Jump to content

xXxMaorxXx

  • הודעות

    23
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי xXxMaorxXx

  1. שלום, גולף 2009 120 כ"ס TSI טורבו בודד. בתחילת נסיעה (חצי דקה ראשונה) נשמעים פיצוצים מכיוון האגזוז שאני לוחץ קצת על הגז בN או בהעברת הילוך. נתונים על הבעיה: קורה רק כאשר הרכב עמד מספר שעות(לילה). בעת ההנעה, לא משנה אם זה חורף או קיץ הרכב נמצא ב1.3,1.2 RPM ואחרי חצי דקה יורד ל0.8 כרגיל. לפעמים אני מניע בבוקר והטורים נמצאים מיד בתחום הנורמלי 0.8 וכל הנ"ל לא קורה. יש פתרון/סיבה לבעיה? יש פה מישהו שגם לו זה קורה? תודה מראש
  2. קודם כל אל תדאג בבעלותי גולף TSI 1.4 122כ"ס שנת 2009 רכב מדהים לכל מי שמעוניין שילוב של מנוע + גיר מעולים גם לי הייתה את הבעיה הנ"ל המנוע נכבה בעיקר בתחילת נסיעה שהוא עדיין קר יחסית, קורה בעיקר בירידות במהירויות נמוכות או בעצירה מוחלטת הלכתי למוסך מורשה של החברה, כנראה שזאת בעיה ידועה. החבר'ה ביצעו עדכון גרסה לתוכנת ניהול המנוע והבעיה נפתרה כבר יותר מחצי שנה אין שום בעיה לך כמה שיותר מוקדם ותבצע את העדכון, בעיה מסוכנת חבל שפולסוגן לא מפרסמים קריאה בנושא
  3. חברים יקרים. באיזה אוקטן כדי לי להשתמש ברכב שבנדון? ומהם היתרונות, חסרונות.
  4. עומר תודה רבה תוכל להביא לי את הטלפון של קלאס A אני אתקשר אליהם?
  5. ישנה אפשרות לBT וחיוג מהמסך + שליטה מההגה במידה ויש לך איבזור ג'נריישן ומעלה.. קלאס A מספק את הסחורה . בהצלחה. עומר, אני יוכל לעשות את זה מהמערכת שלי או שאני אצטרך להחליף למערכת חדשה לגמרי? אתה יודע אם ישנה יציאת AV למצלמת רוורס?
  6. המכשיר המובנה שמגיע עם הגולף כמו של הטוארג אני חושב יש אולי דרך לפרוץ את המכשיר? בגרסאות בכירות יותר יש כל מיני תוספות כמו מצלמת רוורס אני חושב שזאת אותה המערכת כמו שלי רק שאצלי התוספות האלה חסומות או שיש מערכת הפעלה אחרת
  7. לאחרונה רכשתי את הגולף החדשה 2009, רכב מדהים מערכת המולטימדיה שלו קצת מאכזבת יש מסך מגע אבל אין בו את כל הפיצ'רים מישהו יודע איך אפשר לשדרג/ להוסיף DVD,BT,GPS
  8. תודה לכולם על התגובות וההצעות אכן ישנם הרבה מאוד הצעות מגוונות מה שאני מחפש חברה זאת מכונית משפחתית קומפקטית בתצורת האצ'בק לדוגמא: גולף,I30,פוקוס 5 דלת' וכדומה האוטו שאני מחפש זהו אוטו שיהיה נוח אמין וחזק מנוע 2L עם 140 כ"ס זה בהחלט מספיק אפילו יותר מדי לאוטו במידות שאני מחפש. פוקלסווגן בהחלט מציע הצעות מפתות, במיוחד בהיצע המנועים ותיבות ההילוכים שלהם אבל יקרות מדי בשבילי (ביטוח, אחזקה, חלפים וגם המחיר). הקיה סיד החדשה בגרסת ה2L (פרו סיד) באה בצורה שאני מחפש אבל חבל שהיא מגיעה עם 3 דלת' דווקא הפוקוס שהזכרתם רובכם היא הצעה מעניינת ומשתלמת. מה אתם חושבים יותר כדאי: פוקוס, I30, B3 או C4? אני מדבר על גרסת ה2L שאפילו החלשה בינהם מספקת את צרכיי אשמח לשמוע את דעתכם לגבי צריכת הדלק, נוחות, אמינות, אחיזה.
