Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תצעקו, תצעקו...

ממילא הקברניטים מהציבור שלכם הם אלו שמובילים את הצבא, ואת כל המדינה לאבדון, ונציגי הציבור החרדי סה"כ מנסים להציל בתוך האנדרומולוסיה הזו את הניתן לטובת בוחריהם.

לגבי ההערה על "דינא דמלכותא דינא" - דין זה, כפי שמובא ברמב"ם, בתוספות ובר"ן(מס' נדרים) אינו מצווה מהתורה, אלא נגזר של כלל ששליט אבסולוטי בקרקע מסוימת יכול להתנותא ת ההיתר של שהותך על אדמתו בקיום חוקים מסוימים, וגם זאת במידה וזהו אינו מכס שאין לו קצבה, דהיינו תשלום אבסורדי. לגבי ארץ ישראל, השייכת לכל עם ישראל ללא שום תנאי ושעוד כלל זה לא חל, ולכן אני, כמו כל היהיודים הגולשים בפורום זה,בעל זכויות בארץ ישראל ללא שום קשר לנתינה, לשירות למיסוי ולבחירות.

כל נקודה ונקודהשהעלתי הינה בעלת סימוכין הלכתי מקובל, אך לעניות דעתי אין טעם להתפלמס בכך, שכן דבר זה כדאי במידה ויש הסכמה כי הצדדים רואים בתורה שבכתב ושבע"פ מסמך אוטנתי ולא ח"ו, כתב ארכיאולוגי לא רלוונטי.

 

כמבחן לצידקות הדרך של הציבור החרדי, גם אם לרגע נתעלם מנושאי נשמה, זכויות וכיוב' יכול לשמש סקר של מי ובאיזו מידה מרגיש סיפוק ואושר בחייו.

לגבי "חילול" השם שבדבריי, הרי זה אבסורדי לקרו להצגת נושיאם שבהשקפה "חילול" השם ה"י, הציבור הד"לי כבר מזמן הוכיח את טעותו בריקוד ה"מה יפית" מול הפריץ במהלך ההנתקות מגוש קטיף ופינוי עמונה.

 

לסיכום: עולם כמנהגו נוהג, ואני לא יכול לומר שאין לי חברים רבים שהיו מוכים ללכת לצבא במידה והוא היה מתאים גם לחיילים שומרי-מצוות, וכמובן במידה וזה יהיה מקובל בציבור, ויש לציין שזה נהייה מקובל יותר ויותר, אך גם לאילו שלא היו רוצים להפקיד את חייהם בידי הספינולוגים השולטים, והגנרלים מוכרי המניות, עדיין עולם כמנהגו נוהג, הכלבים נובחים והשיירה ממשיכה...

בהצלחה בבקו"ם!!!

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כל הכבוד על היוזמה הזאתי!!!

 

שיחקקו כבר שמי שלא עשה צבא לא יוכל להתחיל לימודים אקדמיים עד גיל 21!

יש איתי אין ספור ילדים באוניברסיטה (בני 19-21) שלא עושים צבא ולומדים כבר וסיימו כמעט 80 אחוז מהתואר!

 

כל אחד מהם בא עם אוטו פרטי, אחד בא לי עם A3 אחד עם BMW קומפקט , עוד אחד עם אימפרזה טורבו,

וכן בשנים שאנחנו עושים צבא וחוסכים , אנחנו עושים צבא והם עושים חיים, ממש בושה וחרפה !

 

זה כבר נראה כמו סתם קנאה.

 

חוץ מזה - למה שתלמיד תיכון שיש לו זמן פנוי למשל לא יתחיל את התואר שלו? היו אתי בשכבה לפחות 5 אנשים שסיימו 60% מהתואר שלהם כבר במהלך התיכון - לאסור גם עליהם ללמוד?

 

אם כבר אתה מציע הצעה כזו - שלא תהיה כוללנית עד כדי סוג של חרם על ציבור שלם שאתה לא יכול לדעת את סיבות השחרור שלו...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

גם עד היום הצבא דיווח למשרד הרישויי על מצב בריאותי של חיילים משוחררים, בין אם שרתו, או לא.

ונכון להיום מי שיצא מהצבא על נפשי, חייב לעשות מבחן שעלתו כ-500 ש"ח, ויש בו כאלף שאלות בסגנון של:

- האם חשבת להתאבד?

- האם אתה בטוח שאתה רוצה לחיות?

