Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה חופר , יש אנשים שיש להם רפואי 64 ובכל זאת השתמטו..

ל36.5 תוך חצי שעה.

 

ונשים זין על התאבון של החיילים , נגיש להם אוכל ברמה הכי נחותה שאפשר , שניצל שעשוי כולו מגידים , קבב והמבורגרים חיוורים , קוסקוס חול , אורז לא מבושל.

.

אני רוצה למחות על ההודעה הזו.

אני משרת כטבח באזח"ע , אוגדת עזה (מחנה אורים) , והאוכל אצלנו ממש לא כמו שאתה מתאר , אלא ממש על רמה.

יש מקומות שצה"ל כן משקיע באוכל

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין לי שום כוונה להתבייש,

rgunv, אייל, כמו כל המדינה ה"מדהימה" שלנו, אתם חזקים בדיבורים, כרטיס טיסה ללוס אנג'לס עולה 1260 דולר, עכשיו נראה אתכם חזקים גם במעשים.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
כרטיס טיסה ללוס אנג'לס עולה 1260 דולר, עכשיו נראה אתכם חזקים גם במעשים.

ניראה לי חשבו כאן יותר בכיוון כרטיס לאוטובוס עד למעבר גבול עם סוריה/מצרים/לבנון

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אייל



אינני מתחמק ממענה לשום שאלה, אדרבר, שאל נא!

המסים שאני משלם מדי חודש למדינה מסתכמים בכ -3000 ש"ח, ומתוכם הנני מקבל לחודש כ - 300 ש"ח ביטו לאומי על שני ילדים. אינני אוותר בשום אופן על כסף זה ולא מהסיבה שאינני גומר חודש בלי סכום זה, אלא היות ומדובר בכסף שלי שאת חלקו אני מצליח להשיב.

תבין, אני לא מוותר על הצבא בגלל אי-התאמה פקטית לאדם שומר מצוות למרות שיש חוגים שבהחלט סוברים כן, אדרבא, הייתי במצבים יותר דחוקים מבחינת האפשרות לקיום מצוות ואעפ"כ ידעתי כיצד להסתדר ולקיים את המצווה עליי ע"י הבורא יתברך. אינני הולך, ולא אלך בעתיד לצבא הנ"ל כי אינני מפקיד את חיי בידי אדם שהתורה, שהיא היא העושה את היצור המהלך על שתיים ומחוסר פרווה לאדם. עיין בהודעתי הראשונה באשכול הנ"ל אודות מס' מצומצם של דוגמאות של פשעים ששלטון הליסטים דנן עשה כלפי עם ישראל. די בתשובת הסוכנות להצעה של היינריך הימלר ימ"ש בכדי לזכות בתואר אויבי העם היהודי - כפשוטו וכלשונו, וכמובן שזו רק מן ההתחלות של הרשימה הנ"ל, ומלחמת לבנון השנייה עדיין, לצערי הרב, לא חותמת אותה.

לגבי הרצון שלך לראות אותי ואת שכמותי בחו"ל - לשמחתי אאכזב אותך ואומר כי אני אינני רואה שום קשר בין היחס שלי למדינה לבין הזכות שלי כיהודי, והחובה שלי מאידך, ליישב את ארץ ישראל, שכל הדר בה כמי שיש לו אלוקים, וכל הדר בחו"ל (כמובן מתוך בחירה ולא מתוך הכרח ע"ע בהכלות הרלוונטיות ואין כאן המקום להרחיב) דומה כמי שאין לו אלוקים (סוף מסכת כתובות, תלמוד בבלי), ולכן כל עוד לא יווצר הכרח קיומי, כגון פיקוח נפש, פרנסה, תלמוד תורה וכיוב' - אשאר.

 

FAT BASTARD

 

אין לי שום התנגדות לשירות צבאי או כל סוג שרות וולנטרי אחר במהותו. והראייה הטובה ביותר לכך היא אלפי החרדים והדתיים המתנדבים במד"א, הצלה יששראל, איחוד הצלה, זק"א, משא"ז ועוד אירגוני חסד רבים ללא טובת הנאה כלשהי. הנקודה שמפריעה לי היא השאלה: "בידי מי אתה מפקיד את חייך?"

