Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ibiza VS. clio b sport מה אתם הייתם בוחרים,ולמה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איביזה טורבו מן הסתם?

נא פרט את דרישותיך מהרכב.

מציע לך לערוך חיפוש על הרכבים הנ"ל- יש ים מידע עליהם.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני ממליץ בכלל על 106 רעלי.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

זה בערך הנושא הכי נדוש בפורום הזה אני לא חושב שחיפוש יעזור :roll:

 

ננסון מברוק הצלחת לכתוב תגובה מבלי להזכיר את XXX-XX

פורסם

אנחנו בניגוד אלייך כבר לא צריכים לבחור...

חפש בפורום תמצא שהנושא נטחן עד דק ויותר(עד רמת היריבויות האישיות )כאן בפורום.

כמו כן אם לא תגדיר מי אתה מה אתה מחפש באוטו וכמה כסף יש לך - גם אלוהים לא יעזור לך.

פורסם

אוקיי האמת היא שחיפשתי אך לא מצאתי כותרת שמשווה בין השתיים, אלא עובדות המפוזרות בין עשרות מודעות אולי המודעה הזאת תעזור יותר לאנשים כמוני בעתיד:wink:

מה אני מחפש...(מבין השתיים)

 

מן הסתם מעט כוח ומהירות:twisted: והכי חשוב אמינות מי מהם אמינה יותר אני מפחד מהרנו.:oops:

 

מצד שני היא פחות צעקנית:shock:

 

צריכת דלק של כול אחת?

 

מה הכוחות סוס של כול אחת?:evil:

 

בעד ונגד לכול אחת.

:idea:

 

תודה רבה :)

פורסם

קליאו ספורט 172 כ"ס

איביזה טורבו 150 כ"ס

 

בקצרה על האביזה- פוטניצאל גבוהה לשיפורים בעקבות הטורבו , אפשרות להגיע להרבה כוח בקו ישר מנגד התנהגות כביש מחפירה ולא ספורטיבית יושבת על שילדה גרועה של הפולו , בקיצור רק לחובבי דראג ומיאוץ בקו ישר.

בלי שיפורים ובמצב סטוק היא איטית יותר מההקליאו ספורט.

חלקים וטיפולים יכולים לעלות יקר כי זה מטופל במוסכים של צמפיון רצוי לבדוק את הטורבו לפני הקניה , טורבו חדש יכול לעלות כמה אלפים טובים של שקלים.

 

קליאו ספורט - התנהגות כביש פנטסטית ומהנה , ספורטיבית אמיתית מכל הבחינות של התנהגות + הנאה גדולה מנהיגה ומנוע בעל אופי וצליל ספורטיבים מנוע תאב לסל"ד. יכולה להיות קצת מסוכנת בגלל זנב שמח מאוד מאוד השביתו כבר לא מעט קליאו ספורט כי הרכב הזה נושך לפעמים.

בניגוד לאביזה לסחוט עוד סוסים מהמנוע הזה יתר קשה הוא כבר דיי בשיא שלו, האחזקה השוטפת הינה יקרה והרכב יחסית אמין ממה שנהוג לחשוב , חשוב מאוד היסטוריית טיפולים , הטיפולים הקטנים והשוטפים לא יקרה כל כך הטיפולים הגדולים יקרים יחסית

(כמו פלאגים קלאץ וברקס אחורי). כמובן שניתן לשפר את הרכב עוד יותר אפילו מבחינת התנהגות ואז יש לך ממש מכונת נהיגה .

 

באופן אישי מתוך השתיים האלה הייתי בוחר בקליאו ספורט , בעיקר בגלל היכולת הדינאמית של הרכב .

שתי הרכבים טובים תחליט מה אתה מעדיף יותר כוח בקו ישר או התנהגות כביש ספורטיבית אמיתית.

פורסם

אני מודה לך...

רציתי להוסף שלפי מחירון לוי יצחק של שבוע שעבר אלו הם המחירונים

 

ibiza turbo 2002 1800 manual=43k

 

clio sport 2002 2000 manual 44k

 

אגב האם הקליאו גם נמכרת בהגזמה (או בכלל)מעל המחירון כמו האיביזה?

פורסם

אני לא מאמין שבחיפוש שביצעת לא מצאת את כל התשובות לשאולתך :roll:

אבל כדי למנוע, גם את המשתמש הבא שיעלה את אותם שאלות, אני יענה בקצרה.

