Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני צריך את עזרתכם בבחירת רכב חדש.

הייתי בכמה אולמות תצוגה ונדלקתי על כמה רכבים.

 

הראשון הוא ההונדה האצ'בק החדשה [ממש ממש יפה]

השני הוא האיביזה קופרה שגם ממנה ממש התלהבתי!

 

מה אתם אומרים?

אני בדילמה קשה מאוד, וגם אם יש לכם עוד הצעות במחירים האלא עד 200 אלף כולל ביטוח וכו ..

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

לגבי הקופרה, כדי שתבקר בוואג קלאב לפני שאתה רץ לקנות אותה...

 

על הנייר - היא התמורה הטובה ביותר לכסף.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הקופרה גם לדעתי נותנת את התמורה הטובה ביותר לכסף למרות התלונות שצצות.

הלאון היא בהחלט אופציה מעניינת נוספת - 160K שבהחלט ניתנים למיקוח וצ'יפ קטן שייקח אותך גבוה גבוה...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אוראל, מהמקרים האחרונים שראיתי הבעיות בעיקר בראש ולא באוטו.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

בן, גם לי כבר היו מספר בעיות...

 

אומנם הן נפתרו - אבל זה לא מפחית את העצבים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בן,הבעיה היא לא בראש.

היא כנראה או ברגלים ובידיים או ברכב.

יותר מידי פעמים שמעתי על ,גיר\קלאץ' שהחזיר את נישמתו לבורא בקופרה.

 

שוב,התמורה הכי טובה לכסף היא הקופרה,אם היה לך לתקציב עוד כ20K היית יכול לרכוש גולף GTI אולם דיברת עד 200 אז לא נחרוג מהתקציב.

נדבר תכלס? אתה לא יוכל להסתמך על אף דעה שאנשים יתנו לך פה על נוחות הרכב,הנאה מנהיגה(לא מדבר על אחזקה,טיפולים,אמינות משום שעליהם כן יהיה ניתן להמליץ לך לטוב או לרע). כל אחד והעדפתו האישית!

עצתי לך היא,הזמן נסיעת מבחן על הרכבים שראית ועומדים לך בתקציב,כך תוכל להחליט הכי טוב מה אתה מעדיף!

 

 

בן.

Got To love It

פורסם

בעקבות ירידת המיסוי 2008 .

גולף GTI ידנית אשר תיתן לך חבילה ופאן יותר מכל אילו שעלו עד עכשיו במחיר של 205000 ש"ח! (במקום 218000).

 

אם תרצה יותר םרטים אשמח לענות לך בה"פ..

 

בכל מקרה שווה לוודא מחירים היום - המחירים השתנו בהחלט!

Not the sound of silence -ABARTH

×
×
  • תוכן חדש...