האם המפקד (אין לי שום תלונות ח"ו על הדרג הנמוך והבינוני של הפיקוד העושה עפ"ר את עבודתו נאמנה) או המצביא העליון שם את חיי הפרט היהודי כשיקול מס' שניים, אחרי השיקול שלום הכלל, או שמא כשיקול מס' 22 אחרי כל האינטרסים האישיים, המפלגתיים, העיסקיים וכיוב'. אין בקרב האנשים הלא סומים לאירועים בזירה הלאומית בעת האחורנה כי סדר העדיפויות של אבירי השלטון מעוות הוא מראשיתו ועד לשד עצמותיו, די שבכדי להווכח בכך תעשה חיפוש בY-NET על המילה שדרות בשביל להווכח כי לא כן המצב.

לכן, שוב אין מרום להשוואה שלך בין מלחמות המצווה והרשות שנעשו ע"י מלכי ושופטי ישראל, אשר כולם הכירו בסמכות התורה ופעלו על פיה ועל פי ההומניות האבסולוטית שהיא מגלה לנו, לגבי הפיקוד והשלטון של ימינו. אין לכך כל קשר עם הלכות שבת, שכן הלכה חד משמעית היא שנלחמים בשבת כל מלחמה, ואף אם האויב בא רק על הממון ולא על נפשות, ועוד שבכל צל של ספק של פיקוח נפש אנו מצווים ומחוייבים לחלל את השבת. נא להכין שיעורי בית לפני הקשיית קושיות!

פורסם
אין לי שום כוונה להתבייש,

rgunv, אייל, כמו כל המדינה ה"מדהימה" שלנו, אתם חזקים בדיבורים, כרטיס טיסה ללוס אנג'לס עולה 1260 דולר, עכשיו נראה אתכם חזקים גם במעשים.

 

מי אמר שאתה חייב לטוס ל LA ?

 

דווקא תכננתי לשלוח אותך בצ'רטר לקזחסטן.

 

עולה בערך כמו מיכל דלק ב GTI.

 

avisofy - חבל שהרבנים שטפו לך את המוח... אין שום הגיון בדבריך ואני עוד עדין איתך.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא הגבתי עד עכשיו,אבל זר שהיה נכנס לשרשור הזה היה חושב שהוא נכנס לפורום "שוויץ-כי החיים ממש יפים!".

 

לאלה שעוד לא התעוררו, אנחנו לא חיים בשוויץ,אין לנו צבא "ייצוגי" או צבא "שלום", אנחנו חיים במדינה שעוד טרם הקמתה היו בה מלחמות,ההיסטוריה שלנו רצופה במלחמות.

 

על דבר אחד שמישהו פה כתב אני מסכים ותומך בכל מילה:

 

מי שרוצה להשתמט מהצבא- לא מגיע לו להיות לוחם.

 

להיות לוחם במדינת ישראל זו זכות,לא חובה (הרי ביננו,מי שלא רוצה להיות לוחם,לא יהיה).

 

אבל מאחורי כל לוחם שנמצא בקו ראשון,יש מערך שלם:

 

מש"קי מודיעין,טבחים,נש"קים,עובדי אפסנאות,שלישים,מש"קי ת"ש,חשמלאים,מכונאים,פקידים ופקידות,רל"שים,מפעילי ממטרות, עובדי מטבח ועוד ועוד ועוד.

 

90% מהתפקידים האלה נכנסים להגדרה של "805" (באתי ב-8 עשיתי 0 והלכתי ב-5),אבל גם התפקידים האלה חשובים !

 

לא מקובל עלי הטיעון הזה של "מעדיף לא להתגייס מאשר לא לעשות כלום",זה סתם תירוץ של מישהו שלא בזין שלו להתגייס.

 

אתה רוצה לעשות משהו משמעותי ?

 

אין בעייה,לך ליחידה קרבית,תיהיה לוחם,יודע מה,אל תיהיה לוחם,תעשה תפקיד חשוב ביחידה קרבית בלי להיות לוחם, יש לא מעט תפקידים כאלה.

 

בקיצור ולעניין,כל אחד יכול למצוא את מקומו בצבא,וכל השטויות האלה על "בעייה רפואית" זה פשוט שטויות (באחוז ניכר מהמקרים).

 

סיפור אישי:

 

בן דודה שלי,שמגיע ממשפחה שבה כולם בוגרי חיל הים,חלם כל השנים לשרת בש'-13.

עוד טרם תחילת המבדקים הוא עבד מאוד חזק על הכושר ונרשם לקורס הכנה לגיבוש.

את הגיבוש הוא עבר בהצלחה,אבל בבדיקות רפואיות לאחר הגיבוש גילו שיש לו בעייה בלב,ובגיל 17 וחצי הילדון עבר ניתוח לב פתוח.

