Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. אני מעוניין לקנות רכב חדש. יש דבר אחד שאני יודע והוא שאני מעדיף לקנות טויוטה קורולה.

ההתלבטויות הם כאלה:

האם ללכת על רכב יד שנייה ובמקרה זה מדובר על שנת 2007 או לקנות רכב חדש ( הבנתי שדגמי הקורולה החדשים הם בעלי תיבת הילוכים רובוטית מה שגרם להרבה אנשים שרכשו להתאכזב מאיכות הנסיעה )

אם מישהו יכול להעיד על איכות הנסיעה בדגמים החדשים של הקורולה אני אודה לו בנוסף אשמח לקבל ייעוץ נוסף בנוגע לרכישת רכב חדש בסכומים שציינתי.

עיקר הדרישות הם : משפחתית חסכונית בדלק

תודה לעוזרים

פורסם

במחיר של כ- 120K, אכן תוכל לרכוש את הקורולה החדשה.

 

אולם, כפי ששמעת, הקורולה החדשה, אכן מצויידת בגיר רובוטי, שאינו אהוד (בלשון המעטה) על מרבית הנהגים הישראלים.

 

לטעמי, אם הינך נעול על הקורולה, קניה של דגם 2007 מיד פרטית תהווה קניה מוצלחת יותר, שכן הדגם היוצא לטעמי מוצלח יותר, בעל שילוב מנוע-גיר טוב יותר, איכות החומרים בו טובה יותר, ותתפלא לשמוע שהוא גם מאובזר יותר. (במעבר לדגם החדש, טויוטה כנראה "שכחה" מספר איבזורים שהיו קיימים בדגם הקודם).

 

במצב השוק של היום, נוצר מצב דייי אבסורדי, שבלוח היד השניה, מוצאות למכירה יותר קורולות משנתון 2008 מאשר קורולות משנתון 2007 (בהשוואה של ידיים פרטיות), כך שלא כ"כ קל למצוא קורולה שמורה.

 

בגדול, בתקציב שלך אני מאד בעד לרכוש רכב חדש מהסוכנות ולא יד שניה, אי לכך אני ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן בקורולה החדשה על מנת לבחון את אופי הרכב והגיר החדש. במידה והרכב תואם את דרישותיך- לך על זה.

במידה ולא, ואתה מעוניין בקורולה בלבד, נסה למצוא קורולה משנתון 2007, מיד פרטית ורצוי מאד ברמת הגימור הגבוהה (GLI).

 

אם אינך נעול על קורולה, קיימים בשוק דגמים אחרים מאד מוצלחים, למשל- ינודאי I30.

 

בהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

קודם כל תודה על התגובה

אשמח לשמוע על עוד דגמים טובים שכדאי לבדוק בתקציב שלי העיקר שיהיו משפחתיות וחסכוניות כמה שיותר בדלק

תודה

פורסם

קודם כל תודה על התגובה

אשמח לשמוע על עוד דגמים טובים שכדאי לבדוק בתקציב שלי העיקר שיהיו משפחתיות וחסכוניות כמה שיותר בדלק

דרך אגב מישהו אמר לי שיש גם קורולה 2008 ללא הגיר הרובוטי האם נכון?

תודה

פורסם

אין קורולה חדשה ללא גיר רובוטי.

אפשר לקחת בחשבון גם סובארו B3

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום לכולם. אני מעוניין לקנות רכב חדש. יש דבר אחד שאני יודע והוא שאני מעדיף לקנות טויוטה קורולה.

ההתלבטויות הם כאלה:

האם ללכת על רכב יד שנייה ובמקרה זה מדובר על שנת 2007 או לקנות רכב חדש ( הבנתי שדגמי הקורולה החדשים הם בעלי תיבת הילוכים רובוטית מה שגרם להרבה אנשים שרכשו להתאכזב מאיכות הנסיעה )

אם מישהו יכול להעיד על איכות הנסיעה בדגמים החדשים של הקורולה אני אודה לו בנוסף אשמח לקבל ייעוץ נוסף בנוגע לרכישת רכב חדש בסכומים שציינתי.

עיקר הדרישות הם : משפחתית חסכונית בדלק

תודה לעוזרים

 

מעבר להעדפה המנומקת שלך , מה הדרישות הנוספות שלך מהרכב ?

כמה נוסעים יסעו ברכב באופן יום יומי ?

יש ילדים ?

נסיעות עירוניות \ בן עירוניות ?

יש אופציות עדיפות יותר מהקורולה הנ"ל במיוחד לאור מחירה הבלתי שפוי של זו כמשומשת..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

הדרישות העיקריות כפי שציינתי הם משפחתית וחסכונית בדלק

בנוסף רכב בטיחותי ( שכן אני יסיע בו את ביתי )

מעבר לכך הנסיעות הם בעיקר עירוניות עם 1-3 נוסעים. כמובן שאני יצטרך שהרכב יהיה מרווח ונוח גם לפעמים הלא כל כך רבות שיש נסיעה מחוץ לעיר עם יותר נוסעים.

 

אם יש אופציות יותר מוצלחות מהקורולה אשמח לשמוע עליהם

תודה

פורסם

לפי הרושם שקיבלתי מדרישותיך אני רואה שהאבזור פחות קורץ לך.

אם אתה מעוניין גם בבטיחות וגם באמינות ובצריכת דלק, תנסה את הקורולה 2007.

בטיחות גבוהה מהדגם החדש, אמינות טובה יותר וצריכת דלק סבירה.

שלומי.

פורסם

לטעמי היונדאי I30 אחלה רכב , מקבל תישבוחות רבות במיבחני רכב.

לגבי הטויוטה אכן הקודמת יותר מוצלחת מהחדשה וזה כבר שיקול שלך האם ללכת על מודל חדש יותר ופחות מוצלך.

×
×
  • תוכן חדש...