- האם אתה בטוח שלא חשבת להתאבד, אבל אתה שוקל לנסות בכל מקרה?

ועוד קרוב לאלף שאלות בסגנון הזה. ממש יעזור לקבוע האם אני נהג מסוכן.

ולעשות אחד כזה פעם בעשר שנים? ביג פאקינג דיל.

 

אני משוחרר מסיבות בריאותיות, משתמט, כמו שאתם קוראים לזה, ואני גאה בזה, ובאמת שעל הז' שלי מה אתם חושבים.

ולא, להשתמט זה לא לבחור בדרך הקלה, הדרך הקלה זה להתגייס, לשחות עם הזרם, כמו שקורה לדגים מתים, ולתת ממיטב שנות חייכם למדינה המזויינת הזאת, כאשר כל צמרת המדינה, האוכלי חינם האמיתיים, חיים על הגב שלכם, ובשעת חירום יברחו עם הזנב בין הרגליים, כי ביצים, מילא אין שם, וישאירו אתכם למות באיזה בסיס בחור תחת נידח.

 

אני רציתי להתגייס, אבל רק לחיל אוויר ורק בטור טייס, ונתונים היו לי, אבל אף אחד לא טרח אפילו לנסות ולהתחשב במה שאני רוצה. הטיפשים האלה עדיין לא הפנימו שחייל מרוצה, הוא חייל שיתן יותר מעצמו וישקיע יותר מאמצים בכל אשר הוא עושה, ולכן הם רצו לתקוע אותי בתותחנים/ שריון. וכאשר שאל אותי הקצין מיון מה מהם אני מעדיף, אמרתי לו שהוא ימצוץ לי פעמיים ביום לפני שאני בוחר את אחד מהנ"ל.

 

ומשם הדרך חזרה לאזרחות הייתה די קצרה.

 

אני בטוח שאני לא היחיד ששם לב לשלטים המטופשים שיש היום בכל חור- "ישראלי אמיתי לא משתמט", האומנם?

 

מיהו הישראלי האמיתי?

- הישראלי האמיתי הוא הפראייר שעומד שעות בפקקים בגלל שהמדינה לא רוצה להשקיע בכבישים.

- הישראלי האמיתי הוא הפראייר שאוכל חרא מהמדינה במנות גדושות בכל פעם שיוצא חוק מטופש חדש, ולא אומר מילה.

- הישראלי האמיתי הוא הפראייר שמוכן להתגייס בשביל מדינה שתזרוק אותו כמו גרב ישנה ברגע של משבר.

- הישראלי האמיתי הוא הפראייר שמאמין לפוליטיקאים מושחטים שמאכזבים אותו שוב ושוב.

- הישראלי האמיתי הוא פראייר! נקודה.

 

אני כבר מזמן לא מאמין במדינה ובטח שאני לא מוכן לתת מחיי למאנה, אבל אני תמיד שומר כבוד לאלה שכן, לאלה שמרגישים ורואים עצמם כפטריוטים, בעוד שאני לא רואה עצמי ככזה, הפטריוטיות שלי נגמרת בזה שאני דובר עברית, ויש לי ת"ז כחולה.

 

אני לא חי כאן מבחירה, לא מכבד את המדינה הזאת, ולא מתכוון להשאר כאן ברגע שתהיה לי הזדמנות לעזוב.

אני כבר מזמן לא מאמין שיקום מנהיג שיגרום לי לחשוב אחרת.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

"תורתו אמונתו" אינו כולל רק חרדים שלא מתגייסים בכלל בסופו של דבר.

 

ההסדר כולל בתוכו גם את תלמידי המכינות הקדם-צבאיות הדתיות. הכוללות כל שנה כ2000 בני נוער דתיים שדוחים את שרותם בשנה-שנה וחצי. לאחר מכן הם מתגייסים ל3 שנים. אחוז הקצינים וחיילי הקבע מתוכם גבוה בהרבה מהממוצע הכלל צהלי.

 

כמו כן, ההסדר כולל בתוכו גם את תלמידי ישיבות ההסדר שמשרתים כשנה וחצי בסדיר.

 

גילוי נאות: הכותב למד במכינה קדם צבאית עד לפני כחודשיים. אחוז הקצינים מכל מחזור שם נושק ל70% (!)