כמובן שאוטומטית הפרופיל ירד והוא קיבל פטור מהשירות,אלא שבגיל 18 וחצי הוא התנדב לשירות,והגיע ליחידה בה חלם לשרת,אמנם לא בתור לוחם ביחידה,אבל עם תפקיד מלא משמעות.

 

זה רק כדי להוכיח שכשרוצים-אפשר.

 

 

אני אישית מאוד תומך ב"הטלת סנקציות" על כל המשתמטים,אם זה היה תלוי בי אישית,הייתי מטיל סנקציות של הרבה מעבר לרשיון הנהיגה (וכן,רשיון נהיגה זה דבר חשוב,גם להבין את המצב של המדינה זה דבר חשוב).

 

גילוי נאות:

 

אני אמנם קצין (במיל') ביחידה קרבית,אבל אני האחרון שיגיד שצה"ל מושלם,נהפוכו,הוא רחוק מלהיות מושלם,הרבה תהליכים בו מתנהלים בצורה עקומה,חלק מזה ראו גם במלחמה (לא בדרג הלוחמים,אלא בדרג הפיקוד הבכיר),הוא ממש לא חף מטעויות.

גם מדינת ישראל היא לא מקום מושלם,יש מקומות יותר טובים ממנה,ואני אומר את זה בתור אחד שגר בחו"ל וראה עולם, אבל עדיין, בסופו של יום,זו המדינה היחידה שלנו בתור העם היהודי,לטוב ולרע.

שירות צבאי לא צריך לעשות מתוך רצון לתרום למדינה "על מה שהיא נתנה לי",זה בולשיט,שירות צבאי צריך לעשות מתוך הבנה פשוטה של המצב במדינה (מספיק לפתוח YNET.CO.IL) ומתוך רצון לתרום להגנה על "הבית" (ושכל אחד יפרש את המילה בית איך שהוא רוצה-הגנה על הריבונות של המדינה,הגנה על תושבי קו המגע,הגנה על המשפחה הקרובה,הגנה על הכלב או הטמגוצ'י..).

 

סיפור קצרצר לסיום:

 

במהלך קורס הקצינים שלי בבה"ד 1 היתה לנו הרצאה מפי מפקד הבה"ד בנושא ציונות.

בסוף ההרצאה הוא פנה אל צוערים בשאלה "למה באת לקורס קצינים" (כמובן שעל פי נושא ההרצאה הציפייה היתה לתשובה "ציונות").

ואז הוא פנה אליי עם אותה שאלה,ועניתי לו בלי לחשוב פעמיים "כי אני מאמין שיש לי עוד מה לתרום בתור מפקד וכי אין מישהו אחר שיעשה את זה במקומי".

ואז הוא הקשה- "ומה עם הציונות?"

 

עניתי לו ש"היא בסדר,אבל היא לא מה שהביאה אותי לצה"ל מלכתחילה,וזה גם לא מה שהביא אותי לקורס קצינים".

 

כל המחזור שלי של הקורס קצינים הסתכל אליי בתדהמה ("איך העזת לענות ככה למפקד בה"ד 1 כשידעת מראש שזו לא התשובה הרצויה?!").

 

זה באמת מייצג את הגישה שלי לעניין הצבא.

 

נ.ב

 

לא לדאוג,את הקורס קצינים סיימתי גם סיימתי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אייל

הרבנים לא שטפו לי את המוח כי אני אחד מן הרבנים ששוטף מוחות בעצמו לפראיירים כמוך, אבל אני מצליח לעבוד רק על אילו שהיו מספיק מטומטמים לשרת בצבא.

אם זו הרמה של תגובתך שלך, זו התשובה שלי!!!

פורסם
מי אמר שאתה חייב לטוס ל LA ?

אני אמרתי, ועכשיו אתה תעמוד מאחורי המילה שלך.

 

דווקא תכננתי לשלוח אותך בצ'רטר לקזחסטן.

דיבורים כמו חול, ואין מה לאכול- מוכר לך?

המילה שלך שווה לתחת, כרגע הוכחת את זה בפני כמה אלפי אנשים.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

V8 הרי אתה יודע מה זה שקר קטן, זה כמו להגיד לקב"ן שאתה ישן עם הדובי או לא מאמין באמצעים אלימים כנגד אוכלוסיה "שוחרת שלום".

הרי לא עשיתה צבא, עבדתה נהניתה והבנתה שזה לא המקום בשבילך גם יש לך המון כסף כי בזמן שטיפשים כמוני קרעו את התחת אתה עשיתה בוחטות, גש לבנק תוציא כסף ועוף מפה.

