Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני כרגע חייל בן 21 שעתיד להשתחרר מהצבא בסוף יולי, והחלטתי להתחיל לחפש עבודה רצינית כבר מעכשיו ולא להגיע למצב שאני בלי עבודה אחרי השחרור.

אומנם אני לא מתמחה בשום דבר ספציפי ואין לי תואר או משהו בסגנון, אבל כן יש לי כמה וכמה המלצות מעולות.

ממה שאני יכול להעיד על עצמי אני בחור אסרטיבי, בעל אחריות אישית וכושר מנהיגות, אינטליגנטי, בעל ראש גדול ויכולת התבטאות והתנסחות ברמה גבוהה,

אביציוזי, יוזם ושאפתן בעל מוטיבציה ויכולת לימוד עצמית ברמה גבוהה.

 

בעקרון אני עם ראש פתוח לכל עבודה שהיא, אומנם יש רצון לעבודה בתחום המכירות או בתחום השיווק והפרסום אם אפשרי הדבר.

מה שכן אני מחפש עבודה קבועה באזור המרכז (עדיפות לת"א) של 5-6 ימים בשבוע, כ-10-12 שעות ביום, עבודה שעובר בה הזמן (לא לשבת כל היום על כיסא מול מחשב, כמו בהייטק) ותמיד יש לאן לשאוף, ליזום וכו'.

 

אשמח לקבל עזרה או הצעות לעבודה כאלה ואחרות.

ליצירת קשר ושליחת קורות חיים : [email protected] או בהודעה פרטית.

 

 

 

תודה לעוזרים

נדב

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

יש לי בעבודה אדם שעובד כזבלן בעיריה, העבודה עוברת מאוד מהר, לא יושבים לרגע, כל היום רצים בין פחי אשפה.

 

אלו היו 10 מילים בהומור, ועכשיו ברצינות:

קח בחשבון, שעבודה בה "לא יושבים מול המחשב", תהיה לעיתים רבות עבודה פיזית כלשהי, באיזה מחסן או משהו אחר.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
יש לי בעבודה אדם שעובד כזבלן בעיריה, העבודה עוברת מאוד מהר, לא יושבים לרגע, כל היום רצים בין פחי אשפה.

 

אלו היו 10 מילים בהומור, ועכשיו ברצינות:

קח בחשבון, שעבודה בה "לא יושבים מול המחשב", תהיה לעיתים רבות עבודה פיזית כלשהי, באיזה מחסן או משהו אחר.

לא אמרתי שאני לא מוכן לעבודה מול מחשב או משהו בסגנון, מה שכן אמרתי שאני לא רוצה להיות איש הייטק שכל היום במשך 8 שעות מתוך 9 שעות העבודה שלו הוא מול המחשב, ובשעה הנותרת הוא יושב לאכול ארוחת צהריים.

 

אין לי שום בעייה עם מחשבים, יש לי ידע דיי גדול בהם אומנם לא ידע כטכנאי או משהו בסגנון, אבל ידע בסיסי גדול.

לכן, שאנשים לא יבינו לא נכון, אני ישמח לשלב במהלך שעות העבודה גם כמה שעות מול המחשב (כמו רוב העבודות המצויות היום בשוק).

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם
שלום,

 

אשמח לקבל עזרה או הצעות לעבודה כאלה ואחרות.

ליצירת קשר ושליחת קורות חיים : [email protected] או בהודעה פרטית.

 

תודה לעוזרים

נדב

 

זה נראה כאילו אתה מציע עבודה ומבקש מאנשים לשלוח לך קורות חיים :shock:

 

תנסה ללכת על עבודה במרכזי שירות של חברות סלולר\כבלים.

פורסם
זה נראה כאילו אתה מציע עבודה ומבקש מאנשים לשלוח לך קורות חיים :shock:

 

תנסה ללכת על עבודה במרכזי שירות של חברות סלולר\כבלים.

אולי טעות קטנה בניסוח, אבל הכוונה הייתה ליצירת קשר איתי על מנת לשלוח את הקורות חיים שלי:wink:

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם
מה שכן אמרתי שאני לא רוצה להיות איש הייטק שכל היום במשך 8 שעות מתוך 9 שעות העבודה שלו הוא מול המחשב, ובשעה הנותרת הוא יושב לאכול ארוחת צהריים.