פורסם

ואני לא יכול לומר שאין לי חברים רבים שהיו מוכנים ללכת לצבא במידה והוא היה מתאים גם לחיילים שומרי-מצוות

 

אני מתאר לעצמי שבתקופת התנ"ך היה הסכם מיוחד עם הפלשתים והעמלקים שלא יתקפו בשבת?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

 

אני בטוח שאני לא היחיד ששם לב לשלטים המטופשים שיש היום בכל חור- "ישראלי אמיתי לא משתמט", האומנם?

 

מיהו הישראלי האמיתי?

 

- הישראלי האמיתי הוא הפראייר שמוכן להתגייס בשביל מדינה שתזרוק אותו כמו גרב ישנה ברגע של משבר.

 

 

אני לא חי כאן מבחירה, לא מכבד את המדינה הזאת, ולא מתכוון להשאר כאן ברגע שתהיה לי הזדמנות לעזוב.

 

תתבייש בעצמך.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
תצעקו, תצעקו...

ממילא הקברניטים מהציבור שלכם הם אלו שמובילים את הצבא, ואת כל המדינה לאבדון, ונציגי הציבור החרדי סה"כ מנסים להציל בתוך האנדרומולוסיה הזו את הניתן לטובת בוחריהם.

לגבי ההערה על "דינא דמלכותא דינא" - דין זה, כפי שמובא ברמב"ם, בתוספות ובר"ן(מס' נדרים) אינו מצווה מהתורה, אלא נגזר של כלל ששליט אבסולוטי בקרקע מסוימת יכול להתנותא ת ההיתר של שהותך על אדמתו בקיום חוקים מסוימים, וגם זאת במידה וזהו אינו מכס שאין לו קצבה, דהיינו תשלום אבסורדי. לגבי ארץ ישראל, השייכת לכל עם ישראל ללא שום תנאי ושעוד כלל זה לא חל, ולכן אני, כמו כל היהיודים הגולשים בפורום זה,בעל זכויות בארץ ישראל ללא שום קשר לנתינה, לשירות למיסוי ולבחירות.

כל נקודה ונקודהשהעלתי הינה בעלת סימוכין הלכתי מקובל, אך לעניות דעתי אין טעם להתפלמס בכך, שכן דבר זה כדאי במידה ויש הסכמה כי הצדדים רואים בתורה שבכתב ושבע"פ מסמך אוטנתי ולא ח"ו, כתב ארכיאולוגי לא רלוונטי.

 

כמבחן לצידקות הדרך של הציבור החרדי, גם אם לרגע נתעלם מנושאי נשמה, זכויות וכיוב' יכול לשמש סקר של מי ובאיזו מידה מרגיש סיפוק ואושר בחייו.

לגבי "חילול" השם שבדבריי, הרי זה אבסורדי לקרו להצגת נושיאם שבהשקפה "חילול" השם ה"י, הציבור הד"לי כבר מזמן הוכיח את טעותו בריקוד ה"מה יפית" מול הפריץ במהלך ההנתקות מגוש קטיף ופינוי עמונה.

 

לסיכום: עולם כמנהגו נוהג, ואני לא יכול לומר שאין לי חברים רבים שהיו מוכים ללכת לצבא במידה והוא היה מתאים גם לחיילים שומרי-מצוות, וכמובן במידה וזה יהיה מקובל בציבור, ויש לציין שזה נהייה מקובל יותר ויותר, אך גם לאילו שלא היו רוצים להפקיד את חייהם בידי הספינולוגים השולטים, והגנרלים מוכרי המניות, עדיין עולם כמנהגו נוהג, הכלבים נובחים והשיירה ממשיכה...

בהצלחה בבקו"ם!!!

 

כמובן שנוח לך להתעלם מהשאלות ששאלו אותך.

עוד לא אמרת לנו אם אתה אוכל חינם שיונק כסף מהמדינה ומהווה נטל מיותר עליה.

אם אתה רוצה להיות מנותק מהמדינה הזאת, אז תהיה מנותק עד הסוף ואל תתחבא מאחורי ספר התורה.

בתור אחד שעשה ועוד איך צבא, אין כזה דבר שהצבא לא מתאים לדתיים.

מצידי תלמד תורה בש.ג. יא פאראזיט!

מי יתן ואתה ודומיך תעזבו את המדינה בהקדם האפשרי, ונוכל להרחיב את רמת גן על חשבון בני ברק :-D

 

 

יוליה, עם כל הכבוד שיש לי אלייך והעובדה שאני לא רוצה לחטט בעניינייך האישיים הרפואיים, אם את כשירה לשבת מול המחשב ולכתוב בפורום , או להשתתף באירועים מוטוריים המתקיימים בתנאי שדה , אז יש לי את התחושה שהיית יכולה למצוא את הדרך לתרום למדינה, גם ע"י תפקיד פקידותי או התנדבותי.

