Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש מישוה ישיש לו הרבה שירים לא חשוב איזה על המחשב אבל באיכות טובה מאוד כאילו עם יש מישהו שהוריד רק איכות טובה כי אני רוצה להעתיק ממנו על דיסק או קי כדי להעביר לאיי פוד.

פורסם

שוב פעם צריך להזכיר את זה?

האייפוד , לא משנה באיזה איכות תשים עליו את השיר, לא ישחזר את הסאונד כמו שצריך בחיים.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אין לצטט הודעה מעל שלא לצורך

טעות, האייפוד דווקא כן משמיע שירים באיכות גבוה, אם היית אומר את זה על MP3 זול שמיוצר בסין אפשר להבין.

אבל האייפוד משמיע שירים באיכות גבוה.

פורסם

אני יודע שקשה מאוד למצוא דיסקים נורמאליים ( חדשים עוד יותר ) באיכות Lossless או FLAC .

 

יש ברשותי כמה , אבל שירים חדשים קשה למצוא .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אני אומר כך (ולא שרשמתי או אמרתי את זה פה בפורום כבר 500 פעם) :



 

1- תקנו דיסקים מקוריים.

 

2- יש ה-כ-ל להורדה באיכות גבוהה (מבחינת MP3) - השאלה היכן מחפשים.

 

3- יש כמעט הכל להורדה בFLAC (או לוסלס למי שרוצה לקרוא לזה ככה) - שוב , תחפש , תמצא.

 

 

אני נגד עניין ההורדות -

ואני אומר את זה בצורה חד משמעית - ויש כאן חברי פורום שמכירים אותי טוב ויודעים שאין כאן BULLSHIT -

 

אני מוריד דיסקים - אם אני אוהב מה שאני שומע וזה הרכב\זמר\זמרת\יישות מסויימת שאני אוהב גם בדרך כלל -

 

אני אקנה את הדיסק בלי לחשוב פעמיים וכך גם עליכם לעשות.

 

זהו :wink:

 

סיימתי להטיף :-D

 

 

תומר

 

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אין דיסקים ב FLAC של כל מה שאתה רוצה ( אפילו לא כמעט ) , ואני מאוד יודע איפה לחפש ... פשוט אין .

 

במיוחד דברים חדשים .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

שמע ,



לא ניכנס לדיון הזה בת'רד הזה מכמה סיבות:

 

1- זה לא נושא הת'רד , טוב נו, אולי קצת :wink:

 

2- זה לא חוקי

 

3- זה נוגד את חוקי הפורום

 

 

אני רק אומר שישנם כמה וכמה אתרים ברשת שבהם ניתן למצוא ים שירים ואלבומים בFLAC ולא משנה כמה חדשים הם ,

ברור שבסגנונות מסויימים יהיה קשה יותר להשיג דברים אבל בגדול אפשרי .

 

עדיין - עדיף לקנות דיסק מקורי - בגלל ההרגשה וכמובן הסאונד ברמה הטובה ביותר (וגם צורת ההגשה עם החוברת והכל..).

 

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...