בקשר ל-9 שעות אתה מאוד אופטימי לגבי הי-טק. 11 שעות זה יום "כרגיל" בהי-טק ו-14 שעות זה "נשאר". 9 שעות זה פקידות בהי טק או עובד הי-טק רגיל "יוצא מוקדם" לסדורים לפעמים. אבל משכורת שכל חודש הוא יכול לקנות אוטו משומש במצב לא רע מתחילת שנות ה-90' :wink:.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני חושב שזה צעד די מטומטם ללכת לעבוד בסגנון חברות סלולר. אלא אם כן לעשות קורס של איזה חודש-חודשיים ולהתחייב לשנה-שנתיים מתאים לך בתשלום שהוא מאוד קרוב למינימום (24 לשעה זה היה הכי גבוהה ששמעתי במרכז שירות של פלאפון סתם לדוגמא).

 

אני מעדיף עבודה שהיא קצת יותר פיזית שאני יוכל לעבוד פחות שעות ולהרוויח את אותו הכסף כי בסופו של דבר, אני לא בא לעבודה כדי ל*** את השכל, אלא אני בא לעבוד. ולעבוד בעבודה משעממת שאתה 70-80 אחוז מהזמן לא עושה כלום לא עובד בשבילי ואני מעדיף לתת 100% עבודה ולקבל פי 2 כסף באותו הזמן.

 

 

בקיצור - מלצרות :-)

אבי.

פורסם
שלום,

אני כרגע חייל בן 21 שעתיד להשתחרר מהצבא בסוף יולי, והחלטתי להתחיל לחפש עבודה רצינית כבר מעכשיו ולא להגיע למצב שאני בלי עבודה אחרי השחרור.

 

כל הכבוד על ההחלטה, נדיר בימינו לראות התנהגות כזאת אצל אנשים בגילך.

אני רק מקווה שתישאר באותו קו מחשבה ולא תחליט לטוס למיאמי אחרי חודשיים.

 

אומנם אני לא מתמחה בשום דבר ספציפי ואין לי תואר או משהו בסגנון, אבל כן יש לי כמה וכמה המלצות מעולות.

 

תשכח מזה. גם לי היו המלצות מעולות, זה לא מעניין אף אחד.

 

אתה מוכיח את עצמך תו"כ עבודה, לא לפני ולא אחרי. הדרך היחידה בה זה יכול להועיל לך זה אם הממליצים

הם אלה שמסדרים לך את העבודה. אחרת, פשוט תרד מהרעיון הזה.

 

ממה שאני יכול להעיד על עצמי אני בחור אסרטיבי, בעל אחריות אישית וכושר מנהיגות, אינטליגנטי, בעל ראש גדול ויכולת התבטאות והתנסחות ברמה גבוהה,

אביציוזי, יוזם ושאפתן בעל מוטיבציה ויכולת לימוד עצמית ברמה גבוהה.

זה כבר מזכיר לי את מודעות ההיכרות בעיתונים. "נאה, סימפטי..." בתור מנהל שמחפש עובדים, לא הייתי

הולך על אחד כמוך. הייתי שולח אותך לנסות את מזלך בחוץ, הרי אם אתה כזה מגניב, מי לא ירצה אותך?

 

צניעות היא דבר חשוב בחיים. מומלץ להתחיל מגיל צעיר.

 

עבודה שעובר בה הזמן (לא לשבת כל היום על כיסא מול מחשב, כמו בהייטק) ותמיד יש לאן לשאוף, ליזום וכו'.

 

שני חלקי המשפט לא קשורים אחד לשני.

 

אני עובד בהייטק ועד לא מזמן עבדתי 14 שעות ביום (חלש). אחרי שנה וחצי כזאת הגעתי לתפקיד בחו"ל,

ימים יגידו אם אפשר לקרוא לזה קידום. ביחד איתי גוייסו עוד 2 אנשים לתפקיד "מפעיל מכונה". הם עדיין שם,

ועדיין לא למדו לעשות שום דבר מעבר לאותה פונקציה בסיסית שלשמה גייסו אותם.

 

הפואנטה בדבריי פשוטה - ההתקדמות שלך בחברה מודרנית תהיה תלויה בעיקר ביחס שלך, במה שאתה עושה

מהתפקיד שלך, ולא משנה עד כמה הוא זוטר. אני מקווה שתגיע לעבוד במקום שבו יש לאן להתקדם, ואף אחד לא

יעצור אותך במזיד. ברוב המקרים, אתה קובע את גורלך. קח את זה בחשבון, ואל תחפש בהכרח מקום עם "מסלול"

התקדמות שמישהו אחר עשה שם.

