Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוולקן- שלי!


tomcar
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת קניתי את הרכב שלפני מספר שבועות, רק עכשיו התפנה לי זמן להציג אותו לכם- מכובדי הפורום :-D

 

אז, התדנדשתי לי בוולקן 2.0i אדומה 5 דלתות בציר 93.

החיפוש לקח הרבה זמן וטירטרתי ושאלתי לא מעט אנשים(תכף יקפצו כמה מהם), אני מודה לכם על העזרה, ועל העזרה שתבוא, אתם יודעים צרפתים- לא סתם יש להם דיבור מופתע!

 

הרכב הגיע עם 5 קילו מדבקות ודשבורד מוכסף, אלו הדברים הראשונים שהעפתי, אגזוז "בחץ" של דראגון שאני יחליף כמה שיותר מהר(לא אוהב רעש שלא מגיע מהמנוע, שקטטט) וג'אנטים 14' לבנים שאותם אני יחליף ל-15'.

התחלתי את מלאכת ישור הקו עד הפרטים כמו שאני אוהב, לא אכפת לי כל כך מה עשה הבעלים הקודמים ולא יודע אם כל כך להאמין, דבר ראשון רוקנתי את הרכב מכל השמנים והפילטרים ושיבחתי אותו מכל טוב(כולל תוספים) ניקוי בית מצערת ועוד, דבר שני בולמי בילשטיין B6, הדבר הבא הוא החלפת הבולמים/רפידות סביר להניח של ברלינגו הבלימה של הרכב היא יותר מפחידה ממצחיקה, אני לא יכתוב הכל ויש עוד עד שאני יוכל להרגע, וגם אז.. ובנתיים, החברה עושה צרות!

 

בעיקרון אני לא מעוניין לשפר אותו, מקורי!

הרכב נוסע חלק ומהר ובנתיים אני נהנה ממנו, עד הבאג הבא.:twisted:

 

אני יעלה עוד תמונות אחרי פוליש ווקס.

DSC01131.jpg

DSC01137.jpg

DSC01132.jpg

DSC01136.jpg

זה נכון

פורסם

תתחדש.

 

עם זאת, במה יעזור טיפול פוליש ו-ווקס?

יכול להיות שאפילו יגרע ויגרום לעוד יותר נזק.

במידה ויתאפשר לך, עדיף פחחות וצבע,

הצבע שרוף במקומות רבים, כמו גם המכה בכנף,

מלבד זאת, נראה כי הפח חלק וישר יחסית, כך שהעלויות לא אמורות להיות גבוהות במיוחד.

 

בכל מקרה - בחירה שלך.

פורסם
כל הכבוד :mm_yeah:

מי שמציל צרפתייה, כאילו הציל עולם ומלואו

אני רק מקווה שאני יסיים:wink:

 

volvo- החלק החיצוני של הרכב הוא הכי פחות משמעותי בשבילי, אולי כשמצב המיכאני יהיה פיקס...

בנתיים, פוליש ו-ווקס אני חושב שיספקו אותי.

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=37664

זה נכון

פורסם

תתחדש! קנית יופי של רכב (גם לי יש כזו).

 

תנסה לאשר צמיגים במידה 195.50.15 - הגדלת המידה גם תשפר את פעולת הברקסים ותמנע כניסה מוקדמת של ה-ABS.

אני אישית שמתי דאנלופ SP9000 - ואני מופתע כל פעם מחדש מהאחיזה.

 

תחליף את מערכת הבלימה ותשכח איך הרכב עוצר כמקורי.

 

אה, ועוד משהו. תהנה ממשחקי זנב בכיכרות ;-)

 

 

ודבר אחרון: אם יש לך חברים עם 106 ראלי מתפרקת, תזכיר להם שלך יש כורסאות ומזגן ולהם אין :lol: (יקיר אתה יודע שאני צוחק....)

 

אביעד

פורסם
תתחדש! קנית יופי של רכב (גם לי יש כזו).

 

תנסה לאשר צמיגים במידה 195.50.15 - הגדלת המידה גם תשפר את פעולת הברקסים ותמנע כניסה מוקדמת של ה-ABS.

אני אישית שמתי דאנלופ SP9000 - ואני מופתע כל פעם מחדש מהאחיזה.

 

תחליף את מערכת הבלימה ותשכח איך הרכב עוצר כמקורי.

 

אה, ועוד משהו. תהנה ממשחקי זנב בכיכרות ;-)

 

 

אביעד

 

ממש לא מתפרקת ובוא לא נשכח שקיבלת ממנוע 1300 בראש :lol:

פורסם

אחת ולתמיד אנחנו חייבים להבין איך הרכב שלו נוסע ככה.... והוא לא התרחק ממני ביותר מ-2-3 רכבים ;-)

 

אגב, כשמדדנו 0-100 עם GPS הרכב השיג את נתוני היצרן כחדש.

פורסם

תתחדש!!! יפיפייה.

 

גם אני בעד המלצה לצביעה וסידור של צבע הרכב מבחינה חיצונית.

 

התגובה שהכי אבהתי ואני מצדיק אותה- היא:

כל הכבוד :mm_yeah:

מי שמציל צרפתייה, כאילו הציל עולם ומלואו :wink:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

×
×
  • תוכן חדש...