Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

לפני כשעה חזרתי התקנתי פילטר אוויר פתוח של סימוטה+מתאם 4 ברגים למצובישי גלאנט 2000.

 

הבן אדם הוריד לי את החלק של הפילטר ונשאר החלק של הראם אייר ועוד פלסטיק.

חיבר את הפילטר לחיישן אוויר הרכיב וזהו.

 

הנענו במקום ראינו רעש יפה טורים יציבים הכול בסדר.

 

נסעתי באמצע כביש מהיר פתאום נדלקה לי נורה צהובה (נראה לי של CHECK ENGINE) בדקתי שמן מים הכול תקין.

 

פתאום האוטו התחיל לקפוץ הטורים לא יציבים ובהאצה האוטו מתנהג ממש מוזר אם כי מרגישים שיש שיפור בהאצה במקצת והרעש מעולה,אבל כל זה לא שווה עם הנורה דלוקה.

 

יש מצב שזה המחשב רכב? החיישן לא תקין? אם ככה מתנהג רכב עם פילטר אוויר פתוח עדיף כבר לפרק...

 

אשמח לתשובות לפני שאקפוץ למוסך

פורסם

קודם כל נסה להחליף חזקה למקורי ובדוק אם הכל הסתדר.

אם כן- חזור למקום שהרכיבו את הפילטר ונסו להרכיב שוב בהתחשב בבעיה

אם לא- גש למוסך.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עם הפילטר המקורי לא היו רעידות באוטו הטורים היו יציבים והאצה היתה חלקה ונקודתית.

 

פה אני עם מצערת מלאה מסלד אחד הוא מחליט שהוא נתקע ב4 מרגישים שהוא נתקע ואז בבת אחת מאיץ ל5 וחצי עם המון רעידות וקירטועים בדרך...

 

ראיתי שהוא פירק את החיישן מהפלסטיק של הפילטר הוא הוריד לו מרובע כזה של הגומי בשביל לחבר את המתאם.

 

יעזור תמונה של הפילטר איך הוא יושב עכשיו? אם כן ארד עכשיו לצלם

פורסם

אבל נתנו לך פתרון - תבדוק שהחיישן מחובר כמו שצריך, אחרי זה תנסה להרכיב חזרה את מה שהיה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לבד לא אוכל לעשות את זה לכן אחכה למחר שמישהו שמבין בזה יעזור לי שהוא במקרה גם מוסכניק...

אגב הכבל שמחובר בצד גם כן חזק ומחוזק וניסיתי לנתק ולחבר שוב...

 

תודה רבה על התגובות המהירות ועל העזרה!:mm_yeah:

פורסם

כנראה שהחיישן מנסה לעבוד עם "זכרון" לפני שהתקנת את הפילטר הפתוח.

נתק מצבר לכ20 דקות וחבר בחזרה, ובדוק אם התקלה ממשיכה.

פורסם

קצת עידכונים,

התקשרתי הבוקר למוסכניק שלי,בקיצור אמרתי לו שהתקנתי פילטר אוויר פתוח ואת הסיפור בקצרה שהאוטו עכשיו מקרטע ולא נוסע כמו שצריך.

הוא אמר לי אם הנורה דולקת לא לגעת באוטו ולהזמין גרר אליו.

מזל שיש לי ביטוח גרר ואני לא משלם על זה אז הזמנתי גרר ותוך 3 שעות צריכים לבוא.

 

עכשיו נראה לי איך שהוא יסתכל על הבעיה הוא יגיד להחליף מהר לפילטר המקורי. מה אתם אומרים? אני ממש לא מבין בזה ואם מוסכניק אומר מן הסתם הוא יותר מבין ממני...

 

אשמח לתשובות :)

פורסם

לפני כמה שבועות, הייה פה דיון שבו התראתי שבמקרים מסויימים תלוי ברכב בעיקר התקנת הפילטר הפתוח ישר לפני החיישן אוויר, תפגע ביכולת שלו לתת מדידות.