 

 

לסיכום, אני במקומך הייתי מדגיש את נושא האחריות האישית והנסיון הפיקודי (אם יש). תיצמד לעובדות.

כפי שכבר אמרתי בה"פ, אני אעיף מבט בקו"ח שלך ואנסה לעזור כמיטב יכולתי, אבל קח את מה שרשמתי

לעיל לתשומת לבך. אני מבטיח שזה יועיל לך בעתיד.

פורסם

"ממה שאני יכול להעיד על עצמי אני בחור אסרטיבי, בעל אחריות אישית וכושר מנהיגות, אינטליגנטי, בעל ראש גדול ויכולת התבטאות והתנסחות ברמה גבוהה,

אביציוזי, יוזם ושאפתן בעל מוטיבציה ויכולת לימוד עצמית ברמה גבוהה."

 

אני חייב להסכים עם Derish בקטע הזה, נראה כאילו לקחת את התארים שנתקלת בהם במילון (עברי ולועזי), והכנת מהם רשימת קניות לסופר.

 

קבל עצה, אל תרשום את זה בצורה הזאת בקורות חיים שלך, זה לא עושה רושם טוב.

 

לפעמים בראיונות עבודה נוהגים לשאול אותך לגבי תכונות שליליות שלך ("מנה 3 תכונות שליליות אצלך"), ולפי הרשימה שהכנת לא נראה לי שיהיה לך מה להגיד.

פורסם
"ממה שאני יכול להעיד על עצמי אני בחור אסרטיבי, בעל אחריות אישית וכושר מנהיגות, אינטליגנטי, בעל ראש גדול ויכולת התבטאות והתנסחות ברמה גבוהה,

אביציוזי, יוזם ושאפתן בעל מוטיבציה ויכולת לימוד עצמית ברמה גבוהה."

 

אני חייב להסכים עם Derish בקטע הזה, נראה כאילו לקחת את התארים שנתקלת בהם במילון (עברי ולועזי), והכנת מהם רשימת קניות לסופר.

 

קבל עצה, אל תרשום את זה בצורה הזאת בקורות חיים שלך, זה לא עושה רושם טוב.

 

לפעמים בראיונות עבודה נוהגים לשאול אותך לגבי תכונות שליליות שלך ("מנה 3 תכונות שליליות אצלך"), ולפי הרשימה שהכנת לא נראה לי שיהיה לך מה להגיד.

אומנם אכן זה כמו רשימה ארוכה לסופר (ככה קראת לזה) אבל פשוט ישבתי עם 2 חברים, כל אחד אמר כמה תכונות טובות שהוא חושב עליי, אני הוספתי כמה, ובסופו של דבר זה מה שיצא.

לגבי התכונות השליליות, לא משנה כמה תכונות טובות יש לבנאדם תמיד יהיו גם כמה שליליות.

 

אשמח לקבל עצה, איזה חלק/קטע להוריד ב-2 שורות האלה, כדי שיהיה יותר נורמאלי, יעשה רושם טוב, ויהיה קצר וקולע.

 

 

 

תודה

נדב

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

בוא נתחיל מזה שאמביציוזי ושאפתן זה אותו הדבר. שנית, יתכן מאוד שכל התכונות שאתה והחברים העליתם באמת מאפיינות אותך, אבל זה לא אומר שאתה צריך לרשום את הכל.

מיותר לציין שאתה אינטיליגנטי, בחיים לא יהיה ראיון עבודה שבו המרואיין יגיד שהוא לא כזה.

תמיד תדמיין איך המראיין יגיב כשהוא יקרא את קורות החיים שלך ביחס לאחרים - אתה באמת חושב שהוא יעדיף אותך בגלל שציינת שאתה אינטיליגנטי?

ותמיד עדיף שקורות החיים יהיו ישר ולעניין ולא יראו כמו סיפור,ובכלל לדעתי החלק שבו אתה מספר על התכונות שלך הוא לא הכי חשוב כי ממילא כולם רושמים את אותם הדברים.

 

לכל משרה מסויימת שתרצה להגיש אליה קורות חיים - תצטרך להתאים אותם אישית, ז"א שבמשרה של היי-טק למשל, אתה תנסה להדגיש את הזיקה שלך להיי-טק אם יש כזאת.

פורסם

אשמח לקבל עצה, איזה חלק/קטע להוריד ב-2 שורות האלה, כדי שיהיה יותר נורמאלי, יעשה רושם טוב, ויהיה קצר וקולע.