 

 

סיאט איביזה 20VT

 

מנוע 1,781 סמ"ק מוגדש (טורבו)

4 צילנדרים, 20 שסתומים

156 כוחות-סוס

1,119 ק"מ

 

0-100: 7.9 שניות

מהירות מירבית: 218 קמ"ש

 

אינה צעקנית במיוחד. נבדלת בצורתה החיצונית מגרסת ה-1.6 המאובזרת ברביעיית ג'אנטים,

זוג מפלטים מניקל מאחור וגג-שמש (סאנרוף).

 

אמינה למדיי, חוץ מהחלפת קויילים דיי תדירה.

צריכת דלק ממוצעת של פחות מ-10 ק"מ לליטר.

 

בעד: מנוע מוגדש עם אפשרות להעלות להספקים גבוהים מאוד בעלויות נמוכות יחסית.

מנוע מהאמינים והמוכרים בעולם ששייך לקונצרנן פוולספאגן.

אמינה יחסית. מחיר טיפולים סביר (גרמנייה לכל דבר), עם זאת טיפולים תדירים יותר מהקליאו.

מהירה מאוד בקו ישר.

מאובזרת כראוי: כסאות ספורט, פנסי ערפל, בקרת אקלים, חישוקי סגסוגת ועוד שלל תוספות.

נגד: התנהגות. שלדת האיביזה אינה מותאמת להתנהגות ספורטיבית מלאה (אם בכלל), אם כי ניתנת לשיפור ע"י החלפת מכלולים.

מחירי חלקים מקוריים.

צבע צהוב שיש כבר לכל אחד :wink:

 

 

רנו קליאו ספורט MK1 (גם -בMK2 הנתונים דיי זהים)

 

מנוע 1,998 סמ"ק אטמוספרי

4 צילנדרים, 16 שסתומים

172 כוחות-סוס

1,035 ק"מ

 

0-100: 6.8 שניות

מהירות מירבית: 220 קמ"ש

 

הקליאו אינה צעקנית כלל. נבדלת בצורתה החיצונית מגרסת הקליאו המאובזרת ברביעיית ג'אנטים,

טמבון קידמי ואחורי ספורטיביים. וזהו...

 

גם הקליאו דיי אמינה. לי לפחות לא היו בעיות מיוחדות בשנה שהיא אצלי.

מחירי הטיפולים והחלפים משתווים לאיביזה בדרלך כזו או אחרת ע"י כך שהטיפולים הסדירים מתבצעים

אחת לשנה (או 20K ק"מ), או לדוגמא: טיימינג, אחת ל-5 שנים (או 120K ק"מ).

צריכת דלק ממוצעת של 12.5 ק"מ לליטר.

 

בעד: שלדה מטורפת והתנהגות מדהימה! אחרונה לדור הצרפתיות שהתאפיינו בהתנהגותן המשובחת.

מנוע חזק... חזק מאוד! צריכת דלק סבירה למדיי.

לא בולטת. לא לבני נוער ולא למשטרות. סוג של זאב בעור של כבש.

מערכת בלימה מהטובות שנמצאו ברכבי ספורט (!!!) באותה הרמה (בהתאם ללאון 4X4).

איבזור: מושבי ספורט מעור, פנסי ערפל, חישוקי סגסוגת, מחשב דרך וכו'.

נגד: הכוח בכל זאת מגיע בסל"ד גבוה. יש צורך להתרגל למי שעובר לרכב כזה ממנוע מוגדש.

איכות חלקים והרכבה ירודה.

העדר כמות מוסכים שיודעים לטפל בדגם.

 

 

 

 

 

 

מקווה שזה יספיק (לפחות עד ההודעה הבאה :wink:)

 

 

 

 

נ.ב. תשכח מהמילה מחירון בשתי סוגי המכוניות

 

 

 

 

.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

 

רנו קליאו ספורט MK1

 

0-100: 6.8 שניות

 

 

 

 

יותר בכיוון של 7.2... :roll: (לפחות לפי נתוני היצרן שאני מכיר).

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
אני מודה לך...

רציתי להוסף שלפי מחירון לוי יצחק של שבוע שעבר אלו הם המחירונים

 

ibiza turbo 2002 1800 manual=43k

 

clio sport 2002 2000 manual 44k

 

אגב האם הקליאו גם נמכרת בהגזמה (או בכלל)מעל המחירון כמו האיביזה?

המחירון לא רלוונטי למכוניות האלה, הן נסחרות במחיר של 50K וצפונה!

 

 

אגב, שאלת על צריכת דלק, הקליאו חסכונית יותר.

פורסם

המחירון של קליאו ספורט 2002 הוא 43?

 

 

איך זה הגיוני ש206XS בלי ג'אנטים אפילו! מודל 2001,המחירון שלה גבוהה ב4 אלף יותר מהקליאו?

 

 

יש פה היגיון?

DSCF901111111105_resize1.jpg

×
×
  • תוכן חדש...