Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אישית ממליץ לך קודם כל לא להתפתה לקנות משהו שחבל שתתחרט אחר כך רק בגלל שהוא מביא לך זיכוי של 400 שקל כנאמר כאן מעליי ישנה אפשרות למכור את הרדיו הישן ולעשות עוד קצת כסף..

 

אישית אני הייתי ממליץ לך או על פנסוניק או בחירה של חבר שלי CDXM7815וSony נמכר בזאפ ב 930 ש"ח , פאנל חשמלי(גולש)/נשלף , 3 יציאות RCA אחת לסאב כמובן שליטה מלאה על הכל.

 

חבר שלי מאוד מאוד רוצה מהמכיר ולטעמי שומעים פיצוץ אצלו.

פורסם
אתה יכול להראות לי מקומות שאמרו משהו על הבלמים שלו . אני לא ממש מכיר אותו , אבל ממה שאני יודע אין לו את הבעיה הזו . אישית אני פשוט לא מכווין לרמות כאלו , כשאני אשים מערכת זה מערכת היי אנד . ולכן אין לי נסיון מעשי עם זה , אבל מה שאתה אומר מוזר לי מאוד . וממה שאני מכיר זה לא קרה עם הפאנאסוניק

 

מספיק להעביר חיפוש קטן וכל ט'רד שמדברים עליו כמעט מוזכר הבעיות עם הבולמי זעזועים.

 

exejun ,בHU שחבר שלך קנה אין AUX ואין כניסת USB,אני חייב מכשיר עם AUX,הרבה יותר נוח בשבילי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

יש לי גם אופציה כרגע לקנות HU מחול,עד 200 - 250 דולר,השאלה האם המכס יתלבש עלי? וכמה הנזק?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
מספיק להעביר חיפוש קטן וכל ט'רד שמדברים עליו כמעט מוזכר הבעיות עם הבולמי זעזועים.

 

exejun ,בHU שחבר שלך קנה אין AUX ואין כניסת USB,אני חייב מכשיר עם AUX,הרבה יותר נוח בשבילי.

 

למרות שלא כתוב בזאפ יש לו כניסת AUX אך לא כניסת USB תבדוק טיפה יותר פעם הבאה

פורסם

ArikC אולי תעשה לי טובה , ותמצא לי תרד'ים שאומרים את זה . אני יודע שזה חוצפה לבקש ממך לחפש עבורי , אבל בתור טובה אישית אולי

בברכה יהודה

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1331865&postcount=12

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1237584&postcount=2

גם בביקורות בזאפ ראיתי שכתוב שהמכשירים קופצים,לא דווקא זה.

ולא בנוגע לבולמי זעזועים לא מהללים את המכשירים שלהם ,אבל מצד שני יש גם המלצות עליו אני כבר די מבולבל.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

טוב אני מציע שתוודא עם שומאכר למה הוא חושב כך , אבל חוץ מאלו אני לא שמעתי על זה , ואולי אם אתה יודע שתסע במקומות קשים , תקח את העיצה לבדוק בפורום 4X4 שהוזכר איזה הם שלא קופצים .

באוטו רגיל נראה לי שזה אגדה אורבנית . אבל אני לא יכול להבטיח לך שזה לא נכון . מה שכן ,אני לפחות מתקשה להאמין שפיוניר יותר טובים בזה מפאנאסוניק.

אם אתה חושש קח את הפיוניר רק בשביל העובדה שתחוש שקט נפשי עם הקניה שלך

בברכה יהודה

פורסם

שאלה על הדרך..

מה ההבדך בין הפנסוניק 5301 ל-5401?

האם ההבדל של המאה שקל האלה באמת משנה משהו?

HU: Panasonic DVD 5505 AMP: Hifonics ZXi6406 COMP: MB quart Refernce SUB:MB quart discus

פורסם

ההבדל הוא בעוצמת היציאה למגברים- 5V ב5401, אז השיקול הוא שלך. לגבי קפיצות פשוט שטויות, אני עובד עם המכשיר כבר יותר משנתיים, כשבשנה האחרונה הוא עובד מעל ל5 שעות ביום, לא קופץ ולא בטיח, עוד לא היה דיסק שהוא לא קרא, עובד במהירות בMP3 תצוגה ברורה. מה שחששתי בהתחלה היה הפלאט כבל של המסך החשמלי, זאת לאחר שבמכשיר הקודם שלי (קלריון DRX5675) כל שנה במרץ (!!) היה צריך להחליף אותו, הוצאה שנתית קבועה של 300 ש"ח, למזלי התבדתי

בשיפוצים

פורסם
טוב אני מציע שתוודא עם שומאכר למה הוא חושב כך , אבל חוץ מאלו אני לא שמעתי על זה , ואולי אם אתה יודע שתסע במקומות קשים , תקח את העיצה לבדוק בפורום 4X4 שהוזכר איזה הם שלא קופצים .

באוטו רגיל נראה לי שזה אגדה אורבנית . אבל אני לא יכול להבטיח לך שזה לא נכון . מה שכן ,אני לפחות מתקשה להאמין שפיוניר יותר טובים בזה מפאנאסוניק.

אם אתה חושש קח את הפיוניר רק בשביל העובדה שתחוש שקט נפשי עם הקניה שלך

 

גם הJVC שלי מדי פעם קופץ,אני לא נוסע במקומות קשים פשוט המהנדסים של דהייטסו שחכו מה זה בולמי זעזועים.:roll:

במחיר שציינת סביבות ה250 דולר אין משהו ששווה להביא מארצות הברית?

אם לא כנראה אני אלך על הפיוניר 6950 או אם אני אמצא את הקלריון 566\376

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
גם הJVC שלי מדי פעם קופץ,אני לא נוסע במקומות קשים פשוט המהנדסים של דהייטסו שחכו מה זה בולמי זעזועים.:roll:

במחיר שציינת סביבות ה250 דולר אין משהו ששווה להביא מארצות הברית?

אם לא כנראה אני אלך על הפיוניר 6950 או אם אני אמצא את הקלריון 566\376

בארה"ב מוכרים את ה775 בפחות מ250 דולר , אם אתה מתכנן יבוא תקח אותו הוא אחד הSQ הטובים שיש לפני ה9255

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...