Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני לא ממש מבין בכל הקטע של המערכת ורמקולים לאוטו, אבל כשקיבלתי את האוטו שלי מתי שנגמר לי המלווה ישר הלכתי לאיזה חנות בעיר (כפר סבא) והתקינו לי מערכת של פילוט - PCRB21

http://www.zap.co.il/compModels.asp?sog=T-MP3&model_id=411243

 

וגם שני רמקולים של פיוניר, שאני לא בטוח אם הם 6.5 או 6.9, מאחורה, על המגש האחורי.

 

ויש לי גם שני רמקולים מקדימה מקוריים. לצורך העניין, האוטו שלי זה ג'אסטי 1992, 1200 סמ"ק.

 

עכשיו, אני ממש כבר הרבה זמן חושב לקנות מגבר וסאב, כי המערכת טובה, אבל לא מספיק טובה בשבילי, וגם הבאסים נשמעים ממש חרא על ווליום גבוה.

 

הקטע הוא, שאני לא ממש מבין בזה, אז בגלל זה באתי לכאן P:

 

הסתכלתי קצת בזאפ, ומצאתי את זה:

 

http://www.zap.co.il/compModels.asp?sog=T-Amplifier&model_id=18292

 

מה דעתכם?

 

ובקשר לסאב אני לא ממש יודע מה כדאי..

 

ד"א, התקציב הוא עד 1000, 1500 גג, (סאב ומגבר, כולל התקנה).

 

ועוד שאלה: אם יהיה לי מגבר וסאב, המצבר יחזיק? או שזה לא קשור? וגם, זה צורך יותר דלק? או למשל יגרום לפנסים שלי "לרעוד" ?

 

תודה לעונים! :-o

פורסם

לגאסטי אם אני לא טועה יש רמקולים 4" בדש בורד

במקרה שלך הייתי הולך על בנייה בדלתות ל6.5 וקומפוננט נחמד

בניה תעלה לך בסביבות ה500

קומפוננט בערך 600

וכבר יש לך בסיס טוב ונכון למגבר ומערכת טובה

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
לגאסטי אם אני לא טועה יש רמקולים 4" בדש בורד

במקרה שלך הייתי הולך על בנייה בדלתות ל6.5 וקומפוננט נחמד

בניה תעלה לך בסביבות ה500

קומפוננט בערך 600

וכבר יש לך בסיס טוב ונכון למגבר ומערכת טובה

 

בעיקרון מה שאתה אומר זה לשים שני רמקולים של קומפוננט בדלתות, לקנות מגבר, ולהשתיק את המקוריים..

 

מה עם סאב?

 

וד"א, אני זוכר ממתישהו שחבר אחד שלי אמר לי שבג'אסטי אי אפשר לבנות בדלתות או משהו..

×
×
  • תוכן חדש...