Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא פיאט אונו שנת 95 מנוע 1400.

הרכב לא מושך לצדדים והוא עבר כיוון פרונט לפני יומיים והמכונאי אמר לי שהגלגלים הקידמיים שלי משכו כל אחד לכיוון אחר.

האם זה אמור להיות ככה ??? כי האוטו די יציב על הכביש ולא מושך לשום צד אבל ההגה פשוט רועד ביד.

פורסם

quote=kawasaki;1460374]מה אחוריים??גלגלים?! מה קדימיים??כנ"ל איך??אם מפתח ברגים,לכיוון השעון:D איפה??פנצ'ריה,מוסך ,על ג'ק בבית.. מתיי?? בבית,מתי שבא לך.מוסכים ופנצ'רמכרים לרוב פתוחים מ 8 עד4...

 

איזון גלגלים גם עוזר על זה

Shift happens!:roll:

פורסם

מה אני אמור לרשום בחיפוש בשביל למצוא את מבוקשי.... זה מעצבן שכל דבר ששואלים פה ישר שולחים אותך לחיפוש , בואו נסגור את הפורום וכל פעם שמשהו ירצה לדעת משהו הוא פשוט יחפש. וזה לא ששאלתי שאלה כל כך מסובכת.

פורסם

תרשום איזון גלגלים, ותמצא תשובה, וכנ"ל כיוון פרונט.

ועוד משהו בשבילך

http://www.familycar.com/Alignment.htm זה על כיוון פרונט.

 

http://www.familycar.com/CarCare/AlignmentBalance.htm#Wheel_Balance:

זה קצת יותר בכללי וגם על איזון גלגלים.

ועוד קצת פה

http://www.carcare.org/Tires_Wheels/balance.shtml

 

אני מקווה שזה יענה לך.

דניאל צודק, כי נושאים אלו נטחנו הרבה בפורום, ולא תמיד זה נחמד לאנשים שכל יום פה לענות על שאלות חוזרות כל הזמן.

אם עדיין יש שאלות, שאל בכיף. :-)

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

אני חושב שהשאלה שהרבה אנשים פספסו כאן היא:

 

למה קיבינימט אתה נוסע מעל 120 בפיאט אונו???

 

(בהבנה ובהומור מבעל פיאט אונו...)

...Carpe Diem

פורסם

מי לא נוסע מעל 120 קמ"ש, גם בפיאט אונו?

 

יצא לי כבר להגיע ל- 140 קמ"ש והאונו שייטה בקלילות ובזריזות. אין שום בעיה בנסיעה במהירות הזאת, מהירות לא הורגת, נקודה.

כמובן שמדובר בדגם החזק, ה- 1400 סמ"ק 70 כ"ס וללא פעולת מזגן (שמסרסת את המנוע לחלוטין).

פורסם

לא אמרתי שיש בעיה, פשוט שאין צורך...

בכל רכב, ובמיוחד באונו, שגם אם תרצה וגם אם לא אתה חייב להודות כי הרכב ישן ומערכת ההיגוי לא מיועדת למהירויות גבוהות ושליטה טובה במהירות כזאת, אתה מסכן את עצמך יותר במהירויות שכאלו מבחינת שליטה על הרכב, תגובה למקרה חירום ואפילו עמידות של הצמיגים במהירויות גבוהות.

בכל אופן לי יותר חשוב החיים שלי מאשר לנסוע במהירות כזאת שבה התגובה שלך לא מספיק טובה... וגם יותר חסכוני לנסוע במהירות נורמלית אז יצא שהרווחת משני הצדדים...

מהירות לא הורגת, נקודה.

אחד מהמשפטים היותר הזויים ששמעתי לאחרונה... יש הבדל בין האכיפה החסרת פרופורציה של המשטרה בנושא לבין להגיד שאנשים לא מתים ממהירות...

אבל עזוב - סטינו לגמרי מהנושא :)

 

שיהיה בוקר טוב...

...Carpe Diem

פורסם
מה אני אמור לרשום בחיפוש בשביל למצוא את מבוקשי.... זה מעצבן שכל דבר ששואלים פה ישר שולחים אותך לחיפוש , בואו נסגור את הפורום וכל פעם שמשהו ירצה לדעת משהו הוא פשוט יחפש. וזה לא ששאלתי שאלה כל כך מסובכת.

דוקא שאלות לא מסובכות ופשוטות הם אלו שיש עליהן הרבה מידע והן גם אלו שמעייפות את כל המשתמשים הוותיקים כל פעם שהן עולות.

 

לגבי עצבים שלך יש לי פתרון מצוין.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...