Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יהיה קשה למגבר להזיז אותו@ מנסיון עם הסאב הזה.

הוא צריך מגברים חזקים יותר

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

האמת לדעתי המגבר הנ"ל יספק את הסחורה (בהתאם להצהרות ונתוני ייצרן)

 

אבל לדעתי בכדי להפיק את המירב היה עדיף על משהו יותר חזק

תתיעץ עם אלי-סאונדמן שהגיב פה הוא מכיר תסאב הנ"ל

:roll:

פורסם
אלי אם אני זוכר נכון היה לך את הלנזר עם ה L7 , איך הוא התמודד איתו ?

 

 

מעולם ! אבל מעולם לא היה לי L7.

היה לי אינפיניטי קאפא פארפקט. על לאנזר 1200D. (שהיה פשוט חלום!)

והיה לי עוד מגברים עליו. אבל הוא פשוט היה מדהים איתו.

 

ולגבי ה12W7.

ההיפוניקס מפרק אותו. (600W ב 4 ו 1200W ב 2)

הארפקיווק כנ"ל (600W ב 4 ו 1200W ב 2)

הלאנזר 1400D. (שהיה לי ונמכר לחבר.) הגביר אותו יפה למדיי (הוא 500W ב 4. ו800W ב 2.)

 

המגבר היחיד שבאמת שבר את הסאב הזה הוא הרוקפורד 1500BD. אבל מערכת החשמל לא היתה מספיק חזקה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לא שמעתי עדיין את המגבר של הרוקפורד..

אבל יש במקרה לחבר שלי את המונו של sound stream

ואני ממש ממליץ לך עליו בחום.... חיברנו אליו סאב של 750 וואט RMS שמנו שיר שנקרה bass tester

אתה בטח מכיר אותו ואם לא אז דבר איתי אני ישלח לך קישור -שיר שבודק את הסאבוופר ..

ובאמת שישבתי אצלו באוטו והתעבתו לנו הפנים מהעוצמה של הבאס באוטו.. מומלץ בחום!!!

פורסם

זה שחיברתם סאב של 750W זה נחמד.

יש עוד כמה דברים מסביב. כמו מה הנתונים של המגבר ביחס לאומים. (עם הסאב הוא 4 אום 750W. והמגבר נותן 750W RMS אבל ב 2 אום. זה לא עוזר.)

מערכת החשמל ברכב.

 

הרוקפורד מצריך כ 150A! פיוז לעבודה. (קלאס BD)

לעומת ההיפניקס / ארפקיווק. פיוז של 80. (קלאס D)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

soundstream pac1000D פיוז 3*30A סה"כ זה 90 A, גם דיגיטלי D-CLASS.

 

אבל לסאב JL שמדובר הוא לא מתעים.

אתה צריך מגבר לפחות 1000 WRMS ב-4 HOM.

אני ממליץ על ALPENE חדש, דיגיטלי, קטן, וגם 1000 WRMS ב-4 ו-1 HOM.

 

 

או תקנה שתים של soundstream :)

פורסם

חח מה 2 נראה לך אבא שלי זה הברון רוטשילד

מגבר אחד יש לי עד 2800 להשקיע למונו לא איכפת לי שיהיה יד 2

פורסם

שמה

לסאב הזה אתה צריך מגבר חזק ואיכותי. האמת סאב שלך קצת בעיתי, הוא 3 HOM. אתה צריך מגבר חזק, משהו כמו 1000 רצד ומלה ב-4 HOM.

 

חוץ מזה כדי שהוא יעבוד לך כמו שצריך ב-4 HOM ו-1000 RMS אתה צריך חשמל טוב ברכב, וגם בידוד.

×
×
  • תוכן חדש...