Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב לכולם,

 

שאלתי השנייה בערב זה, על כי נכונותכם עודדה אותי.

רכשתי פיזו 407 מודל 2005 אוט' עם 76,000 ק"מ. הרכב היה בליסינג. לפי ספר הרכב לא בוצע

טיימינג עדיין. האם ניתן לחכות בסבלנות ל-90,000 ק"מ על מנת לבצע החלפת רצועת טיימינג או שמא

להקדים זאת. יש לי כל מיני תרחישים בראש כי עם רכב ליסינג הרשו לעצמם (אולי) להשתולל קצת יותר

עם הרכב (...בין הרים ובין סלעים טסה הרכבת...:lol:) ואשר על כן שאלתי.

 

בתודה,

ר.ה.

פורסם

לדעתי כן מומלץ להחליף עכשיו אם לא החליפו עד עכשיו , בנוסף רכבי ליסניג למשל 2005 בד"כ עולים לכביש מוקדם יותר בסוף 2004 ואולי לפני ככה שיוצא הרכב כבר 3.5 שנים לערך על הכביש וההמלצה אם אינני טועה היא להחליף טיימניג כל 3 שנים .

לכן בצע זאת בהקדם

פורסם
המלצה שלי חכה בסבלנות ללא חשש ל 90000 ק"מ

ומבחינת הזמן כל 5 שנים לא כל 3 שנים כמו שמישהו רשם כאן

בברכה ניצן

www.shaft.co.il

 

שלום ניצן, ולפוקדי הפורום,

אכן. קולגה בדק את זה עם בוחן במוסך מורשה פיז'ו ששכחתי את שמו, הלה אמר כל 120K או 60 חודש.

דפדפתי באינטרנט, גם בפורומים צרפתים וגם בריטים, הגעתי לאיזשהו דף של פיג'ו באנגליה ממנו ניתן

היה להתרשם כי למנוע 2.2 ליטר בנזין זה 80K או 48 חודש. הואיל ושלי היא 2.0 ליטר, אזי לא יודע

אם להקשיח את התנאי או להיפך :?. ניראה לי כ"פשרה" להגיע או ל-4 שנים או 85K ואז להחליף.

קצת פרנואידי לדעתכם?

שלכם וערב טוב,

פורסם
ההבדל הין העמודות הוא שגרת טיפולים לנסיעות קצרות או ארוכות (לפי הקו המקוקו למעלה).

חן חן. האם הקצרות הן משמאל? אנא עזרתכם, לא כ"כ תפסתי את הלוגיקה בציור :roll:

×
×
  • תוכן חדש...