ההבדל בין לא יכול ללא רוצה הוא אותו עניין קטן של זה שאתם חושבים שאתם יותר חשובים, אתם לא פריירים, מי אתם שתתנו משהו מעצמכם, יש איזה מחסור קטן בהבנה של עובדה פשוטה מאוד אי אפשר רק לקחת.

-לא עשיתה, לא הקרבתה=לא מגיעה לך.

 

ואחרי כל מה שכתבתה אתה חושב שנחזק אותך ונגיד שזה לא יפה לשלול רישיון על סמך שירות צבאי.

 

עכשיו יהיה זה תורם של הפריירים לחייך.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

לavisofy

אתה מדבר שטויות.

אפשר גם אפשר לשרת בצה"ל עם ערכי הדת והתורה. יש לך כיום כמה גדודים שבהם אין כל בעיה לקיים אורח חיים דתי.

אני לומד במכינה קדם צבאית, אני דתי ואני רוצה להישאר דתי. אני יודע טוב מאוד שבצבא קשה להישאר דתי, אבל כיום הצבא מכיר בנו, ויודע טוב מאוד שאנחנו לוחמים טוב לא פחות מהחילוניים. ולכן הצבא הקים את הרבנות הצבאית, נתן הוראה למפקדים להתיר לנו להתפלל, לבקש מדריכים במקום מדריכות ועוד אלף דברים אחרים.

הדרך הקלה ביותר היא פשוט להגיד "צבא של עוכרי תורה" וללכת הביתה. אני מצטער, אבל אני מוכן להקריב מעצמי בשביל שנוכל לחיות פה בשקט, ולכן גם אם הממשלה לא לרוחי וטעמי, אני לא יישבר וילך הביתה, אני ילחם ויתפלל לימים טובים יותר. אין מה לעשות, ומדינה לא בונים ביום אחד. המדינה שלנו "חוגגת" כבר 60 שנה של התמדה ולחימה מתמשכת בערביי האיזור, וממש כואב לי להגיד שההשתמטות לא עושה טוב לצבא ואני חושב שבקצב הזה אנחנו לא נגיע רחוק.

לסמוך על הנס אי-אפשר, וגם להישאר בישיבה וללמוד תורה כל היום אי-אפשר. צריך לדעת מתי לעשות הפסקה וללכת לקיים את אחת המצוות החשובות ביותר "מצוות יישוב הארץ והגנה על תושביה". ארץ ישראל היא ערך עליון, ובלעדיי "הכופרים" הציונים שעלו לפה מאירופה שנינו לא היינו חיים פה. אם רק היית יודע להוקיר אותם כמו הרב קוק ז"ל (שקרא לציונים "קדושי ישראל" על עצם זה שהם באו לפה ובזיעת אפם הקימו את מדינת ישראל) דברייך היו נשמעים אחרת.

 

דרך אגב,

החשמל שזורם בביתך, או האוטובוסים שנוסעים מתחת לבית שלך, או המים שאתה שותה. כל אלה בזכות אותם ציוניים שעמלו על הקמת המדינה שלנו. חבל שהכרת תודה לאותם אנשים לא נמצאת בלקסיקון שלך.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

אני משרת כטבח באזח"ע , אוגדת עזה (מחנה אורים) , והאוכל אצלנו ממש לא כמו שאתה מתאר , אלא ממש על רמה.

יש מקומות שצה"ל כן משקיע באוכל

 

אני מוכרח לציין שבתור אחד שמטייל לא מעט בין בסיסים - בצאלים אכלתי את האוכל הכי טוב!

 

גם באורים אני נמצא לא מעט, אבל לא יצא לי לאכול שם.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

קראתי את השירשור הנ"ל ואני פשוט בשוק.

אני באמת שלא מבין דבר אחר.

אתם לא במקרה חיים במדינה הזו?עזבו אותכם שאתם לא מרוצים מהשלטון (כמורוב המדינה)

אבל זה עדיין לא פוסל אותכם מלשרת.

למה אני בגיל 19(כיום בן 20) צריך לתרום שלוש שנים מהחיים שלי בזמן שהייתי יכול לטוס לחול לעשות כסף ואפילו להתחיל ללמוד רפואה.

מי אתם שלא תתגיסו מהצבא על סעיף נפשי כי קשה לכם עם שינויים בחיים וכניסה למסגרות חדשות.

או שאולי הצבא לא התייחס כל כך למה שאתם דירגתם במנילה אז פתאום לא בראש שלכם להתגייס ואז אתם שולחים מכתבים עם המלצות שונות ומשונות מעובדים סוציאלים שהגעתם אליהם לטיפול חודש לפני הצו הראשון.וכל זה מבלי להתבייש לרשום במכתב ללשכ"ג מבלי לפגוע בזכויות עם עורכי הדין הטובים ביותר במקצוע.

