Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

כרגיל עם המזל שלי הממש מאיר פנים איבדתי את המפתחות של הבית והרכב עם השלט של העזעקה.

 

עכשיו מה כדאי לעשות?

 

1.יש מפתח רזרבי ושלט, לשכפל אותם?

 

2.להחליף וויטץ'?

 

3. להחליף הזעקה?

 

4. לשכפל ולהתעלם לא יקרה כלום חחח.. שזה כמו מספר 1 בערך :)

 

איזה באסה זה אלוהים.:mm_cry::mm_cry:

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

פורסם

איבדת אותם ליד הבית זאת אומרת באיזור?

אם כן אני במקומך דואג, אם המפתחות יפלו לידיים הלא נכונות אתה כבר יודע מה יעשו לרכב...

נסה לחפש אותם ובמקומות שהיית שאל אנשים שהיו לידך חפש את המפתחות טוב..

אם איבדת אותם רחוק מהבית לגמריי אין מה לידאוג...

אפשר לשכפל את המפתחות זה לא יקר בכלל אבל לשכפל שלט זה יקר, ועדיף להחליף לאזעקה יותר מתקדמת..

פורסם

זהו שזה אבד לי כמה שכונות ממני שלקחתי את אחיינית ש'לי מהגן... הפכתי את העולם.. אני ממש לא מבין איך לא שמעתי אותם אם הם נפלו או משהו מוזר לגמרי...

 

בקטע של עמפתח עצמו היו 2 כפתורים של נעילה מרכזית ושלט בניפרד להזעקה.. ברזרבי אין את הכפתורים של הנעילה המרכזית :(

 

אולי אני באמת רק אשכפל מפתחות ואחליף אזעקה, אין ברירה.

 

יש גם קודן אבל עדיין.. לא יעזור הרבה

PEUGEOT 206CC 2006:arrow:

אם המצנח לא נפתח, לפחות תהנה מהנוף.

×
×
  • תוכן חדש...