Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

ברשותי פיאט בראבה 1.6L V16 שנת 96 שתגיע בקרוב ל280 אלף ק"מ.

האוטו צריך לעבור טסט בחודש ינואר הקרוב.

האוטו ברשותי כחודש בלבד, כאשר אני מקפיד לבדוק שמן/מים וכו.

רציתי בבקשה לדעת מה צריך להחליף בטיפול, מה מומלץ לבדוק ועוד.

בדקתי בספר של האוטו, ומופיעים הדברים הסטנדרטים פילטר שמן/אוויר וכו.

כמו כן שימוש בK44 נעשה לפני 3K, ולכן אני לא חושב שהאוטו זקוק לעוד אחד.

כל המלצה תתקבל בברכה.

תודה.

פורסם

אם לא ידוע לך מתי הוחלפה רצועת תזמון (טיימינג) אז התייחס אליה כחייבת החלפה ונהג כך.

האם ידוע לך מתי ובכמה ק"מ בוצע טיפול אחרון ומה בדיוק בוצע בו?.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

בבראבה עושים טיפולים כל 20000 ק"מ או שנה

 

בטיפול 20000 :

הח' שמן מנוע + פילטר שמן

הח' מסנן למזגן

בדיקת עובי רפידות בבלמים קדמיים

בדיקת שמן גיר בגיר אוט'

בדיקת מפלס אלקטרוליט במצבר

בדיקת רצועת אביזרים

בדיקה כללית של הצנרת בתחתית המרכב ובתא המנוע לחוסר נזילות

בדיקת שלמות גומיות לציריות

בדיקת צינורות בלימה לחוסר נזילות

בדיקת מערכת פליטה (חזותית)

בדיקת חופשים במערכת הגה ובמתלים

בדיקת תפקוד אביזרי חשמל ותאורה

נסיעת מבחן

 

כל 40000 או שנתים

בנוסף לכל הנ"ל

הח' מצתים

הח' מסנן אוויר

הח' מסנן דלק

בדיקת רצועת אביזרים והחלפתה במידת הצורך

בדיקת כיוון כבל קלאצ'

בדיקת כיוון בלם יד

בדיקת הרכב גזי פליטה (4 גזים)

שליפת קודי תקלות ממחשב ניהול מנוע

 

כל 60000 או שנתיים

בנוסף לכל הנ"ל

הח' נוזל בלמים

בדיקת שמן גיר ידני

בדיקת עובי רפידות בבלמים האחוריים

 

כל 80000 או 4 שנים

בנוסף לכל הנ"ל

בדיקת מערכת בקרת פליטה

 

כל 120000

הח' רצועת טיימינג

המלצה חמה - למרות הוראת היצרן, יש להחמיר ולהחליף רצועת טיימינג כל 60000 או 3 שנים

 

כל שנתיים, ללא קשר לקילומטרז

הח' נוזל קירור

 

 

אלו הוראות היצרן, כמובן שאף מוסך, גם לא מורשה, לא יבצע את כל הדברים האלו

אבל תוכל לקבל מושג כללי.

 

אם אין לך קבלות של הטיפולים הקודמים שנעשו ברכב, אתה צריך לעשות טיפול גדול, שכולל רצועת טיימינג, בלמים, וכל היתר, לפי הפירוט.

 

ועכשיו, לאחר שכתבתי את המגילה הזו, אולי תגלה לנו, בכמה קונים פיאט ברבה שנת 96 עם 280 אלף ק"מ ולפני טסט, ומה הסיבות לרכישה הזו.

 

תתחדש ותהנה מהרכב.

 

 

פורסם

BUKI - תשובה גדולה ..נכונה ומקיפה, כל הכבוד .

 

ערך הרכב כ 12K- 16K - לפי מצבו - ידע כללי ( יש לנו במשפחה, בראבו, ומראה,( 98 ) אוטומטיות )

כמובן שיש גם - גאלנט , פיג'רו , ו מזדה 626 ומזדה 6 .

 

ולמה - כי כייף - אתה מוזמן לנסיעה בבראבו . ( איזור בת ים, חולון )

 

ואם הם מטופלות - הן מטוסים קטנים, יפות בפנים , ובחוץ, ובמחיר הזה.. כייף להיות שונה, וגם להנות מהרכב

ואין שבוע , שלא משאירים לנו פתק על הרכב, עם מס' טלפון - האם הרכב למכירה ...

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני בעצמי חובב מושבע של פיאט, ומסכים עם כל מה שאמרת.

 

אבל, למרבה הצער, עם היחס (של הבעלים ושל המוסכים) לו המכוניות האלו זוכות בארץ, הן פשוט לא חייות עד 300 אלף ק"מ,

במיוחד לא האוטומטיות.

 

ראיתי בהודעות הקודמות של פותח השירשור, שהמנוע אצלו שופץ על ידי הבעלים הקודמים ב 270 אלף, ומייד לאחר מכן הרכב נמכר.

כל אחד יסיק את המסקנות שלו מהעובדה הזו.

 

 

פורסם

BUKI - אל הרכבים האלה, אנו מתיחסים, כמו לאלפות של פעם ...

