Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה שהושקעה הרבה אהבה ברכב, נראה מדהים.

 

תתחדש ותהנה מהרכב8)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

טוב זה התחיל בהפשטה כוללת (עד הבורג האחרון)....

אח"כ שיפוץ גיר (סינכרונים),שיפוץ קרבורטורים.התקנת פילטרים פתוחים

פחחות צבע כללי, 4 בולמי KONI ,גומיות מפוליוריטן מושבים וחגורות SPARCO סאן רוף חשמלי (הרכבה עצמית), שיחזור/שיפוץ/ייצור מערכת מיזוג אויר

שיפוץ למערכת חשמל,החלפת כל גומיות האטימה ברכב,צמיגים, גאנטים, פרונט (משולשים,תפוחים וכד'), שיפוץ פגושים,ריפוד מושב אחורי +דלתות+גג וכנראה עוד הרבה דברים שלא עולים לי עכשיו בראש...

הכל נעשה לבד חוץ מעבודת בעלי המקצוע ה"אומנותיים" שזה בעצם צבע ורפדות....

אבל מדובר בפרוייקט שנמשך כשנה והושקע עליו לא מעט זמן וכסף

 

תמונה של המושבים+חגורות+סאן רוף

http://pic.hevre.co.il/Files/71E49A3AEC784EF68AA0A310133D55F4/norm_31E256531AF349D0ABAA3DAB2876FA35.JPG

 

http://pic.hevre.co.il/Files/71E49A3AEC784EF68AA0A310133D55F4/norm_B53E881A00154ED79F58A8FDBA1F6492.JPG

 

http://pic.hevre.co.il/Files/71E49A3AEC784EF68AA0A310133D55F4/norm_1C28634F13D74B8CADA86B4F5576B045.JPG

פורסם

נראית מצויין, כל הכבוד על ההשקעה.

תעלה תמונות גם מבפנים.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ישר כח.

 

נשמח אם תוכל להעריך בגדול את כמות ההשקעה (אפילו ברמה של להגיד X שעות בשבוע) וכן עלות.

כך כל מי שמתלבט יוכל לחשוב אם התחביב הזה מתאים לו.

 

עבודה יפה!

פורסם

אביב בוקר

 

לפי דעתי תחביב לא נמדד בשעות או השקעה כספית. מנסיוני במספר תחביבים עד אשר אתה לא מתחיל עם פרוייקט אתה לא ממש יודע אם זה מתאים לך.

 

כפי שאתה יודע בזמן האחרון אני מתעסק עם לדים מסוג RGB (עדיין אני ממתין לתשובתך המלומדת למייל עם סכימה חשמלית ששלחתי לך) אני משקיע שעות רק בקריאת דפי נתונים ונסיונות שונים ומשונים.

זה הכייף :-)

איזה כייף לי :)

פורסם

איזה יופי של פרוייקט! יישר כח, זו אחת המכוניות הכי אהובות עלי בכל הזמנים.

 

ספר קצת על נושא המיזוג - התאמת מערכת מ 33 ? איך זה בוצע ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

בעניין כמות השעות באמת שקשה להגיד מספר בגלל שהכל זורם אתה רק מחכה לקום בבוקר ולהמשיך לעבוד אבל כשאתה תקוע באיזה מצב ביש כזה ולא יודע ממש איך להתקדם אתה מצטער שבכלל נכנסת לזה אז היה שבועות של 12 שעות ביום והיו שבעות של שעתיים כל השבוע....

בנושא של הכסף אני מעריך את זה בכמה עשרות אלפי שקלים (בין 20 ל40 -הבנתי שבשביל השקט הנפשי שלי עדיף לא לספור על האגורה...)

 

לכל המתלבטים , אתם צריכים לדעת שכשאתם נכנסים לזה זה עד הסוף אין דבר טיפשי מלהפסיק שיפוץ באמצע, הכוונה ב"עד הסוף" זה עם הרבה ואני מתכוון ממש הרבה זמן וכמות צנועה של מזומנים או ממש הרבה כסף וכמות צנועה של זמן... (הכי טוב המון כסף והמון זמן)

×
×
  • תוכן חדש...