 

קודם כל, אתה צריך להבין שמה שאתה יכול להעיד על עצמך נלקח בערבון מוגבל.

תסכים איתי שדעתך על עצמך אינה אובייקטיבית, בלשון המעטה.

 

לפיכך:

 

אני בחור אסרטיבי, בעל אחריות אישית וכושר מנהיגות, אינטליגנטי, בעל ראש גדול ויכולת התבטאות והתנסחות ברמה גבוהה,

אביציוזי, יוזם ושאפתן

 

את כל זה תמחוק.

 

את יכולת ההתנסחות שלך יראו בראיון.

את האחריות האישית והראש הגדול יראו תו"כ עבודה.

 

כישורי מנהיגות הם דבר משעשע. לפעמים בצבא ובבי"ס יש לך אותם, ואז פתאום, בעולם האמיתי, הם נעלמים.

חכה עם זה קצת, ואל תמהר להעיד על הכישורים האלה. תן לעצמך זמן להסתגל לאזרחות ולבחון מחדש את כישוריך.

 

לגבי אסרטיביות, יש גבול דק בינה לבין חוצפה, והרבה ישראלים מתבלבלים בין שני הדברים.

אני במקומך הייתי נמנע מלהצהיר על כך, ובאופן כללי מצניע לכת.

היכולת להפתיע היא דבר מאד חשוב, בעסקים ובחיים בכלל.

 

בעל מוטיבציה ויכולת לימוד עצמית ברמה גבוהה.

 

את זה הייתי משאיר.

בצורה כזאת, אתה מבהיר למעסיק שאתה מבין שיש לך הרבה מה ללמוד, ומוכן לכך.

 

אל תשכח שגם המנהלים הכי גדולים אוהבים שמלטפים להם את האגו מדי פעם, קל וחומר המנהלים הזוטרים

שעורכים את הרעיונות הנ"ל. חשוב לא לגלוש לחנופה, אבל כן להגיד כמה מילים על כמה שתחום העיסוק של

אותה חברה מרתק אותך וכו'. כמובן שבשביל זה צריך לעשות שיעורי בית, ולפני שאתה מגיע לראיון, לאסוף

כמה שיותר חומר רקע על החברה ועל המוצרים שלה.

 

אה, ועוד דבר: אל תגיע לראיונות עבודה על מדים. לעולם. לפחות לא בחברה אזרחית.

פורסם

קודם כל נתחיל בתודה על העזרה.

דבר שני, אני מסתכל על זה כעל 3 נושאים/נקודות שונות שפשוט חוברו ל-2 שורות.

אם תשימו לב, זה נקודה 1 : אני בחור אסרטיבי, בעל אחריות אישית וכושר מנהיגות.

זה נקודה 2 : אינטליגנטי, בעל ראש גדול ויכולת התבטאות והתנסחות ברמה גבוהה.

זה נקודה 3 :אביציוזי, יוזם ושאפתן בעל מוטיבציה ויכולת לימוד עצמית ברמה גבוהה.

 

מה שאתם אומרים בסופו של דבר, זה להוריד את נקודה 1 ו-2 ולהשאיר רק את 3, כביכול להוריד 2 תכונות שאמורות לעזור לי ומעידות על עצמי כמו אחריות אישית ויכולת התבטאות והתנסחות.

 

לכן, יצאתי מבולבל מכל העניין.

*כמה וכמה אנשים רציניים מובילים בתחומם עזרו לי לכתוב ולנסח את הקורות חיים שלי כדי שיעזרו לי להתבלט לטוב ולרע, כל מעסיק ומה שהוא מחפש.

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

לאחר שתשתחרר פנה ליחידה להכוונת חיילים משוחררים, יש להם מסלול מיוחד של הכשרת עובדים להייטק.

אני מכיר כבר 2 אנשים שעשו את המסלול הזה (אתה עובד ותו"כ לומד את המקצוע) ומרוויחים סכומים יפים מאוד (בשביל אנשים בלי השכלה מיוחדת).

לפי דעתי אתה קודם כל צריך לשבת עם עצמך ולהחליט במה אתה רוצה לעבודף לדוגמא תחום הרכב/מכירות/שמירה/שירות לקוחות וכו' ורק אז להתחיל לחפש עבודה. יש המון עבודות היום בשוק אבל הרוב אלו דברים שאנשים פשוט לא אוהבים לעשות (מכירות, שירות לקוחות, שמירה וכו').

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...