Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המליצו לך על ה-i30 ואתה לא היתייחסת עם זה מעניין אותך או לא עם לא מעניין אז תירשום כדי שייפסיקו להמליץ על הדגם הזה וימליצו לך על משהו אחר

:fadein:
פורסם

הI30 חדשה יחסית

החיסרון זה הטיפטרוניק

ואני לא כ"כ אוהב את היונדאי

אני ישמח אם מישהו שיש לו I30 יביא דיעה לגבי המכונית

פורסם

ומה כולל הדגם הבסיסי של הC4?

ESP? מחשב דרך? בקרת שיוט? הגבלת מהירות? פנסי ערפל קדמים? חישן גשם למגבים? חישני הפעלת פנסים?

כי לא ממש הבנתי אם יש את כל הדברים אלה גם בדגם הבסיסי

פורסם

קח יום חופש מהעבודה ולך לסוכניות, שם תיקח את המכוניות שנראות לך לנסיעת מבחן. בסוף תחליט מה אתה מעדיף,אוהב,נהנה.

 

ב-c4 יש ESP בדגם הבסיסי ביחד עם 6 כריות אוויר, לגבי איבזור אני לא ממש בטוח.

פורסם

בדגם הבסיסי מגיע: 6 כריות אויר, ESP, ABS, רדיו מובנה עם שליטה מההגה, בקרת שיוט עם מגביל מהירות עם שליטה מההגה, הגה מתכוונן לגובה ופנימה/החוצה (הגה מיוחד לסיטרואן - רק החישוק מסתובב, המרכז נשאר קבוע, רק גימיק אבל נחמד).

 

ללא פנסי ערפל קדמיים ולמיטב ידיעתי לא מקבלים חיישני גשם ותאורה בדגם הבסיסי.

פורסם

אם תוכלו לדרג לי את המאזדה 3 סיטרואן C4 ויונדאי I30

לפי כמה פרמטרים בנפרד

בטיחות

אמינות

שמירת ערך

(אם אפשר גם תתיחסו לכך שהדגם של המאזדה 3 הוא ישן יחסית)

פורסם
(הגה מיוחד לסיטרואן - רק החישוק מסתובב, המרכז נשאר קבוע, רק גימיק אבל נחמד).

 

 

זהו ממש לא גימיק. אני יסביר,בדרך כלל כשבונים מכונית עושים את כרית האוויר של הנהג עגולה (כי לא יודעים באיזה מצב יהיה ההגה בשעת הפגיעה) אבל כאשר סיטרואן "המציאו" את ההגה הזה הם יכלו לעשות את כרית האוויר בדיוק לעבר חזה הנהג והיא לא עגולה, דבר שמסכן פחות את הנהג. בנוסף כעת הם יכלו לדחוף המון כפתורים לשם.

פורסם

בינתים די נעצרתי על C4 (גרסה בסיסית)

אם תוכלו לכתוב את דעתכם על המכונית

מבחינת בטיחות,אמינות,ושמירת מחיר

 

תודה לכולם על התגובות המהירות עד כה..

EVG

פורסם

ב112 אלף אתה יכול לקנו מןנדאו 2006 ותאמין לי, לא תרצה להסתקל יותר ל C4, או על מזזדה 3

יש לך רכב בטיחותי, מאובזר עד הראש ,נוח, נראה יפה. מנוע חזק, ודי חסכוני (1ל10 בממוצה)

מה עוד אפשר לבקש?

ועוד שנתיים אחריות.

Omnia mea mecum porto

×
×
  • תוכן חדש...