Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.....

יש לי פולו אוטומט 97 1600 מתחילת החורף האוטו עושה בעיות בהכנסת ה D כאשר הוא קר.

במחשב החברה אמרו יוניט דרך אז החלפתי ואמרו שמן גיר וגם את זה החלפתי והכל במורשה!

מה יכולה להיות הבעיה כי האוטו נוסע טוב הוא רק עושה בעיות שהוא קר.

זה נע בין חצי דקה ועד לרבע שעה לפעמים עד שהוא נכנס....

(אם נותנים הרבה גז אז הוא נכנס יותר מהר ונותן גם מכה)

פורסם

אותי מטרידה העובדה שאיבחנו משהו, והתקלה נשארת - ואתה בטח שילמת על זה.

האם דרשת כספך בחזרה? הכי אפשר גם לצבוע את הרכב, ולגלות שזה לא עוזר - מישהו צריך לקחת אחריות לדיאגנוזה שגויה.

פורסם

בטח שילמתי.....

זה פשוט משגע אותי שאני לא יודע מה זה כי האוטו מטופל כל כך טוב ואני מפחד לנסוע בו כדי לא לגרום נזק.....

אין לך מושג מה יכול לגרום לזה?

ואם לא אולי אתה מכיר משהו שיודע?

פורסם

תעזוב את המוסכים המורשים.

לפי הסימפטום כנראה שיש בעיה במח גיר, אתה אומר שהגיר לא מגיב ל-1 ,2 ,3 ו- d .

החליפו לך את שמן הגיר, אתה יודע להגיד לאיזה סוג? ולפני ההחלפה הזו, החלפת שמן גיר ואם כן לאיזה סוג?

×
×
  • תוכן חדש...