אני במקומך אפילו לא הייתי מתחיל להגיב בשרשור כזה, כי זה לא משרת את האינטרסים שלך.

 

ובשביל הפרוטוקול : אני מוכן שיתנו לכאלה שלא עשו צבא בגין סעיף בריאותי מהותי, ללמוד , ובתנאי שבסוף התואר תיבחן מועמדותם לגיוס שנית - אולי יוכלו לסייע לצבא בצורה זו או אחרת בתפקיד הקשור לתואר אותם למדו.

 

V8 וחצי : אני מוכן לממן לך כרטיס טיסה בכיוון אחד, כל מה שנותר לך זה להתבייש.

אתה לא יכול להכתיב לצבא לאיזה תפקיד לקחת אותך.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

V8 וחצי : הדרך הקלה היא להמשיך ולעשות את מה שאתה רוצה, בשביל עצמך.

בצבא אתה משרת בשביל החברים השכנים וההורים שלך, לא מתאים לך? אני מוכן להשתתף עם אייל ולשלוח אותך במחלקה ראשונה.

מכיר משתמטים, מכיר קרביים ומכיר גם המון ג'ובניקים.

מי שרוצה לתרום למדינה תורם, מי שלא לא יעשה זאת בשום מסגרת, קשה לך בצבא, לא מתאים לך, לך ותתנדב בבית חולים/ משטרה/ בית ספר (תוכל באותו הזמן גם להוריד מהנטל על המורים) תראה שאתה רוצה לתרום לא שאתה עלוקה.

 

avisofy, אני זוכר עד היום חלק גדול מאוד מהאנשים ששירתו איתי (לא עבר זמן רב), מהם היו יהודים ולא יהודים, דתיים וחילוניים, כאשר אני חושב על ה"יהודי האמיתי" אני חושב דווקא על אותם חובשי כיפות סרוגות (אני חילוני וכוליי) אלו הם היהודים ה"לוחמים" יש בהם רבנים אנשי דת ורוח ויש בהם גם לוחמים אנשי היי טק וכולי מה שאין בהם זה עלוקות.

 

ללמוד תורה זה חשוב, אני מצר על העובדה שאני לא בקיא מספיק בדינים ובהלכות אך חשוב גם להגן על אחיך ועל המדינה אותה כו מעט מכם מעריכים באמת (למזלכם לא יצא לרבים מכם לטעום את טעם החיים בגולה כיהודי), אחד המסרים בתורה הוא שאם אתה רוצה משהו את צריך להילחם בשביל זה, תפילות יכולות לקדם אותך רק חלק מהדרך.

 

avisofy, V8 מהתגובות שלכם למדתי שאתם פשוט משתינים למדינה על הראש, אבוי למדינה שגדלים בה אזרחים כאלה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

קודם כל שהמדינה תשים על האזרחים שלה.

 

בדרך כלל הממשלה והחוקים שלה צריכים להיות תואמים לערכים של המדינה.

 

כיום יש יותר מדי מיליטריזם ויש סיבה טובה מאוד לזה שאנשים לא מאמינים במדינה. כבר 11 שנה שאין לנו ראש ממשלה שעושה משהו למען המדינה (חוץ משרון, אבל אולמרט כבר דפק את מה שניסו לעשות).

 

אני מתעב את המיליטריזם שיש כאן ואת הביזבוז הזוועתי של המשאבים והמיסים שלנו על שטויות כמו אמל"חים חדשים וטכנולוגיות שנועדו להרוג אנשים. זה מחליא אותי.

 

כרגע חזרתי מסמינר של כך הסופ"ש בקיבוץ חולית (קילומטר אחד מרפיח) ואחרי שדיברתי עם האבט"שניקים שם אני פשוט מזועזע! הם מדברים על הרג כאילו שבשביל זה הם נולדו, הם רואים את הערבים כזן נחות של אנשים שאותם צריך לרצוח והם לא יהססו לעשות את זה תוך שניה.

 

אלו האנשים שאנחנו רוצים לעתיד המדינה? אלו הערכים שעליהם צריך לחנך? אני לא חושב ככה!

