Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היבואנים מוכרים את המלאי!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יהיו בעתיד?

דבר ראשון, מי שיחכה לאחרי ה1 באפריל יקבל הנחה עוד יותר גדולה.

הרכב יהיה יד ראשונה של היבואן, משמע הוא כבר יקבל מכה די גדולה בערך שלו (אבל יחשב כיד שניה אצל הבעלים הראשון).

מה גם שאחרי תשלום המס על הרכב - לייבואן יהיה יותר לחוץ להעיף את הרכב ולקבל חזרה את הכסף הזה שהוא שילם עבור המס + הרכב ליצרן).

 

דבר שני, המבצעים הללו יהיו גם בסוף שנת 2008 כאשר ישארו דגמי 2008 במלאי ויכנסו דגמי 2009 חדשים יותר.

 

בקיצור, מי שרוצה עכשיו רכב, שילך להתעניין וידע שהוא יכול ללחוץ עוד במחיר למטה.

במידה והיבואן יאלץ לשחרר את הרכב מהמכס בעצמו, הוא יפסיד הרבה יותר כסף ממה שהוא נותן לכם בהנחה (גם הוצאות מימון (של תשלום המס) וגם איבוד ערך כיוון שהרכב כבר יימכר כיד 2).

 

מי שלא לחוץ על רכב, שיחכה ויקנה מתי שמתאים לו. מבצעים תמיד יש.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מסכים עם קודמי. שימו לב שהיצע הרכבים שבמבצע לא רחב במיוחד. וסביר להניח שרוב הדגמים שנותרו לא מחכים במחסני היבואן סתם במקרה, אלא כי אם לא קנו אותם עד היום - כנראה שלא היה להם מי יודע מה ביקוש בכל מקרה.

אז לא להתפשר סתם רק בגלל שיש הנחה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אם הבנתי נכון מהכתבה, הרי שרק כלי רכב שנמצאים בארץ כבר 12 חודשים ידרשו לעבור את ההליך הזה, ולא כל כלי הרכב הנמצאים בבונדד משנתון קודם.

אי לכך נראה שיבואן שהביא לארץ רכב ב- 31/12/07, יוכל להחזיקו ללא יד עד 30/12/08. היות ולא ירשם יותר שנת דגם, הרכב ירשם שעלה לכביש ב- 2008.

מאחר ובוטלה שנת הדגם - יש הגיון מסויים בתקנה זאת, שאם לא כן הרי שיבואן היה מביא לארץ מכוניות שיוצרו ב-2007, מוכרן ב- 2009 ודורש מחיר לפי 2009, ומרוויח הרבה מעבר למכונית זהה שנת 2009.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
מה המחיר של הקפטיבה? ושל ה S40?

 

כל המכוניות שאני מציין המחירים שלהם הם נכונים להיום כך שזה המחיר מחירון ולא מחירים של אחרי הנחה

לגבי הקפטיבה דיזל נכון להיום עולה 111.000 שקל ואילו גרסת הבנזין עולה 229.900 שקל ככך שאתה יכול להתגמש עם שברולט ולהוריד את המחיר הרבה למטה מניסיון! לגבי הולוו S40 עולה כיום 219.000 ,232.000, 270.000 שקל אז כך שגם עם ולוו אתה יכל להתגמש עד כמה שאפשר אני לא ממש יודע אבל בשביל למכור הם יבואו לקרתך.

מקווה שעזרתי יניב

×
×
  • תוכן חדש...