יכול להיות שזאת גם הבעייה, בכל מקרה, אני לא יכול לחשוב על משהו אחר, מלבד העניין של התקנת הפילטר מייד לפני החיישן.

והמקרה שהחיישן פשוט "נדפק" עקב השינוי הפתאומי, בדרך כלל ניתוק המצבר לכ20 דקות- חצי שעה פותר את הבעייה.

 

בכל מקרה, חזור לעדכן.

 

נ.ב, לגבי המוסך, אם זה מוסכניק שאתה מכיר וסומך עליו ועשית אצלו כבר טיפולים אז אני מניח שהוא לא ינסה לעבוד עליך.

 

במידה והגעת למוסך שאינך מכיר, תהייה בטוח שינסו להלביש על לקוח מבוהל ולא מבין כמוך איזה קומבינה של החלפת חייישן חמצן ועוד איזה שטות, לכן הייתי מציע לך לאחר שתקבל דיאגנוזה על התקלה לעלות לפה את מה שאמרו במוסך, ככה תוכל לקבל ייעוץ טוב יותר.

פורסם

VOLK תודה רבה על התשובה,

אז ככה:

 

הוא ניסה לחבר את המחשב למנוע שלי,הוא לא מתחבר משומה לא כל מחשב מתחבר לרכב הזה מסתבר בעייתי...

 

אמר לי שהפילטר עושה לי בלאגן וזה ידוע עם בעיית הטורים.

 

אמרתי לו באמת שאין לי כוח להיכנס לסרט אוטו חדש אחרי הכול (יש לי עוד חצי שנה בערך) לא בא לי שיתחילו לי בעיות עכשיו... פירקתי את הפילטר שמתי את המקורי,הטורים התייצבו אבל עדיין שנותנים מצערת מלאה התגובה אותה תגובה כמו עם הפילטר הפתוח... לא יודע מה הבעיה כבר נראה לי שדפקתי את כל העסק מאז שהרכיבו לי את הפילטר...

פורסם
VOLK תודה רבה על התשובה,

אז ככה:

 

הוא ניסה לחבר את המחשב למנוע שלי,הוא לא מתחבר משומה לא כל מחשב מתחבר לרכב הזה מסתבר בעייתי...

 

אמר לי שהפילטר עושה לי בלאגן וזה ידוע עם בעיית הטורים.

 

אמרתי לו באמת שאין לי כוח להיכנס לסרט אוטו חדש אחרי הכול (יש לי עוד חצי שנה בערך) לא בא לי שיתחילו לי בעיות עכשיו... פירקתי את הפילטר שמתי את המקורי,הטורים התייצבו אבל עדיין שנותנים מצערת מלאה התגובה אותה תגובה כמו עם הפילטר הפתוח... לא יודע מה הבעיה כבר נראה לי שדפקתי את כל העסק מאז שהרכיבו לי את הפילטר...

 

עצוב שככה זה נגמר... נשמע מוזר שהוא אמר שזה ידוע שיש בלאגן עם בעיות טורים. תנסה לברר עוד על המנוע שברשותך ואיך הוא מתפקד עם פילטר.

האמת שגם אצלי היה קטע טיפה מוזר מאז שהתקנתי פילטר פתוח ברגע שהאצתי עם מצערת כמעט מלאה הטורים נתקעו ב2000 סל"ד, ירדו קצת למטה ואז עלו כרגיל זה קרה כמה פעמים רצוף ומאז כמעט ולא חזר על עצמו אבל קרה לי שוב אתמול.

פורסם

תיבדוק אם הפילטר החלופי ספוג בשמן.

כי עם הגיע שמן אל חיישן מסת אויר הוא יזייף!!!

 

אולי ניקוי קל יעזור (בעזרת ספריי קרבורטורים)

פורסם

מחזק את הבחור מעליי ורק מוסיף - עדיף עם אלכוהול רפואי.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...