Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאסאט 2008


scan-assist
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עומר שלי....כפרה...

אתה בטוח שיש אפשרות לרכוש את ההיליין יחד עם ה TSI וכל התוספות האלו של הדגם החדש ???

כי ששאלתי את הסוכן הוא התלבט בתשובה ובסוף אמר לי שזה בא רק עם הקומפורטליין...

אז אתה ממש בטוח ???

אני אנסה לשאול סוכן אחר מחר גם...

למרות שזה כבר יקר יותר מדי :) אבל לפי דעתי זה יפתור את הבעיה שלי ...

 

 

אתה מוזמן ליצור איתי קשר .

הינני נציג מכירות בסניף המרכזי 035775260.

Not the sound of silence -ABARTH

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מנוע ה1.8 הוא TFSI ולא TWINCHARGED

 

אכן.

 

אבל מישהו ב-VW החליט לשנות לו את השם מ-TFSI ל-TSI.

אם אני חשבתי זאת טעות... אתה מוזמן להציץ ולראות :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לא בארץ - אלא בכלל...

 

הגרמנים שינו את הכינוי TFSI ל-TSI. רק ה-2.0 נשאר TFSI.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
לא בארץ - אלא בכלל...

 

הגרמנים שינו את הכינוי TFSI ל-TSI. רק ה-2.0 נשאר TFSI.

 

צודק לחלוטין- גם אני ביררתי את העניין והגעתי לתוצאה זהה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני לא בטוח שאני צריך לשאול את השאלה הזו כאן כי הנושא הוא על רכבים חדשים בלבד... אבל מכיוון שאנחנו כבר בנושא הזה... אז אולי מישהו יכול להסביר בשתי מילים מה ההבדל הין TFSI וה TSI ???

פורסם

בעיקרון, למנועי ה-TSI (בנפח 1.4) יש סופרצג'ארג'ר וטורבו - טווינצ'ארג'ר, בקיצור.

 

למנועי ה-TFSI יש הזרקה ישירה ומגדש טורבו.

 

לא מזמן VW החליטו לשנות את שמו של ה-1.8TFSI החדש ל-1.8TSI

לא מובן ממש למה, אבל זה המצב.

 

בכל מקרה, יש לזכור שהוא מצוייד אך ורק טורבו - אז לא להתבלבל ולחשוב שבגלל שהוא נקרא TSI

אז יש לו גם סופרצ'ארג'ר - כי אין לו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מעניין.... תודה לך RS על ההסבר...אבל האם אתה בטוח בזה שלמנועי ה 1.8 שקוראים להם TSI אין סופרצ'ארג'ר ???

אבל באמת מעניין למה קוראים לו TSI ולא TFSI ? אולי נציג המכירות של הפולקסווגן יענה לנו גם ??? :)

פורסם

אני בטוח ב-1000%. ה-1.8TSI מצוייד אך ורק בטורבו.

 

מדוע VW החליטו להחליף לו את השם? רק הם יודעים.

לי אין מושג מדוע שמו הוחלף, ואני מעריך שגם לעומר אין ממש מושג מדוע הוחלט לשנות ל-TSI (במקום TFSI).

 

עומר, שלא תחשוב שאני מזלזל בך!! :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

שאלה לעומר -

האם בספיישל אדישן חבילת ההייליין מגיעה ללא תוספת מחיר? או שהמחיר הוא 198K ש"ח ללא חבילת ההייליין?

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

שלום לך ניב...

Ultimate Edition לא כלול בהיילין... כמו מערכת הניווט עם touch screen שאין בהיילין...ולא בכל דגם אחר של פאסאט

כמו הפארק סקאן שאין בהיילין ואין בשום דגם אחר בפאסאט....Park Scan (אותה מערכת נמצאת בטוראן כרגע)

גם כן ה bluetooth שלא נמצאת בהיילין... נמצאת אך ורק בדגם של הטופ ליין

וכרגע ה ultimate edition כולל לראשונה בפאסאט את מנוע ה 1.8TSI כפי שפולקסווגן קוראים לו...

 

ועלות המחיר הזה הוא 198... ואם תוסיף את האגרה בלאבלא יצא לך סופי 203,256 על הכביש...אם אתה לקוח נאמן של פולקסווגן.. אם לא אז תצטרך להוסיף עוד 2700 שקל...

חסרונות שאי אפשר לרכוש את התוספות האלו שהם באמת מעניינות יחד עם דגם היילין... רק המנוע של ה 1.8TSI יהיה אפשרי בעתיד הקרוב בדגמים אחרים... אבל ללא שאר התוספות שדברתי עליהם...

מצד שני חסרון שאי אפשר לרכוש בדגם של ה ultimate edition מה שרוכשים בהיילין או לקצ'ורי אפילו כמו גג חשמלי ופנסי ערפל וריפודי עור...

מה שאומר שצריכים להתפשר בסופו של דבר... אבל הדגם של ה ultimate edition נשמע מעניין במחיר הזה..

 

לי לא קוראים עומר....וסליחה שאני מתערב בתשובה אבל כמובן אם יש מה להוסיף עומר יוסיף..

פורסם

לא קשור לכולם, אבל לשלם מעל 200000 א"ש לפאסאט נראה לי מעבר למוגזם.

 

במיוחד שיש לא מעט אלטרנטיבות טובות ואפילו טובות מאוד בעשרות אלפי שקלים פחות, אבל על טעם וריח..

לעניות דעתי הבלתי קובעת, מדיניות מחירים שפויה יותר של צמפיון הייתה מסייעת להביא לקוחות נוספים אשר חפצים לקנות VW , אבל המחירים של הרכבים מבריחים אותם למתחרים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לא קשור לכולם, אבל לשלם מעל 200000 א"ש לפאסאט נראה לי מעבר למוגזם.

 

במיוחד שיש לא מעט אלטרנטיבות טובות ואפילו טובות מאוד בעשרות אלפי שקלים פחות, אבל על טעם וריח..

לעניות דעתי הבלתי קובעת, מדיניות מחירים שפויה יותר של צמפיון הייתה מסייעת להביא לקוחות נוספים אשר חפצים לקנות VW , אבל המחירים של הרכבים מבריחים אותם למתחרים.

 

 

מסכים לגמרי.

 

רעיונות אופציונליים ניתן לקבל מהתמונות המוקטנות לצד הכינוים שלנו :wink:

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)


×
×
  • תוכן חדש...