Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1. חבר שלך מחזיק את האוטו כבר 8 שנים, הוא לא יכול לומר לך כמה עולה האחזקה?

 

2. לא נראה לי שסכום של 500 שקל בחודש יספיק לאחזקה.

 

א. זה קרוב משפחה.

ב. הוא יכול להגיד לי כמה עלתה האחזקה עד היום, אבל אני צריך לנבא מה תהיה העלות העתידית ולא העלות בעבר.

 

חוץ מזה, תמיד טוב לשמוע עוד דעות. לא הכרחתי אף אחד להגיב פה.

פורסם

ב. הוא יכול להגיד לי כמה עלתה האחזקה עד היום, אבל אני צריך לנבא מה תהיה העלות העתידית ולא העלות בעבר.

 

תאמין לי, בזה סיכמת את הדיון בצורה הכי טובה שאפשר.

 

הכל פה ספוקולציות ונבואות.

 

יכול להיות שיום אחרי שתקנה את הרכב יילך הגיר ותעשה רוורס על דוקרנים ותצטרך להחליף 4 צמיגים אז הגענו להוצאה של 15 אלף ביום.

 

ויכול להיות שבמשך 3 שנים חוץ הלמחליף שמן לא יקרה כלום.

 

המראה הכי טובה של העתיד היא העבר.

 

בגדול - כמה שעלה לו עד עכשיו זה כמה שיעלה לך מהיום והלאה.

כולל הוצאות בלתי צפויות, שהן כשמן בלתי צפויות.

 

בגדול כפי שנאמר לך, מחירי אחזקת אודי A6 אינם זולים.

לדעתי 500 שקל בחודש לא יספיקו.

×
×
  • תוכן חדש...