Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני יומיים פירסמתי כאן אשכול על רעידות בפונטו ספייס שלי,

לאחר פניה למוסך איטלינו, החליפו לי את חוטי ההצתה (נזק של 490 ש"ח)

לא עבר יום, והנורית חזרה לבצבץ

 

אני מרגיש שרימו אותי. :evil:

 

איך זה קורה לי בעצם??

בעל רכב: פיאט פונטו ספייס, 2002, ELX, אוטומט

פורסם

לא קרה לך שום דבר חריג! הרגע! מאוד מאוד לא סביר שרימו אותך. אולי טעו (ואולי לא) ,אבל לא רימו.

 

אכן לא נעים, אבל לא צריך להכנס לפאניקה.

 

באיבחון, פעמים רבות לצערי, לא קולעים ומייד למטרה, אין בכך אף לקבוע על חוסר מקצועיות באופן נחרץ.

 

חזור למוסך שהיית בו, בצורה מכובדת, תן להם לחבר את הסקנר, תן להם זמן לחשוב, ואז שיעדכנו אותך מה קורה.

 

חזור לדווח, נשמח לייעץ הלאה .

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הכל יכול להיות, יכול להיות שגם רימו אותו, שלא היו מקצועיים... ( לא חסר כאלה בשוק )

 

דני מסתכל מצד בעל העסק - לא נורא, תחזור שוב נחליף כויילים.

crembo123 מסתכל כלקוח - 500שח על חוטים שזרוקים בתא המנוע ועדיין האוטו מזייף.

 

כמו שדני אמר, לחזור לשם ולבקש לטפל בבעיה. הבעיה היא שתשלם עכשיו עוד סכום. אתה צריך לדבר עם בעל המוסך אבל יגידו לך שגם החוטים היו לא טובים. תעדכן מה קורה.

פורסם

500 שקל חוטי הצתה ?!?!?!

תוריד 100 של החיבור לאקזמינר , אז 400 ?!?!

עדיין מחיר מופרך ולא הגיוני.

איזה חוטים שמו לך ?

המחיר כלל "עבודה" של החלפת חוטים ?:D

 

כל מקרה , מסתובבים שם הרבה חאפרים..

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
500 שקל חוטי הצתה ?!?!?!

תוריד 100 של החיבור לאקזמינר , אז 400 ?!?!

עדיין מחיר מופרך ולא הגיוני.

איזה חוטים שמו לך ?

המחיר כלל "עבודה" של החלפת חוטים ?:D

 

כל מקרה , מסתובבים שם הרבה חאפרים..

 

לפי מה שהבנתי מהחשבונית, חוטי ההצתה עלותם 330 שקל וכולל מע"מ 380 +-

+ 100 ש"ח לחיבור למחשב, סה"כ יצא לי 490

:| חייב להודות שהעבודה של החלפת החוטים לקחה פחות מ10 דקות.

 

==========

 

בלי קשר, הייתי היום באותו מוסך, שם שוב קיבל אותי ויקטור, בחור נחמד ללא ספק

והוא חיבר תרכב למחשב שוב

ולפי הנורית הוא הבהיר לי שיש לי בעיה (שייתכן וצצה עקב הבעיה הראשונית של חוטי ההצתה) והבעיה היא כזאת:

משהו לגבי ה"מסנן" שנמצא מתחת למכסה המנוע, מסנן הקשור בין המנוע לאגזוז מה ש"ששורף" את האנרגיה?

נורא הסתבכתי עם התיאור למרות שהסביר לי מספר פעמים.

עלות העסק הזה 600 שקל?! הגיוני??

- הוא מחק את התקלה מהמחשב.. ובעצם ייעץ לי לנסוע ככה ולראות מה הלאה (אם יחמיר או יצוץ שוב)

אפשר חוות דעת על זה חברה?

 

בלי קשר, פתאום צצה לה נורית הגה..

איך ייתכן שכל הנוריות והתקלות קופצות להם איך שאני בא למוסך :( ??? אירוני??

נורית ההגה הרתה על כך שיש לי בעיה בין מד המהירות להגה ? הסתבכתי שוב.

 

אודה לכם לגבי חוות דעת !

בעל רכב: פיאט פונטו ספייס, 2002, ELX, אוטומט

פורסם

איזה חוטי הצתה שמו לך ?

כי המחיר שלהם נשמע שערורייתי

 

ויקטור תותח!

אבל כל השאר מסביב , ממש לא ..

 

איזה מסנן? יש ברכבך מיליון כאלה , החל משמן, דלק, אויר ועד למסנן חלקיקים (ממיר קטליטי)

ולפי התיאור זה נשמע כמו הממיר.

 

הפעם היחידה שנכנסתי לשם למרות שאמרתי שאני לא חוזר לשם יותר הייתה בשביל סריקת תקלות באקזמינר , כי אם סורק אוניברסלי לא היה ניתן למצוא את המודול המתאים לרכב שלי.

 

איך נראית נורית ההגה , אולי זאת נורית הבלמים/בלם יד?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

נורית הגה.. ממש רואים הגה בצבע אדום.. אין תיאור יותר מדיוק מזה..

 

לגבי "המסנן" - כן זה משו עם הממיר, ממש הסתבכתי עם ההסבר שהוא נימק לי..

הרגשתי כמו בשעור כימיה לרגע..

הרבה ידע יש לבחור זה בטוח.

בעל רכב: פיאט פונטו ספייס, 2002, ELX, אוטומט

פורסם

יותר מידי נורות - ויותר מידי תקלות לא קשורות, מעלות חדש למשהו חשמלי כללי יותר.

בדוק את חיבורי המצבר, ודא שהם מהודקים היטב ושאין כל מיני הצברויות על המגעים שמונעים מגע טוב.

 

לא יודע לאיזה "מסנן" התכוון המשורר, אך אני מציע שיתן לך את השם של החלק ולא ינסה 'להסביר'.

×
×
  • תוכן חדש...