Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכר שקיבל לידיו שברולט אלרו 2001 החליט שנימאס לו לטפל בUMI, המחירים לדעתו (גם לדעתי) אינם "עממים" מספיק.

ומכאן השאלה, "מבוקש" מוסך המכיר את הרכב והתקלות האפשריות בו, שיהיה באיזור בת-ים/ ראשון והמחירים בו יהיו הגיונים מעדיף לשלם מספיק כדי לקבל 100% ורכב מתפקד כך שהדגש כאן הוא לא על הכי זול עלה על פשרה כלשהיא בין השתיים.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

יש מוסך באליהו איתן ראשל"צ (מאחורי קניוןכל)

זה המוסך אמריקאיות שהיה ב"יצאתה צדיק". הייתי שם אם סרטוגה

בן אדם מעוד מקצועי ומכיר אמריקאיות על כל מחלותיהן

אבל לא זול ...

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

לא זול ?. לא קיים מוסך זול לרכבים אמריקאים, לכן המחיר שלהם על הפנים. לדוגמה יש לי בחור שמוכן למכור האלרו שלו

מודל 2000 ב-20K ש"ח עם שנה טסט, 4 צמיגים וברקסים חדשים. עבר טסט לפני שבועיים בלי להיכשל. הוא מתקן ב-UMI . לכן הוא מיואש מהרכב.

 

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
לא זול ?. לא קיים מוסך זול לרכבים אמריקאים, לכן המחיר שלהם על הפנים. לדוגמה יש לי בחור שמוכן למכור האלרו שלו

מודל 2000 ב-20K ש"ח עם שנה טסט, 4 צמיגים וברקסים חדשים. עבר טסט לפני שבועיים בלי להיכשל. הוא מתקן ב-UMI . לכן הוא מיואש מהרכב.

 

דוד.

שיקנה באלנו רכב חיסכוני ומהנה בטירוף :roll:

בכל מקרה לטפל במרכזי תמיד יקר בעיקר כי

העבודה שם יקרה ואי אפשר "להסתדר על מזומן" :)

כשאני עושה תיקונים במוסך רגיל שאני מכיר המחירים לא בשמיים,

אבל אתה לא יכול לצפות שאחזקת רכב מנהלים תיהיה זהה לאחזקת לסובארו לפשע .

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

הבחור גר בראשון ולכן מחפש מוסך ליד הבית.

אם תוכלו גם לצרף שמות ולא רק כתובת/ תאור של המקום זה יהיה נחמד היות ואי אפשר למצוא שם לפי כתובת.

*לא אמרתי זול, אמרתי זול יותר מUMI

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

בכל מקרה לטפל במרכזי תמיד יקר בעיקר כי

העבודה שם יקרה ואי אפשר "להסתדר על מזומן" :)

כשאני עושה תיקונים במוסך רגיל שאני מכיר המחירים לא בשמיים,

אבל אתה לא יכול לצפות שאחזקת רכב מנהלים תיהיה זהה לאחזקת לסובארו לפשע .

 

מה לא יקר? משולש קדמי לסרטוגה היה קיים רק מקורי ב 3,000 ש"ח ליחידה, 2 דלתות למאליבו לא כולל עבודה 25,000 ש"ח ואם תרצה אני יכול להמשיך.

 

הבעיה שלרוב האמריקאיות אין חלפים תחליפיים ואז אתה תקוע עם UMI ומחיריהם המטורפים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה עדיין לא הופך את השאלה שלי למוזרה.

 

היכן באיזור ראשל"צ יש מוסך שכזה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
×
×
  • תוכן חדש...