פשוט מי אתם חושים שאתם.

הייתי מבטל לכולכם את האזרחות ואתה הרישיון פשוט בושה לאנושות אנשים כמוכם.בשבילי אתם בדיוק כמו כל ערבי במדינה.

יהודי אמיתי מתגייס לצבא אפילו לתפקיד עורפי אבל משרת!

יוסי-

 

*חשוב לציין שאין האמור לפגוע בכל האוכלוסיה שאכן השתחררה על רקע נפשי אמיתי או בעיות רפואיות כאלו או אחרות

פורסם
קשה לכם עם שינויים בחיים וכניסה למסגרות חדשות

אחד הדברים שהצבא לימד אותי זה להתמודד עם מסגרות, מה שעזר לי מאוד בעבודה (שהיא בין העבודות היותר שוחקות)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אנאקונדה, נראה לי שכאן אנשים לא ממש מודעים לבעיות האמיתיות. יש כאלו שהשתחררו על נפשי בלי סיבה מוצדקת, ולדעתי צריך ללמד אותם לקח כלשהו (כמו לא לקבל הטבות מס ואחרות), אבל לקחת את הרישיון זה כבר יותר מדי.

 

מצד שני, אנשים שמים את כולנו באותו שק, ויש כאלו שאומרים שלא משנה מאיזו סיבה השתחררת, אפילו שנתת שנתיים מהחיים (כמוני), וצריך לקחת לנו את הזכויות.

 

למען הדיון אני אומר שאלו שמשתמטים סתם הם חארות אבל אין מה לעשות איתם חוץ מאולי יותר שיעורי אזרחות לדורות הבאים, אבל אלו שהשתחררו מסיבות אמיתיות ומוצדקות, תעזבו אותנו בשקט!

פורסם
קודם כל שהמדינה תשים על האזרחים שלה.

 

בדרך כלל הממשלה והחוקים שלה צריכים להיות תואמים לערכים של המדינה.

 

כיום יש יותר מדי מיליטריזם ויש סיבה טובה מאוד לזה שאנשים לא מאמינים במדינה. כבר 11 שנה שאין לנו ראש ממשלה שעושה משהו למען המדינה (חוץ משרון, אבל אולמרט כבר דפק את מה שניסו לעשות).

 

אני מתעב את המיליטריזם שיש כאן ואת הביזבוז הזוועתי של המשאבים והמיסים שלנו על שטויות כמו אמל"חים חדשים וטכנולוגיות שנועדו להרוג אנשים. זה מחליא אותי.

 

כרגע חזרתי מסמינר של כך הסופ"ש בקיבוץ חולית (קילומטר אחד מרפיח) ואחרי שדיברתי עם האבט"שניקים שם אני פשוט מזועזע! הם מדברים על הרג כאילו שבשביל זה הם נולדו, הם רואים את הערבים כזן נחות של אנשים שאותם צריך לרצוח והם לא יהססו לעשות את זה תוך שניה.

 

אלו האנשים שאנחנו רוצים לעתיד המדינה? אלו הערכים שעליהם צריך לחנך? אני לא חושב ככה!

 

מה שצריך זה לסיים עם השטויות האלו של הצבא על ידי שלום, אבל הבעיה היא שכל מי שמתגייס יודע שלעולם לא נראה שלום, כי אף אחד מהצדדים לא מוכן שיהיה שלום.

 

אם אני צריך לתת 3 שנים מהחיים שלי להגנה ממצב שאותו אפשר לפתור בקלות (או לא בקלות, אבל כבר עבר יותר מדי זמן), אני רוצה לדעת שמה שאני עושה יעזור למשהו, ולא רק להרוג אנשים כי איזה דביל למעלה מעדיף שנישאר כאויבים עם עם אחר.

יוסי, אתה מתנסח כאילו אתה לא מבין לשם מה יש צבא.

אתה מפשט את כל הקונפליקט הזה כאילו מדובר במשחק ילדים.

 

בתור חייל אתה כן עזרת לאנשים. עזרת לעם שלך, עם שבשבילו עלית לארץ הזאת.

אף אחד מאיתנו לא יכול כרגע לעשות שלום, ולכן כרגע הברירה היא להתגייס ולתרום לחברה ולמדינה שאתה חי בה.

 

YAIROS,

באיזה מכינה אתה?


×
×
  • תוכן חדש...