  9. תודה על העזרה ההתלבטות שלי היא בין I30, C4, לסנר, וB3 כמובן שכולם עם מנוע 2L חוץ מהלסנר ההתלבטות שלי היא רק לפי נתוני היצרן עשיתי נסיעת מבחן בנתיים רק על הלנסר ואת האמת שהאוטו באמת נחמד חוץ מבעיה אחת שהוא מרעיש נורא מכיוון המנוע ובנסיעות ארוכות זה בעיה. מישהו ממכם יודע קצת על הB3 מחיר, תצרוכת דלק וכדומה???
  10. יש לך מושג מהו המחיר העדכני של הפורד פוקס 2L אחרי ינואר 2009?
  11. לפי דעתי ההונדה סיווק האצ'בק קצת יקרה היא מתחילה מ160K והאבזור שלה לא שונה כל כך מהמתחרות שבדקתי ולגבי סיווק סדאן אוטו נחמד אבל לפי דעתי מצועצע מדי וחבל שבמחיר כזה הוא לא מציע מערכת מולטימדיה
  12. שלום לכולם. ברצוני לרכוש מכונית חדשה בתקציב של מקסימום 140K עשיתי נסיעת מבחן על כמה וכמה רכבים ולא הגעתי להחלטה אולי אתם היותר מנוסים תוכלו לעזור לי להחליט אני מחפש רכב בתקציב הנ"ל שיהיה חזק, אמין, נוח וחסכוני. הרכב הולך לשרת אותי כ7 עד 10 שנים. עדיפות לרכב בעל אופציה למערכת מולטימדיה אינטגרלית ומרכב האצ'בק. המכוניות שבדקתי הם: לנסר החדשה יונדאי I30 טויוטה אוריס פורד פוקוס אופל אסטרה
  13. יש לכם מושג כמה הCAR PC עולה? נכנסתי כרגע לאתר שלהם ולא ראיתי שיש משהו אינטגרלי במיוחד למאזדה 3
  14. שלום רציתי לדעת איזה מערכת מולטימדיה למאזדה 3 אתם מכירים מאיפה אפשר לרכוש ומה טווח המחירים. שאני מדבר על מערכת מולטימדיה אני מתכוון לGPS, DVD USB מסך מגע. תודה רבה
  15. אולי בקטגוריה הזאת תוסיף את הI30 הקוריאנית הזאת לא מפסיקה לקבל תשבוחות מבחינת אמינות עדיין אין עליה מידע נסיעת מבחן תעזור לך להגיע להחלטה
  16. רציתי לדעת איך השברולט אופטרה האצ'בק מתנהגת באמת האם זה מכונית טובה אפילו שהיא מיוצרת בקוריאה? כי לפי הנתונים 109 כ"ס ו11.5 שניות מ0 ל100 זה בהחלט ציונים טובים לקבוצה שלה מישהו יודע עם היא אמינה ומה כל הסיפור הזה שפתאום דייהו נמכרת בארץ כשברולט תודה
  17. כן חשבתי על ההונדה סיוויק אבל היא יקרה מדי 169K זה יותר מדי בשבילי אז הבנתי שהI30 עדיפה בקטגורית המשפחתית קומפקטית הI30 גם עדיפה על מזאדה 3 או הטויוטה אוריס מבחינת ביצועים וכח? סליחה שאני משגע אותכם פשוט אין לי עם מה להשוות את הרכב הזה
  18. קצת התבלבלתי פה... אז לפי התגובות שלכם הI30 היא מכונית עם ביצועים וכח יחסית למתחרות שלה (פוקוס\מאזדה\טויוטה) מישהו יודע משהו על הגיר של הI30??? אני קצת יוסיף על הנתונים של מה שאני מחפש אולי זה יעזור אני מחפש מכונית במחיר של 120-130K מקסימום שתהיה בעלת 5 דלתות ומנוע 1600 והרכב שיהיה בעל ביצועים טובים (צריכת דלק, כח, גיר) מבחינת הנוחות של הרכב את זה כבר אפשר לבדוק תודה רבה על עזרתכם
  19. אתה יכול בבקשה להסביר לי על מה אתה מסתמך שאתה אומר שהפוקוס איטית למדי ולI30 יש כח? על הדרך אולי תוכל להסביר לי על הביצועים שלהם (יציבות, אחיזה) חשוב לי לדעת עם האוטו יוכל לעמוד בעקיפה לא פחות מהביצועים
  20. שלום אני צריך יעוץ ברכישת רכב חדש מה שאני מחפש זה אוטו 5 דלתות (האטצ'בק) מנוע 1600 עם ביצועים וכח טובים חוץ ממאזדה 3... חשבתי על פורד פוקוס את האמת אבל אני לא בטוח מה דעתכם? תודה על עזרתכם
×
×
  • תוכן חדש...