Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לנסיעות בין עירוניות ולרוב עירוניות למשפחה .ברצוני לדעת על בטיחות בעיקר, אמינות ,"שוק"ועוד....

פורסם

בטוחה - 6 כ"א, ESP ABS בטיחות פאסיבית ואקטיבית

נוחות זו הגדרה שתבין רק אחרי שתיסע בה

מנוע 2000 סמ"ק עדיף

אמינות - תלוי מי הנהג / חברה

שוק - אתה מרוויח כעת שאתה קונה - אני " הפסדתי" כסף - אבל הרווחתי הנאה במשך 7 שנים

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

פורסם

השוק בקרשים (מה שמאפשר לך לקנות אוטו מודרני ובטיחותי במחיר זנות. קנית בזול תמכור בזול).

בטיחות מעולה, איבזור נדיב, נוחות מעולה, אמינות מנוע 2 ליטר גם כן טובה מאוד.

בקניה לשים לב לדברים היקרים לתיקון (מערכת מתלים, נזילות ממערכת מתלים, איבזור כללי מסביב).

אין תקלות כרוניות באיבזור (מזגן, חלונות, כריות אויר וכד') אבל כמו שתמיד כשקונים רכב - לבדוק הכל.

 

מבחינת איבזור - לא להקל ראש בדברים החשובים ולא לפסול קניה של רכב על איבזור זניח לחלוטין שאם לא הייתי יודע שהוא צריך להיות שם לא היית יודע שהוא מקולקל (מראות מתקפלות חשמלית למשל - לא תמצא שום אדם הגיוני שישלם 3000 שח על מראה מתקפלת).

 

בהצלחה

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בתור אדם שיש לאבא שלו את האוטו בתור רכב חברה, אני יכול לתת לך ביקורת על האוטו הנ"ל.

אבל האוטו נמצא כרגע על 230000 ק"מ, כשהוא גומע מרחק של 70,000 ק"מ בשנה.

 

הנוחות ברמה שלא מצאתי במכוניות משפחתיות אחרות, וזאת בשל הכורסא המפנקת, מערכת המתלים המיוחדת והמרווח הגדול מאוד בפנים.

בתור אוטו למשפחה אתה יכול להנות מכך שילדיך יהיו בטוחים, ישבו ברכות ועם הרבה מאוד מרווח.

 

האוטו שיש לאבי הוא דיזל, הבעיה הכי גדולה שיש לנו עם האוטו שאחרי 180000 ק"מ התגלו בעיות עם המחשב של האוטו, פעילות מאומצת של המזגן מחלישה את המנוע בצורה דרסטית, ואפילו האוטו נכבה לי כמה פעמים במהלך נסיעה (מדובר על אוטומט דיזל), דבר שלא אמור לקרות.

 

האוטו הוא לא אוטו למירוצים אבל הוא מטפס במהירות מ-60 ל-110.

 

* אם אתה תטפל באוטו שלך במוסך מורשה ובזמן, האוטו יפנק אותך.

פורסם
בטוחה - 6 כ"א, ESP ABS בטיחות פאסיבית ואקטיבית

בשנים הללו אין לה ESP (יש לה ESP רק החל ממתיחת הפנים ב-2005), אבל עדיין מכונית בטוחה מאוד.

היה למשפחתי בעבר C5 2002 מנוע 2 ליטר רמת גימור PACK. מכונית מאוד נוחה, מפנקת ומאובזרת.

יצאנו שבעים וקנינו C5 מחודשת.

לגמיעת מרחקים- מאוד מומלצת.

×
×
  • תוכן חדש...