Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש לי וידוי


sronis
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סלח לי, אבי, כי חטאתי. עברו שלושה חודשים מאז הוידוי האחרון שלי (דרסתי חתול).

 

היום עשיתי פשע נוראי. אינני יודע כיצד אוכל לכפר על חטאי זה, ולכן אני פונה אליך לבקשת מחילה.

 

היום, בשעה 17:30 ביציאה מהרצליה, אני, רוני שטרן, עשיתי גלגלים.

 

אני יודע, נשימתכם נעתקה כרגע למשך כמה שניות מגודל האימה, אבל זה נכון.

 

אינני יודע כיצד ביצעתי זאת, מדוע ולמה, אך אני מבטיחכם נאמנה כי לא היה זה בכוונה.

 

זו הייתה עליה, שמעתי מוזיקה חזקה, הרמזור נעשה ירוק ואני פשוט לחצתי על הגז וזרקתי את הקלאץ. לא חשבתי שזה יגרום לכזה בלגן!!

האוטו לא זז אפילו מטר קדימה. הסל"ד הגיע למקומות שהוא לא ראה עד כה (אפילו יותר מ-2000!!) וריח סמיך של שרוף התפשט באוויר (בהתחלה חשבתי שזה מהשקשוקה שאכלתי בצהרים).

 

אחרי שרוכב האופנוע מימיני התעלף, הבנתי שכדאי שאעביר הילוך.

 

מה אני אגיד לכם, לא ידעתי שהאוטו שלי יכול לפרפר בשני.

 

אחרי שהראשון מיצה את עצמו לאחר כעשר שניות, ואחרי שהתקדמתי כחמישה מטרים, ציפיתי שהשני יזיז את הגרוטאה קדימה.

 

איזה...

 

הגלגלים הקדמיים כנראה החליטו שטוב להם להסתובב על ריק, כי רק אחרי ההעברה לשלישי האוטו הסכים להאיץ, כשהוא משאיר ענן עשן.

 

אז כעת אני מומחה בעשיית גלגלים, כל מי שיש לו שאלה בנושא - נא לפנות אלי לקבלת תשובה מוסמכת.

 

ומסקנות מהאירוע - לקנות אימפרזה. (או אלמרה, היא תעשה את העבודה טוב יותר :p )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם כבר אתה מדבר על גלגלים....

 

איפה התמונות/וידאו של הברנאאוט שלי במפגש של ג'ימקאנאת הכורכר שעשינו?

זאב?

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אתה יכול לתלוש לי את פלוטו? מאיפה אתה תולש את כל הכוכבים האלו?

 

 

 

אה ועוד שאלה - למה יש לך שם כל כך מטומטם??

 

 

בכל מקרה, לא טעית. האלמרה היא מכונית ספורט ממדרגה ראשונה. פשוט תשאל את כוכבי. (אולי הוא חבר שלך, שניכם "כוכבים")

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אתה יכול לתלוש לי את פלוטו? מאיפה אתה תולש את כל הכוכבים האלו?

 

 

 

אה ועוד שאלה - למה יש לך שם כל כך מטומטם??

 

 

בכל מקרה, לא טעית. האלמרה היא מכונית ספורט ממדרגה ראשונה. פשוט תשאל את כוכבי. (אולי הוא חבר שלך, שניכם "כוכבים")

 

רוני

 

LOL !!!!

 

רוני, איך נפלו גיבורים, עלייך לא הייתי מאמין :lol: . . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
רוני זה נראה לך כלכך קשה לפרפר בשני?

 

אני עשיתי את זה עם גולף שנת 85 מנוע גמור

 

למקרה שלא הבנת - זה היה בצחוק!!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

באמת לא הבנתי

 

אני כבר לא יודע מה הולך פה

שאני אומר משהו בצחוק מוחקים את ההודעה

 

אז מן הסתם גם חשבתי שלאחרים מוחקים!!!

tAoS FoReVeR

פורסם
אתה יכול לתלוש לי את פלוטו? מאיפה אתה תולש את כל הכוכבים האלו?

 

 

 

אה ועוד שאלה - למה יש לך שם כל כך מטומטם??

