Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

יש לי הזדמנות לקנות אאודי A6 נפח 2.4 מודל 2000 עם 90 אלף קילומטר, יד ראשונה, מקרוב משפחה.

אני יכול להרשות לעצמי לקנות את הרכב מבחינת המחיר שלו, סימן השאלה הוא בנושא האמינות, עלויות האחזקה והדלק.

לגבי הדלק אני עוד יכול להתפשר כי אני לא נוסע הרבה, אבל מאוד-מאוד חשוב לי שהאוטו יהיה אמין ושהאחזקה לא תהרוג אותי.

 

למישהו יש ניסיון עם הרכב, ויכול לשתף אותי (כולל לציין סכומים אם אפשר)?

תודה.

פורסם

לרכב הזה קיימת מחלה די ידועה בגיר הרציף שלו.

בסביבות ה100 אלף קילומטר מתחילות מעין החלקות וקפיצות בהעברת ההילוכים וזה רק הולך ומחמיר.

הפתרון היחיד הוא החלפת תיבת הילוכים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לרכב הזה קיימת מחלה די ידועה בגיר הרציף שלו.

בסביבות ה100 אלף קילומטר מתחילות מעין החלקות וקפיצות בהעברת ההילוכים וזה רק הולך ומחמיר.

הפתרון היחיד הוא החלפת תיבת הילוכים.

 

תודה.

וכמה עולה דבר כזה?

פורסם

בחברה זה עולה כמעט 10,000 ש"ח .

מחוץ לחברה , בסביבות ה 6 או 7 אלף . אבל זה לא תמיד עובד , כי בחברה גם מחליפים מחשב או מוח גיר ( לא יודע איזה בדיוק)

לא פלא שהם נמכרות 10,000 ויותר מתחת למחירון. אני זוכר אחת שהייתה מפורסמת ב 50,000 ש"ח שנת 99.

עוד מעט עו"ד אבל דלקוהוליסט !!!

פורסם

אודי A6 היא רכב מנהלים יוקרתי.

ככזה, למרות מחיר הקנייה הנמוך, עקב זה שהרכב כבר לא חדש כ"כ, מחירי החלקים נשארו גבוהים.

 

לכל רכב יש חלקים שמתבלים באופן טבעי, גם לאודי, ומחירם יהיה לא זול, בלשון המעטה.

 

בקיצור - זה לא רכב זול לאחזקה.

 

אם אתה מחפש רכב מיוחד ויוקרתי שיפנק אותך, אז זאת אפשרות.

אם אתה מחפש רכב אמין וזול להגיע מא'- ל-ב' - עדיף שתוותר.

פורסם

ממה שנאמר לי ע"י אדם שעבד כיועץ שירות בצ'מפיון, רוב התקלות של הגיר הרציף נובעות מתחזוקה לקויה, שכן היצרן ממליץ להחליף את השמן שלו כל כמה אלפי קילומטרים, אבל הישראלים הטובים (והקמצנים) פשוט מצפצפים על ההמלצה הזאת, וההמשך ידוע לכולם.

לידיעתך: צ'מפיון אינם משפצים את הגיר, אלא שולחים אותו לגרמניה, ומקבלים תמורתו גיר אחר שאותו הם משתילים ברכבך. היצרן אינו מאפשר לאף אחד מהסוכנים שלו להחזיק במכשיר שבאמצעותו שיפוץ הגיר מתבצע.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אתם עשיתם סלט ירקות

 

בשנה הזו לא היה גיר רציף באודי אלא 5 מהירויות סטנדרטי

כמה כסף יש לך להשקיע בתחזוקה שוטפת של הרכב?

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
אתם עשיתם סלט ירקות

 

בשנה הזו לא היה גיר רציף באודי אלא 5 מהירויות סטנדרטי

כמה כסף יש לך להשקיע בתחזוקה שוטפת של הרכב?

 

אני מוכן להשקיע עד 3,000 ש"ח בשנה על טיפול + הכנה לטסט + "דברים סטנדרטים" שמתגלים בד"כ בטיפול שנתי.

 

+

 

עוד 3,000 ש"ח בממוצע לשנה על תיקונים.

 

אבל לא פחות חשובה לי האמינות של הרכב, כלומר שאני אדע שכאשר אני ארד בבוקר לאוטו ואכניס את המפתח לסוויץ' - האוטו יניע.

אני לא רוצה להיות במצב שאני במתח, כי אני לא יודע אם מחר האוטו יניע או שאני אצטרך לגרור אותו למוסך.

פורסם
ממה שנאמר לי ע"י אדם שעבד כיועץ שירות בצ'מפיון, רוב התקלות של הגיר הרציף נובעות מתחזוקה לקויה, שכן היצרן ממליץ להחליף את השמן שלו כל כמה אלפי קילומטרים, אבל הישראלים הטובים (והקמצנים) פשוט מצפצפים על ההמלצה הזאת, וההמשך ידוע לכולם.

לידיעתך: צ'מפיון אינם משפצים את הגיר, אלא שולחים אותו לגרמניה, ומקבלים תמורתו גיר אחר שאותו הם משתילים ברכבך. היצרן אינו מאפשר לאף אחד מהסוכנים שלו להחזיק במכשיר שבאמצעותו שיפוץ הגיר מתבצע.

 

בלי קשר על מה שנכתב בשרשור עם יש לדגם הזה גיר רציף או לא, אז יורם ממוסך "אדמונד עשה לי טוב" בחולון כן משפץ את הגירים הרציפים ובמקצועיות רבה.

פורסם

אני לא רוצה להיות במצב שאני במתח, כי אני לא יודע אם מחר האוטו יניע או שאני אצטרך לגרור אותו למוסך.

 

תראה זה לא רכב בן 20 וזה גם רכב שמור

אני לא מאמין שתהיה לך בעיה כזאת שתהיה במתח...

 

בקשר לסכום שהקצבת לעצמך צריך לשמוע מבעלי ניסיון אם זה מספיק

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
בלי קשר על מה שנכתב בשרשור עם יש לדגם הזה גיר רציף או לא, אז יורם ממוסך "אדמונד עשה לי טוב" בחולון כן משפץ את הגירים הרציפים ובמקצועיות רבה.

אינני מכיר את יורם, את טיב עבודתו ואת רמת מקצועיותו, ואף לא החזקתי ברכב הנ"ל מעולם.

הדברים שכתבתי הם ציטוט של יועץ שירות בצ'מפיון לשעבר.

אני אחדד אותם עוד טיפה: יש להם בגיר הזה איזה פטנט שהם מאוד מתאמצים לשמור על סודו ויש דרך מאוד מסויימת לבצע את העבודה.

אינני יודע האם אותו יורם הצליח לפצח את סודו של אותו פטנט. במידה וכן - שיחק אותה.

במידה ולא - לבי עם בעלי הרכב שמתקנים אצלו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
תראה זה לא רכב בן 20 וזה גם רכב שמור

אני לא מאמין שתהיה לך בעיה כזאת שתהיה במתח...

 

בקשר לסכום שהקצבת לעצמך צריך לשמוע מבעלי ניסיון אם זה מספיק

 

גם אני מחכה לשמוע :)

×
×
  • תוכן חדש...