 

מה שצריך זה לסיים עם השטויות האלו של הצבא על ידי שלום, אבל הבעיה היא שכל מי שמתגייס יודע שלעולם לא נראה שלום, כי אף אחד מהצדדים לא מוכן שיהיה שלום.

 

אם אני צריך לתת 3 שנים מהחיים שלי להגנה ממצב שאותו אפשר לפתור בקלות (או לא בקלות, אבל כבר עבר יותר מדי זמן), אני רוצה לדעת שמה שאני עושה יעזור למשהו, ולא רק להרוג אנשים כי איזה דביל למעלה מעדיף שנישאר כאויבים עם עם אחר.

פורסם

רואים שלא באמת שירתת בצבא.

אם היית נחשף למידע שחיילים נחשפים אליו על בסיס יום יומי היית מזדעזע ודעתך היתה משתנה.

בגלל זה ,בדרך כל אלה שלא עשו צבא הם גם בדרך כלל שמאלנים ויפי נפש.

הם לא מבינים שהערבים לא מעניין אותם כלום ושום הסכם לא יהיה מספיק טוב בשבילם מלבד הסכם שמדינת ישראל תחוסל. גם אם יחתם הסכם הם לא יקיימו אותו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
רואים שלא באמת שירתת בצבא.

 

אז מה בדיוק עושים במשטרה צבאית? מגרדים את הביצים כל היום?

 

ואל תתחיל עם האינטרסים שלי כי אין לך שום מושג מה הם. הגבתי בצורה די מתונה שמראה שכוללניות היא לא התשובה ואתה קופץ עלי?

 

DUDE, אני לא חייבת לך דין וחשבון. לא לך, ולא לאף אחד אחר, אז קח את מה שכתבתי באותה נימה שזה נכתב, אוקיי?

 

בברכת רגיעון לכולם,

 

יוליה

 

 

ועוד דבר - עד שישראל לא תהיה תלוייה בנפט שמגיע בצורה עקיפה מהמדינות הערביות, לא יהיה פה שקט.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
אז מה בדיוק עושים במשטרה צבאית? מגרדים את הביצים כל היום?

 

ואל תתחיל עם האינטרסים שלי כי אין לך שום מושג מה הם.

 

מאיפה את יודעת בדיוק מה עושים במשטרה צבאית? או גולני? או שריון?!

עזבי. זו לא הנקודה.

הנקודה היא שאני לא יודע מה האינטרסים שלך, אבל האינטרס שלי הוא שתפסיקי להמליץ לאנשים לנצל את הצבא כתחנת מעבר ואיסוף בונוסים בדרך לאזרחות.

גברת "לא קיבלתי תפקיד שרציתי מהצבא אז החלטתי לקפוץ על הטרמפ של הפטור משירות צבאי ולהתעלק על כלל ציבור האנשים שאשכרה מנסים לתרום".

 

ואל תתחילי עם ממורמר. אני לא ממורמר אני כועס.

 

תנצלי את הבמה להשתלח בי, כי אני אוכל להגיב רק בעוד 21 יום.

 

שי הפראייר.

פורסם

נכון, את לא חייבת לי דין וחשבון. אין על כך ויכוח.

 

האמת שהמשטרה הצבאית למשל, לא מתעסקים בעיקר (הגנת המדינה) אלא בטפל (השלטת סדר בצבא) , לא שאני מזלזל במי ששירת שם - נהפוך הוא , אני בעד כל מי ששירת שם וגם סיים שירות צבאי מלא.

 

גם לי היו רגעים קשים מאוד, חודשים רבים שלא ראיתי את הבית, וימים רבים ללא שינה, גם היו לי פציעות כתוצאה מהשירות ובדרך כלל גם לא הכל הלך כפי שרציתי שיילך אבל מה לעשות - התגברתי , וסיימתי ואפילו נשארתי בקבע תקופה (ואפילו קיבלתי חייל מצטיין פעמיים רצוף).

 

גם אצלי אותרה איזו בעיה בריאותית בלשכת הגיוס אי שם לפני 11-12 שנה (שהסתדרה בזמן שחלף מרגע ביקורי בלישכה עד קרוב למועד בו הייתי צריך להתגייס) שיכולתי בגינה לא להתגייס ,אבל התעקשתי, ביקשתי להיבדק שוב ,התחלתי בפרופיל נמוך בלי סיבה, המשכתי להילחם, וסיימתי עם פרופיל גבוה.

