Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש להמילטון סיכוי לזכות בתואר!

 

http://www.sport5.co.il/Articles/Article.618.26866.html

 

מה אתם אומרים?

 

 

חארטה. הFIA לא תוכל לפסול את הנהגים. אלה רק לקנוס אותם. בדיוק כמו שהיא עשתה עם הימלטון והצמיגים הכפולים.

 

אם היא תפסול. יראו כי מקלארן הביכנו ולחצו על כך ודרשו לפסול את השלושה.

 

ואני לא מבין. ה FIA לא מציב הנחיות על כמה מעלות שיהיה הדלק ? בשביל מה ל 3 נהגים 2 של BMW ואחד של ווליאמס לעשות את השטות הזאת. אם בכלל. הרי בשביל מה להסתבך עם החוקים הנוקשים של ה FIA. כבר זכורים לנו מקרים ש הFIA שלל נצחונות בגלל מילימטרים של חריגה.

 

אך בגלל שהם לא הענישו את המלאון עם ה קטע של הצמיגים, אין להעניש את כל ה שלישה הזאת.

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי כמו שמהסיבות של show business הם לא פסלו בעונה הזו את נהגי מקלארן יחד עם הקבוצה - בדיוק מאותן סיבות הם לא ישנו את גורל האליפות בגלל פסילות של נהגים אחרים.

 

אחרת "נשרוף את המועדון" :lol:

 

אם רוצים להיות צדיקים - שיתחילו מפסילת נהגי מקלארן שבכל העונה מתחרים על מכוניות בעלות יתרון תחרותי שהושג ע"י גניבת מידע.

 

גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

בוקר מצויין לכל אוהדי פרארי בפרט ולכל אוהדי הפורמולה בכלל !

 

יש , יש ,יש, יש, יש ,יש ,יששששששששששששששששששששששש!

 

איזה מרוץ מדהים , מהסיבוב הראשון היו צרחות וצעקות בבית שחבל על הזמן.

 

מגיע לקימי לזכות , עם לא כל התקלות שהיו לו העונה , הוא היה כבר אלוף ממזמן .

 

כך שזה מתכזז.

 

בקשר לטענה של מקלארן זה נראה כמו ניסיון אבסורדי לזכות באליפות , לא נראה לי שה-FIA יפסלו 3 נהגים ,

 

עם ה-FIA רוצה להיות ישר ואמין שיפסול קודם כל את נהגי המקלארן!

פורסם

למה להגיב בלי לדעת? התלונה המקורית הוגשה בכלל על-ידי הנציג הטכני של ה-FIA, בלי כל קשר למקלארן. בדיון הראשון הוחלט לא לעשות כלום, כי המידע לא היה מספיק מדוייק. על זה מקלארן ערערה.

נשמע מוכר? גם בדיון הראשון בפרשת הריגול לא הוענשה מקלארן, ורק בהמשך - אחרי שנחשפו עוד עדויות - הוחלט על העונש.

אז לכל בעלי תיאוריות הקונספירציה ו"שקודם כל ה-FIA יעשו ככה וככה" - ה-FIA זה לא ההתאחדות לכדורגל. הם הולכים לפי התקנות ולפי הממצאים, ואם כתוב בתקנות שאסור להשתמש בדלק X וכן נעשה שימוש בדלק כזה - הם צריכים לנהוג לפי מה שקובעות התקנות במקרה כזה. זה הכל, ולא משנה אם מי שעבר את העבריה זה מקלארן, פרארי, וויליאמס או סופר-אגורי. אני מבין שאתם מציעים להתעלם מהתקנות לפי שאיך שמתאים לכם באותו רגע?

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

בטח כאשר המילטון קיבל קנס על שימוש בצמיגים , אז ה-FIA ידעו לקופף את החוקים .

 

"למה להגיב בלי לדעת" אני לא אמרתי שמקלארן הגישו את התלונה .

 

אני מדבר על הערעור של מקלארן.

 

אני מציע שתקרא טוב טוב את חתימתך !

פורסם
בטח כאשר המילטון קיבל קנס על שימוש בצמיגים , אז ה-FIA ידעו לקופף את החוקים .

 

"למה להגיב בלי לדעת" אני לא אמרתי שמקלארן הגישו את התלונה .

 

אני מדבר על הערעור של מקלארן.

 

אני מציע שתקרא טוב טוב את חתימתך !

תרגיע, ידידי. אתה לא היחיד שהתבטא בענין הזה. אמרתי משהו עליך? תקפתי אותך? תכניס את עצמך ואת התגובות שלך לפרופורציות, זה בסך הכל דיון על פורמולה 1, לא על סיכויי ההשרדות של המין האנושי.

(ואם כבר החלטת להיות לא מנומס ולהפנות אותי לחתימה שלי, מן הראוי שלפחות תלמד קודם מתי משתמשים ב-ק' ומתי ב-כ'.)

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

 

אני מציע שתקרא טוב טוב את חתימתך !

 

(ואם כבר החלטת להיות לא מנומס ולהפנות אותי לחתימה שלי, מן הראוי שלפחות תלמד קודם מתי משתמשים ב-ק' ומתי ב-כ'.)

 

טל

נראה לי שעכשיו אתה צריך לקרוא את החתימה שלך. תתקופף ;-) (ה ק' במקור ;-) )

פורסם

לדעתי אלונסו סיכם היטב:

" מי שיש לו הכי הרבה נקודות בתום המירוץ האחרון, זוכה באליפות!"

נכון שיש לגיטימציה למקלארן להגיש ערעור על החלטת ה-F.I.A , אבל העונה, עדיף שיבלעו את הצפרדע לאור כל מה שכבר נאמר. אהבתי את ההקבלה להתאחדות לכדורגל ולכן אוכל לחזק ולומר שאם הגיעו למסקנה שאין מספיק נתונים...אז אין מספיק נתונים!

 

אגב לקזז ולא לכזז.

פורסם

פרארי צריכים לשלוח זר פרחים ענק לאולנסו אשר במו ידיו העניק את האליפות לפרארי עם התנהגות קבוצתית מחפירה..

מקלארן צריכה להעיף את הנ"ל כמה שיותר מוקדם, למען השנה הבאה ואם ברצונם להיות אלופים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לא ראיתי שהוזכר הקטע של נקג'ימה

הנ"ל נכנס לפיטס לעצירה ופשוט לא עצר במקום הנכון ודרס 2 מכונאים שלו

שניהם נראו פצועים קל (התפנו בכוחות עצמם לאיזור הפיטס הבנוי)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
מה כל כך מחפיר אלונסו עשה במירוץ הנ"ל ?

 

לא במירוץ הנ"ל ,אלא במשך עונה שלמה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

ארוע מצער של נקג'ימה.

טוב שזה נגמר לא קשה מדיי.

הילד כנראה התלהב יותר מדיי ו/או עיבד קצת את המיקוד........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...