Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעניין המזגן השתמשתי בתושבות ה"מקוריות" (שהן לא ממש מקוריות כי הרכיבו אותן בארץ)

החלפתי למדחס יותר קטן כדי להכניס ונטה הוחלף המעבה והמנוע של היחידה הפנימית כל החיווט נסלל וחובר, בעיקרון הייתה מערכת מזגן פשוט לא נראה לי שהיא הייתה תקינה ב-15 שנה האחרונות...

פורסם

כל הכבוד!!

מאוד נהנתי לראות גרוטאה הופכת לאוטו יפה

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

שלום,

 

קודם כל, באמת כל הכבוד על הפרויקט, ובעיקר על ההצלחה של הסיום.

אני חייב לציין, שאם לרכב ישנו מזל, זהו הרכב הזה באופן ספציפי! ולמה?

 

הרכב הזה היה בבעלותי. קניתי אותו במצב מוזנח, עם מנוע גמור.

הבעלים הקודמים לזה שקניתי ממנו, הרים בזמנו חתיכת פרויקט שיפוץ על הרכב, שכלל:

הפשטה ופירוק של כולו, פחחות וצבע מהיסוד (לכן הרכב בצבע ירוק גם מבפנים) מזגן, גג-שמש, תיקון ושיפוץ כל השאר.

הפרויקט הזה היה ברמה גבוהה מאוד, והושקע הרבה זמן וכסף.

 

הבעלים לפני הזניח את הרכב, אך לא במידה שגרמה לנזק לפוטנצייל הגדול של הרכב הזה.

 

כאשר אני רכשתי את הרכב, השקעתי גם באיזה פרויקט קטן, תוך כדי ניסיון להביא אותו לפחות לרמה שהוא היה:

R5T כתב:

7. אלפא רומאו ספרינט 1987 1.5-מנוע 1.7 מיבוא,תיקון ושיפוץ מה שנדרש כולל חשמל פחחות צבע ומזגן!,כיווני קרבורטורים מע'-שמע ואזעקה. ואיפה לא נסעתי,מהבסיס בדרום לצימרים בצפון וחזרה למרכז.ועכשיו שימו-לב,חצי שנה סתם פתחתי מכסה כל שבוע.

בחצי שנה כיוונון קל 10ד' עם כספית(אופנועים)ועוד חצי שנה בערך(++-)למעט טיפולים(שיגרתים) שהיו במקביל(100% סינטטי)

וכן המזגן עבד וקירר,והמשיך לקרר גם בלי תוספות גז,(ממש קורולה)לגבי היתנהגות(לא מספיק רחוק מקורולה)זנב מקשקש וראש סורר,טוב לפחות היא היתה נאמנה לבעלים.מוי-כיף! (כל העבודה נעשתה על ידי למעט מזגן) :mm_yeah:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1442488&postcount=86

הרכב היה שמור ומפונק, וידע לפנק בחזרה.

 

אני מכרתי את הרכב "למישהו" (לא ל-tiltan) שכנראה לא ידע להעריך כל כך, את הרכב וההשקעה שנעשתה בו עד לאותו זמן

ובקיצור הזניח אותו, וחבל.

 

ועכשיו אני שמח מאוד להיווכח, כי הרכב קיבל ומקבל שוב את האהבה והפינוק שמיועדים לו, במיוחד מבן-אדם שאוהב מעריך

ומבין בתחום.

 

יישר כוח tiltan ותהנה מהרכב המיוחד הזה, וכמו שכבר בטח שמת-לב יש לה קסם ייחודי לספרינט הזו.

 

 

:wave: R5T

אדרנלין-מאוקטן בשביל זה אנחנו כאן!.ספורט-מוטורי? אותו תירוץ מונוטוני חוק זה חוק! וספורט זה ספורט,וזה רק ספורט.:x רוצים שיפור? רוצים שיפור? תוציאו מהבאגז' את הבוקסות של ההופעה!:screwy:"תעזבו" תמדינה הישראלים ברמה הכנסת דפוקה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...