Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משפחתי מעונינת להחליף הסוזוקי בולנו שנת 99 שלנו(אוטומט)

לרכב משפחתי חדש,הרכב הוא רכב שני במשפחה,יש אוטו מהעבודה של אבא

הנהגים העיקרים באוטו זה אני,נהג חדש (נוהג שנה וחצי) מחפש רכב שיהיה לו גם לפחות קצת ביצועים.חשוב לי גם טיפטרוניק

ואמא שלי שמחפשת רכב פשוט ושהכל יהיה אוטומטי.

כמובן שחשוב לנו גם בטיחות,אמינות ושמירת ערך.

אני מקווה שתוכלו להמליץ לי על משהו טוב.

 

נ.ב

אמא שלי מציאה להשאיר את הבולנו בשבילי ואני לא יודע האם כדאי או שעדיף למכור ולקנות רכב ידני או אוטומטי יותר פשוט,אולי משהו יותר חסכוני.

 

תודה מראש

EVG

[email protected]

פורסם

במחיר הזה נמצאות כל המשפחטומטיות שאתה מכיר. מאזדה3 , פורד פוקוס, יונדאי i30 , סיטרואן c4 , סוזוקי sx4 וכו'.

אם אתם בראש של האירופאיות אז סיטרואן c4 זו בחירה טובה.

אם יפניות אז הרשימה ארוכה.

פורסם

אולי בקטגוריה הזאת תוסיף את הI30 הקוריאנית הזאת לא מפסיקה לקבל תשבוחות

מבחינת אמינות עדיין אין עליה מידע

נסיעת מבחן תעזור לך להגיע להחלטה

פורסם

כולם מדברים על ירידת ערך כאילו זה הקו המנחה שלפיו קונים רכב.

לעניות דעתי לך קח את הרכב לנסיעת מבחן, אם תתרשם תקנה. אז הרכב יאבד עוד 5000 שקל, אז מה...

יש עוד סעיפים שנלקחים בחשבון חוצמה ירידת ערך.

פורסם

היונדאי i30 רכב מעולה כמו שכתבו מעליי מקבל חוות דעת מעולות מכל מגזין רכב .

לך לכמה סוכנויות רכב תזמין נסיעת מיבחן תחליט על שתי המכוניות שעולות לגמר מבחינתך תיבדוק מתי ההספקה של הרכב איזה מימון יש ואז תחליט:-P

פורסם

עם כל החיבה ל-C4, הייתי דואג לקנות אותה ל-3 שנים במקסימום, ואז להחליף. עד 3 שנים ירידת הערך שלה לא גדולה משמעותית משל המתחרות, אבל מהיכרות עם לוי יצחק, אחרי-כן הוא מתחיל לחתוך לסיטרואן את המחיר באופן רציני.

 

בכל מקרה נסו לפרט עוד דרישות מהרכב או לפחות לצמצם מעט את האפשרויות למכוניות שאתם אוהבים יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם אתה לא ממליץ קנית C4 לטווח ארוך

אז חשבתי משהו בכיוון של המאזדה 3 בעיקר בגלל האופי הטיפה ספורטיבי והטיפטרוניק

אבל הדגם הוא ישן יחסית ונפות מדי בארץ

אז אני מסתמך על המלצות שלכם

×
×
  • תוכן חדש...