 

זה תמיד, רכב שני במשפחה, בדיקת נוזלים, ונסיעה קלה, שלי,לבדיקה, פעמיים בשבוע.

( הרכבים אצל הבנות במשפחה )

והן נלחמות.. לנהוג בהם ולא באחרות .

 

כל הטיפולים בזמן, וכל ספק של בעיה - למוסך לבדיקה .

נוזל גיר אוטומט - רק DEXRON 2 . ולא אחר, לפי ההוראות . ופלגים מקוריים ( קצת יקרים )

זה המרשם , לתחזוקה נאותה ולכייף .

 

כמובן, הכל יחסי, ויש אנשים אשר הרכב, משמש אותם, כרכב ראשי, אין להם זמן, או תקציב( או ספר רכב ...)

והם מעדיפים לוותר, ולקנות רכב אחר - זכותם.

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

מצטער על התגובה המאוחרת, בכל אופן מבדיקה שערכתי במוסך בזמנו שקניתי את האוטו,

המנוע היה במצב ממש נדיר, והאוטו נוסע ככה.

 

בכל אופן אלו הדפים שמצאתי באוטו:

 

ב244750 אלף :

1. פירוק והרכבה של תיבת הילוכים

2. מצמד הה כשתיבת ההילוכים מוסרת

3. פוה גלגל תנופה

4. חריטה גלגל תנופה

 

חלקים שהחליפו:

ער' מצמד

שמן גיר

בנדים

עד כאן הטיפול הנ"ל.

 

טיפול שני ב271270 אלף:

 

1. טיפול 270 אלף לפי דרישת הלקוח (לא ידוע לי מה בדיוק).

2. מערכת קירור מנוע - בדיקת לחץ

3. פוה מעברי מים לבלוק מנוע - ניקוי מעברים

4. פירוק והרכבה בית תרמוסטט

 

חלקים:

1. שמן

2. מסנן שמן

 

זה הטיפול השני והאחרון שהאוטו עבר לפני שקניתי אוטו.

כמובן כל הטיפולים עם קבלות במוסך מורשה.

 

אני בטוח שזה ישפוך קצת אור, ושוב תודה על העזרה.

מה אתם ממליצים ?

פורסם
בבראבה עושים טיפולים כל 20000 ק"מ או שנה

 

:

הח' שמן מנוע + פילטר שמן

בדיקה וניקוי פילטר אויר.

בדיקת עובי רפידות בבלמים קדמיים

בדיקת שמן גיר בגיר אוט'

בדיקת מפלס אלקטרוליט במצבר

בדיקת רצועת אביזרים

בדיקה כללית של הצנרת בתחתית המרכב ובתא המנוע לחוסר נזילות

בדיקת שלמות גומיות לציריות

בדיקת צינורות בלימה לחוסר נזילות

בדיקת מערכת פליטה (חזותית)

בדיקת חופשים במערכת הגה ובמתלים

בדיקת תפקוד אביזרי חשמל ותאורה

נסיעת מבחן

הח' מצתים

 

בדיקת רצועת אביזרים והחלפתה במידת הצורך

בדיקת כיוון כבל קלאצ'

בדיקת כיוון בלם יד

בדיקת הרכב גזי פליטה (4 גזים)

שליפת קודי תקלות ממחשב ניהול מנוע

בדיקת שמן גיר ידני

בדיקת עובי רפידות בבלמים האחורייo.

 

הח' רצועת טיימינג חובה - אין תיעוד על החלפתה ...

 

אלו הוראות היצרן, כמובן שאף מוסך, גם לא מורשה, לא יבצע את כל הדברים האלו

אבל תוכל לקבל מושג כללי.

 

אם אין לך קבלות של הטיפולים הקודמים שנעשו ברכב, אתה צריך לעשות טיפול גדול, שכולל רצועת טיימינג, בלמים, וכל היתר, לפי הפירוט.

 

ועכשיו, לאחר שכתבתי את המגילה הזו, אולי תגלה לנו, בכמה קונים פיאט ברבה שנת 96 עם 280 אלף ק"מ ולפני טסט, ומה הסיבות לרכישה הזו.

 

תתחדש ותהנה מהרכב.

 

- הורדתי , את הדברים אשר טופלו - כל מה שרשום עכשיו - הכרחי -

 

בהצלחה - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תודה, דרך אגב, המליצו לי לעשות ניקוי מצערת (ספרי קרבורטורים וכו).

אני לא ממש יודע איך ואיפה, יש אפשרות שהמוסך יעשה את זה ?

פורסם
תודה, דרך אגב, המליצו לי לעשות ניקוי מצערת (ספרי קרבורטורים וכו).

אני לא ממש יודע איך ואיפה, יש אפשרות שהמוסך יעשה את זה ?

 

אם אין בעיה, לא צריך לגעת במצערת .

בצע קודם טיפול , פלגים , פילטר אויר, שמן , פילטר שמן .

ורק אם יש בעיה - גש למוסך המתמחה בהזרקות דלק .

 

בהצלחה - אייל .

 

חובה לבצע, גם את הטיפול הגדול, טיימינג, ברקסים וכו' שרשמנו לך .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...