Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קאמרי Premium 3.5L


gil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לקאמרי יש לקסוס שמבוסס עליה.

הES350, הלקסוס היחיד עם הנעה קדמית, שלא מייובא לארץ.

מה V6 מצויין, תזמון שסתומים ליניקה+פליטה, משמש כמעט את כל ליין המכוניות

של לקסוס, וחלק גדול של טויוטה.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ההפרשים כבר יהיו באיזור ה200 אלף אם אני לא טועה.

 

אין בארץ IS 3.5 כך שאי אפשר לדעת.

בכל אופן, ה- IS איננה בת השוואה לקאמרי. המכוניות האלה לא נמצאות באותה הליגה.

פורסם

תתחדש על הקניה.

לדעתי היא שווה, בעיקר, בגלל השפריצרים לפנסים :D

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הIS250 בעיקר צפופה. הGTI שלי מרגישה כמו אקספדישן ליד הIS, ואף הסתדרתי יותר טוב בA3 (לפחות מבחינת מרחב ראש). מגוחך.

 

ב280K אפשר לרכוש פאסאט TFSI, ובקצת יותר אפשר לקנות ב.מ.וו 325, ובקצת פחות יש את הB4 3.0. רוב האנשים כאן היו מוצאים אושר גדול יותר באחת משלושתן, אני מניח. הקאמרי פונה למי שמחפש את ערכי טויוטה המסורתיים עם טעם לוואי אמריקאי...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

חולק עליך ברוב הנקודות שציינת. ה-IS היא הפתעה גדולה מבחינה דינמית, ואני בודאי מעדיף אותה על ב.מ.וו 325 (שיקרה מהלקסוס באיזה 40,000 שקל, אגב, לפני שמדברים על מה שמקבלים מבחינת אבזור). צפיפות? אם ה-1.94 מ' שלי הסתדרו איתה בלי בעיות, כנראה שהיא לא כזו נוראית. להשוות אותה לפאסאט זה כמו להשוות כל מכונית-פרימיום למכוניות מקטגוריה עממית יותר - השוואה שלרוב היא חסרת-טעם. האם ב.מ.וו 320, למשל, שווה פי שניים מפורד מונדיאו 2.3 בסיסית? זה בדיוק הפרש המחירים ביניהן.

עכשיו תוסיף את זה שהלקסוס הזו היא - על פי כל העדויות והסקרים - אחת המכוניות האמינות ביותר שתוכל לקנות בכל מחיר, את הבטחון הכלכלי שהם נותנים לך מבחינת רכישה חזרה, ואת השירות. כנראה שיש הגדרות שונות למילה "אושר"...

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

אבוי. הארזים, כנראה, נשרפו כולם. לא התכוונתי להשוואה מול הלקסוס - שכבודה במקומה מונח, אם כי בישיבה בה במספר הזדמנויות, לא ברור לי איך אתה מצליח לדחוס את פדחתך בינות הרצפה וגג השמש - אלא לקאמרי.

 

אין לי ספק שהלקסוס מאוד ראויה בקטגוריה - הקאמרי סיפור אחר לגמרי. ואגב, מדוע עדיפה הIS250 על הפאסאט TFSI, למעט עניינים דינמיים מובהקים? מבחינת אבזור, מנוע, תא נוסעים - לא נראה לי שהפאסאט בעמדת נחיתות. אולי מבחינה דינמית.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מדוע עדיפה הIS250 על הפאסאט TFSI, למעט עניינים דינמיים מובהקים? מבחינת אבזור, מנוע, תא נוסעים - לא נראה לי שהפאסאט בעמדת נחיתות. אולי מבחינה דינמית.

 

אינני רוצה לעבור איתך על רשימת האבזור, ה- IS מנצחת את הפאסאט עם ידיים קשורות.

+ אמינות גבוהה יותר בלקסוס

+ הנאה אחורית

+ מנוע V6 מתקדם

 

וקיבלת ניצחון בנוק אאוט של הלקסוס.

פורסם

הקאמרי היא מכונית הסאלון של טויוטה.

ה-B4, הפאסאט וה-BMW325 (למרות שזו כבר מכונית יוקרה) שהוצעו כאן כתחליף הן מכוניות משפחתיות בגודל מלא, הנמצאות בקבוצת גודל אחת מתחת לקאמרי. הטויוטה אבנסיס נמצאת בקבוצה הזאת.

לסובארו ולפולקסואגן אין (עד כמה שידוע לי) מכוניות סאלון, ומכונית הסאלון של BMW היא ה-5.

פיני

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

קאמרי היא ממש לא מכונית סאלון.

היא מכונית משפחתית גדולה, בדיוק כמו הפאסאט והB4.

הסיבה שהיא יותר גדולה מהן היא שהקאמרי מתוכננת להתחרות בעיקר בשוק האמריקאי נגד המתחרות המקומיות (כמו המאליבו)

וכדי להכיל משפחה אמריקאית ממוצעת דרושים מושבים יותר גדולים מאשר אלו הקיימים בדגמים האירופאים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

כמו שכבר אמרו, קאמרי היא משפחתית אמריקאית טיפוסית,

 

בגלל שהסטנדרטים בארץ ובארה"ב קצת שונים, קצת קשה לסייג אותה לקבוצה מסויימת.

 

לטויוטה יש את ה AVALON שמשמשת מכונית סאלון.

 

מישהו יודע מאיפה מיובאת הקאמרי לארץ ?

 

היא מיוצרת בלא פחות מ - 11 ! מפעלים בכל רחבי העולם.

פורסם

מה שעוד יותר מעניין בקאמרי.

הרכב הזה נועד לשיווק באמריקה.

 

וכמו שידוע לי רכב עם תקינה אמריקאית ולא אירופאית אפשר לשווק אותו בארץ רק אם הוא של חברה אמריקאית, בגלל זה יש בארץ מכוניות כמו ביואיק לה קרוס, שברולט מאליבו שלא נמכרות באירופה אבל אין מכוניות כמו אינפיניטי ואקורה כי במקור אלה חברות יפניות.

 

וגם לא ראיתי מינה באירופה שהקאמרי נמכרת אצלה, ככה שאין לרכב פקניה אירופאית.

אז איך הוא כן בארץ?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני לא מבין איך אפשר לקבוע על רכב שהוא בן שנה + שהוא הכי אמין בקטגוריה שלו?

יש לו את הספר של הלקסוס IS שנתנו לאבא שלי באולם התצוגה, בכל הספר (בעל ה60 עמודים מפוארים) מתפארים באמינות המופלאה של הלקסוס.

הרי המכונית הזאת היא חדשה לגמרי, כיצד אפשר למדוד את מדד האמינות לאורך השנים?

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

אתה צודק שמדידת האמינות הצפויה לדגם חדש היא בעייתית משהו.

 

עם זאת, ללקסוס עבר ( והווה ) מפוארים ביותר בתחום הזה. ( מאוד ) לא סביר שהחברה הזו תתחיל לייצר לימונים.


×
×
  • תוכן חדש...