 

 

בכל מקרה, לא טעית. האלמרה היא מכונית ספורט ממדרגה ראשונה. פשוט תשאל את כוכבי. (אולי הוא חבר שלך, שניכם "כוכבים")

 

רוני

שם עצבני לפנניה של הסטלנים!...למבינים מביניכם (לא הרבה)

כוכבי לא חבר שלי

 

(אני בחיים לא יידע האם מה שמדובר על האלמרה הוא באמת או בצחוק - טבע הפורום הזה.)

פורסם
באמת לא הבנתי

 

אני כבר לא יודע מה הולך פה

שאני אומר משהו בצחוק מוחקים את ההודעה

 

אז מן הסתם גם חשבתי שלאחרים מוחקים!!!

 

תראה, אני מיוחד. זרזיר יודע שאם הוא ימחוק לי הוא לא יקבל את הכסף שלו :wink:

 

בלהההההה!!!

 

דילדו!!!

 

וברצינות - כל הפורום הזה הוא פורום של שטויות, אתה מצפה שאני אכתוב פה משהו רציני? בשביל זה יש את הפורום הכללי.

 

ולפנצטה - יווווו, אתה כזה סטלן מאאאגניב!!! :p

 

ובקול של ילד בן 3 (כמו הקול של זרזיר): אלמרה זה חראאאאאאא!!! אהאהאהאהאה (זה היה צחוק פוקואי)

 

:wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

השמירות משפיעות עליך קשה אה ?

אתה יכול לקפוץ אלי הביתה לאכול קוסקוס אם אתה רוצה ומאסת בכל הלאפות\קוראסונים\בורקסים מאבן גבירול, בסוף תיראה כמו הבובה של פילסברי(אוהוווו, דר"א כול הזכויות שמורות לעומאר, הוא נתן את הקונוטציה )

פורסם
השמירות משפיעות עליך קשה אה ?

אתה יכול לקפוץ אלי הביתה לאכול קוסקוס אם אתה רוצה ומאסת בכל הלאפות\קוראסונים\בורקסים מאבן גבירול, בסוף תיראה כמו הבובה של פילסברי(אוהוווו, דר"א כול הזכויות שמורות לעומאר, הוא נתן את הקונוטציה )

 

שלוימלה, יא גונב אנשי YNET תמימים שכמוך, באמת הייתי קופץ אליך אם הייתי יכול, אבל אני "כבול" לסביבת הבקו"ם, וחוץ מזה אני מתכנן לנצל את זמני הפנוי לפעילות מבורכת הנקראת "שינה".

 

ותמסור לעומאר את "אהבתי" ושאני אטפל בו בהמשך.

 

ברשותך, אני אלך לי עכשיו לשמור על בטחון המדינה, אולי סוף סוף אני אהיה יעיל למשהו.

 

(אינטרנט לא יהיה לי עד ראשון בבוקר :? )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה רק אני או שההודעות של רוני מתחילות להראות כמו חיקוי זול (חצי שקל במבצע)

ודביק (כמו הבאקטים הקודמים של תומר) של ההודעות תומר... :?:

 

צבא הגנה לישראל משפיע עליך... הא, רב"ט שטרן :?:

:wink:

MCS 2008

פורסם

צה"ל משפיע על כולנו , או השפיע בעבר .... ,תומר כניראה כבר עבר את זה ... והנה התוצאות :loco: :puppydog:

 

כניראה אצל רוני שלנו התופעה עוד בתחילת דרכה... :rolleyes:

 

ורני אתה לא מבין פשוט :

 

אם יש לך אינטרנט בצבא אז אתה לא יכול להיות יעיל .... עזוב תוותר על זה .

 

 

 

נ.ב- הכל בהומור כמובן אני לא לא רוצה שאנשים יבינו אותי לא נכון ... :oops:

 

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

לי יצא פעם לקחת פז'ו 104, בזינוק,

 

יש כאלה שלוקחים אלמרות,

 

יש כאלה שלוקחים אימפרזות...

 

רוני - מה אתה לקחת? :wink:

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...