Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שלושה וחצי חודשים הוצאתי רשיון והיום קניתי את הרכב הראשון שלי

רנו מגאן II שנת 2004 דגם עם 5 דלתות (מכוער מאחורה :-))

יד ראשונה, נסעו איתו רק 60 אלף ק"מ

תיבת הילוכים אוטומטית(כמובן)

רכב במצב מאוד שמור, מפרטי

 

יש לכם טיפים לנהגים חדשים? (מלבד להזהר בדרכים...)

מה כדאי לשים באוטו? GPS? טלפון?..............

פורסם

תתחדש .. רכב חמוד ולפי דעתי לא מכוער מאחרוה , שונה !

נשמע רכב שמור , תשמור עליו גם אתה

לא ציינת איזה צבע , תעלה גם תמונה אם אתה יכול.

אמנם הרכב לא נסע הרבה , אבל אם יש לך קצת שקלים עודפים, סע למוסך, תחליף שמן , תבדוק בלמים , ותעשה סריקה כללית לאוטו, לפחות ככה אני עשיתי שקניתי את הרכב שלי, ככה תישן (תנהג) בראש שקט.

תתחדש שוב פעם.

עוד מעט עו"ד אבל דלקוהוליסט !!!

פורסם

תתחדש.

מה כדאי לשים? אתה תחליט. מן הסתם GPS יעזור אם אתה נוסע הרבה פעמים למקומות שאתה לא מכיר.

ג'אנטים, מערכת טובה? מה שבא לך. האוטו שלך.

פורסם

האוטו בצבע לבן שנהב

 

קניתי אותו מהטרייד אין של קרסו(היבואן של רנו) בחיפה

 

לפי מה שהסבירו לי הם עשו לו ביקורת וכל מה שצריך במוסך

 

 

בכל פעם עד היום הרכב היה מטופל במוסך של קרסו, הוא הראה לי שבכל פעם שהוא ביקר במוסך הם תיעדו את מה שרשום בספידומטר שלו, וככה הם מביאים ראייה שבעל הרכב לא התעסק עם הספידומטר.

 

חוצמיזה הרכב ממש במצב חדש אפילו בגלגל ספר עדיין לא נעשה שימוש

פורסם

תתחדש לך, לדעתי אחלה רכב. שולט מבחינת בטיחות!

 

ומה שאתה רוצה להתקין ברכב אלו שיקולים משלך, GPS עם אתה נוסע הרבה ולא ממש מכיר את הכבישים/דרכים.

טלפון, או עם יש לך פלאפון מתקדם עם בלוטוט אז הייתי ממליץ לך על דיבורית בלוטוט קבועה לרכב.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

תתחדש!

שיהיה בשעה מוצלחת ושתסע בדרכים ישרות.

עשית טרייד-אין, או שמא פשוט קנית?

אם קנית, אשמח אם תפרסם עלויות.

בתודה,

AVISOFY.

פורסם

תתחדש O_O משהו פצצה יחסית לאוטו ראשון!

הרבה אנשים בפורום ממליצים על קורס נהיגה מתקדמת בעיקר לנהגים חדשים, זה גם משהו שאני שוקל לעשות כרגע.

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם

תתחדש על הרכישה של הרכב הראשון שלך.8)

הדבר היחידי שהייתי ממליצה לך לעשות הוא ראשית כל יישור קו של הרכב, כדי שתהיה רגוע בנושא ותוכל לנהוג "בראש שקט".

נשמע שהרכב היה בידיים אוהבות מסורות שדאגו לכל אבל אף פעם אי אפשר לדעת.

 

 

 

 

 

 

שיהיה בהצלחה

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

קודם כל מזל טוב, ותתחדש.

 

אגב, אני חושב שאתה הבחור בעל המזל הראשון שאני רואה, שבמקום לשאול איזה נאון להרכיב, או "אגזוז לחץ", שואל על GPS ופלאפון.

 

שיהיה בהצלחה וסע בזהירות.

GS300.

פורסם

איך אומרים ...

"לא נותנים לנהג שרק אתמול עלה על הכביש מרצדס"

אבל מברוק אחי [=

סע בזהירות ואל תתלהב מהגז, דלק זה עסק יקר היום [=

 

אממ מה לשים לאוטו?

מערכת רעה זה קודם כל ...

אין לי כח לפרט אני מאמין שעם 2000 שקל אתה תרים אחלה מערכת ...

 

מזל טוב מותק שמור על עצמך :]

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם

מזל טוב גבר :]

שרק תהנה מהמכונית ..ושלא תראה מוסכים בכלל.

מקווה שהוא ישרת אותך כמו שצריך..

מקווה שגם אני יקנה מכונית בקרוב כמוך .. זה נשמע כזה כיף >.

פורסם
איך אומרים ...

"לא נותנים לנהג שרק אתמול עלה על הכביש מרצדס"

האוטו הראשון שלי היה מרצדס...

סע בזהירות ואל תתלהב מהגז, דלק זה עסק יקר היום [= זה תמיד יקר

 

אממ מה לשים לאוטו?

מערכת רעה זה קודם כל ...

אין לי כח לפרט אני מאמין שעם 2000 שקל אתה תרים אחלה מערכת ...

 

כן, ברור שהמערכת היא הדבר הכי חשוב באוטו כי בלי מוזיקה אין אפשרות לנהוג. זה חשוב כמו מערכת הצינון...:?

אתה לא חושב שלאוטו כמו רנו מגאן יש כבר מערכת נורמאלית?

ממליץ על יישור קו בפחות כסף.

 

 

 

ולפותח השרשור:

 

מזל טוב!

באמת גישה נכונה בשאלות שלך.

אני באופן אישי לא סובל GPS ומעדיף לעצור מדי פעם ולהסתכל במפה או להוציא אחת מודפסת בבית.

 

לגבי טלפון, ממליץ מאוד לשים.

פורסם
לפני שלושה וחצי חודשים הוצאתי רשיון והיום קניתי את הרכב הראשון שלי

רנו מגאן II שנת 2004 דגם עם 5 דלתות (מכוער מאחורה :-))

יד ראשונה, נסעו איתו רק 60 אלף ק"מ

תיבת הילוכים אוטומטית(כמובן)

רכב במצב מאוד שמור, מפרטי

 

יש לכם טיפים לנהגים חדשים? (מלבד להזהר בדרכים...)

מה כדאי לשים באוטו? GPS? טלפון?..............

 

 

מזל טוב..

ההמלצה הטובה ביותר שאני יכול לתת לך היא שלאחר שאתה מחליט על הציוד שאתה רוצה לשפצר ברכב, החשוב ביותר לדאוג לכך שהמתקין יהיה מקצועי !!

חאפרים ידאגו לכך שתהיה בקשר לוהט עם המוסך על בעיות חשמל ועוד ירקות ..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...