Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום .

כחלק משדרוג האודיו ברכבי רכשתי לאחרונה מגבר, סט קומפוננט וערכת חיווט .

רציתי לדעת האם להתקין את הרכיבים כבר עכשו או שעדיף לגמור את הרכש

(נשאר לי לרכוש עוד HU וסאב , כשלב ראשון קודם ה HU ובהמשך אני אתאים גם סאב לסטאפ)

ואז כשכל הרכיבים יהיו ברשותי להרכיב הכל יחד.

 

אני יודע שלא שמרתי על הסדר המומלץ : קודם כל HU ואז לבנות את השאר מסביב.

 

אבל ככה יצא לי .

 

אשמח לעצות , תודה

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

אתה יכול להתקין עכשיו אם אתה כול כך רוצה לשמוע

אבל אני ממליץ לחכות עוד טיפה.. ואז להתקין את הכול ואז תראה הבדל בעוצמה/איכות לעומת מה שהיה לך

פורסם

תתקין, סך הכל אתה תשתמש באותה תשתית אז לפחות תתחיל להינות יותר מהשמיעה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תודה .

יש למישהו מושג כמה יעלה לי להרכיב :?:

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב אז אחרי שקראתי כאן הרבה ולמדתי קצת הבנתי שלהרכיב את החלקים שיש לי כרגע לא אמור להיות מסובך במיוחד ( מגבר 4 ערוצים +סט קומפוננט +קיט חיווט)

אמנם אני לא אגיע לרמה של כל מיני בניות מכובדות שראיתי כאן בפורום אך אני דיי צנוע ואני מאמין שיש לי ידיים לא רעות ככה שאסתפק בזה .

מה גם שאני שואב סיפוק מלעשות דברים לבד.

אבל הייתי שמח אם מישהו יוכל לעזור לי עם הכיוונים .

 

אני יודע שיש מפגש מרכז בקרוב ככה שזה ממש מסתדר כי אני מתכוון לעשות את ההרכבה ביום שישי לפני המפגש שבשבת.

 

השאלה אם זה יהיה נוח למישהו מהמפגש לעזור לי לכוון (יותר נכון להגיד ילמד אותי לכוון).

 

יש לי עדיין לשדרג את ה-HU ולרכוש סאב

 

בהמשך אני מתכוון לדאוג לזה .

בנתיים אני כן רוצה להתקין את מה שיש וללמוד כמה שאפשר .

 

תודה

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

×
×
  • תוכן חדש...