 

ברור שהדרך הקלה היתה לוותר כי הייתי יכול לצאת מהצבא בקלות, להתחיל ללמוד את התואר (במקום להתחיל אותו בגיל 23) ,ולסיים אותו בערך מתי שכל חבריי ישחררו.

אבל זאת לא הדרך שבה בחרתי, ואני לא מצטער על כך לרגע אחד. בצבא הפכתי לבן אדם בוגר יותר והתווספו לי מעלות רבות וחיוביות שלא היו מתווספות לי אם הייתי משתמט.

גם הכרתי אנשים רבים ששינו את חיי (לטובה) והפכו לחבריי הטובים ביותר.

המקום בו הייתי פתח בפני דלתות רבות בלא מעט מקומות בהמשך הדרך ובשורה התחתונה - גם אני הרווחתי מהשירות, לא רק המדינה.

 

אבל דעי לך - אם הייתי בוחר בדרך הקלה של ההשתמטות, הייתי חי כל חיי בתחושה רעה של בושה, ובטוח שלא הייתי מציין זאת אין ספור פעמים בפורומי רכב בכל שרשור שקשור איכשהו לצבא או ללימודים.

 

ציפיתי ממך לתשובה קצת יותר עניינית, אבל את מעדיפה להמשיך לענות תשובות בסגנון GOLF MK4 is gay במקום לגעת בבעיה האמיתית.

 

דרך אגב, כחלק מתפקידי הניהולי יוצא לי לראיין מועמדים לעבוד אצלי במחלקה מפעם לפעם, ואני שם לב שאנשים שלא היו בצבא הם פשוט אנשים שונים, בדרך כלל בלי דרך ברורה , לא מפוקסים ודיי חסרי אחריות.גם ברוב המקרים הם לא מצליחים להחזיק מעמד במקום עבודה/אירגון/מסגרת מסויימת - יותר מפרק זמן קצר. אני לא רוצה להכליל אבל אלו המקרים שאני ראיתי.

עם זאת, אני אף פעם לא פוסל מראש בן אדם בגלל שבקורות חייו לא נרשם שירות צבאי, ואם הוא באמת עונה על הדרישות אני מזמין לראיון ללא היסוס, אבל לא הייתי רוצה אצלי באירגון אנשים שבוחרים תמיד בדרך הקלה - לוותר.

במקרה כזה, אין לי ברירה אלא לבחור בדרך הקלה - לוותר על שירותיהם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אתה יודע ש99% מהאנושות לא שירתה בצבא?

 

1) אתה כן מפלה אנשים על הבסיס הזה, כי בדמיון שלך אנשים שהיו בצבא הם יותר אחראיים, ושאר האנושות הם טפילים. כן, הצבא עוזר בהתחלה ברמה האישית של המשמעת, אבל באיזה מחיר? אנשים יוצאים משם עם טראומות, ויותר גרוע, אנשים כמוך אפילו גאים בזה שהם נפצעים. זה חולני לגמרי, במיוחד כשהמטרה לא מושגת אף פעם.

 

2) זה שמישהו לא שירת שירות מלא בגלל שיש חרא של יחס לחיילים עם צרכים מיוחדים לא מעיד עליו שום דבר. אני עובד בדברים שאין לך אפילו מושג עליהם ואני מעורב עמוק בפרוייקטים חברתיים שמצריכים המון תיאום, הקדשת זמן ומשאבים ושחיקה אישית מתמדת.

לא מסוגל להתמיד? אין לך מושג מה אני עושה חוץ מהרקע האוטומוטורי.

פורסם

לא גאה בכך שנפצעתי... אפשר להתייחס לכך כתאונת עבודה.

 

אני בדיוק סיפרתי שאני לא מפלה אף אחד על הבסיס הזה, אבל למרות שאני לא מפלה, הדברים עולים אל פני השטח

ואז מתברר שבאמת חסר משהו לאנשים האלה. כפי שאמרתי : אלו מקרים שנתקלתי בהם ואני לא מכליל.

למעשה אני בשלבי חתימת חוזה עם עובד חדש שיצא מהצבא אחרי מספר חודשים על סעיף נפשי...

בחרתי אותו על פני אנשים שכן עשו צבא (אפילו קצינים קרביים) , כי הוא נראה לי המתאים ביותר לתפקיד.

אני מאוד מאוד מקווה שהוא יצדיק את הקרדיט, אחרת מי שיקבל בראש זה אני ורק אני...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...