Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עד כמה שנראה ממקצי הדרוג אלונסו נסע עם יותר דלק ולכן גם היה כבד יותר, מה ששלח אותו למקום הרביעי בדרוג.דובי

 

נראה צעד דבילי ותמוה, מי עולה עם מיכל מלא, 5 דקות לפני סיום הדירוג ועם צמיגי סופר סופט שמחזיקים זמן דומה ??

אולי הוא פשוט נהג פחות טוב ...

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נראה צעד דבילי ותמוה, מי עולה עם מיכל מלא, 5 דקות לפני סיום הדירוג ועם צמיגי סופר סופט שמחזיקים זמן דומה ??

אולי הוא פשוט נהג פחות טוב ...

 

הנהגים יוצאים ל-Q3 עם כמות דלק שאיתה הם יתחילו את המירוץ. בסוף המקצה ה-FIA מוסיף לכל מכונית כמות דלק מסוימת עבור כל הקפה אותה ביצעו במהלך מקצה זה שזמנה היה בטווח של 107% מהזמן המהיר של המקצה.

 

נהג שבוחר למשל באסטרטגיה של עצירה אחת או שסתם רוצה שיהיה לו מספיק דלק להיכנס 5 הקפות אחרי נהג אחר יעלה למקצה כשהוא כבד יותר בדלק והזמן שלו יהיה איטי יותר.

 

בלי שום קשר לאמור לעיל המילטון כבר הוכיח העונה שהוא יכול להיות מהיר מאלונזו.

 

לדעתי פרארי שלחו את מאסה עם כמות דלק קטנה למקצה על מנת שיהיה בכל מקרה בראש הטור ישלוט בסטינט הראשון של המירוץ ןיןןדא שרייקונן ישאר צמוד למכוניות המקלארן אם אלו יהיו לפניו.

פורסם
אולי מישהו מכיר אתר שאפשר לראות את המרוץ מהאינטרנט?

תודה מראש

 

 

תנסה את http://www.tvunetworks.com/

תבחר CHANNELS ואת ערוץ WHEELS בערוצי הספורט. (אולי גם STAR SPORTS)

לצערי הנסיון האחרון שלי לצפות ביום שישי לא עבד ונראה לי שיש להם איזו בעיה טכנית אבל זה הדבר היחידי שאני מכיר.

פורסם
וואו, איזה מרוץ מדהים!

אין לי מילים.

 

אכן! :mm_yeah:

 

אבא נדבק במחלה - חושבים לסוע לנורבוגרינג בעונה הבאה :shock:

אני בעד :twisted:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

היה שווה לחכות כל העונה בשביל המירוץ הזה, המירוץ הטוב ביותר שראיתי העונה!!!

כל הכבוד לקימי ריקונן על הזכיה באליפות העולם!!!

לפי דעתי זה הגיע לו ולקבוצה שלו.

לדעתי עם נהג של מקלראן היה לוקח את האליפות זות הייתה אליפות "עם טעם רע מאוד בפה " (פרשית הריגול).

שוב כל הכבוד לקימי ריקונן. וצריך לתת מילה טובה גם למסה "שאיפשר" לקימי לעקוף אותו.

 

אלון

TOYOTA - PRIUS

חסכונית וידידותית לסביבה.

פורסם
ממש לא נכון. זה ממש לא צעד טיפשי ואני מקווה שזה יוכח היום.

ליאור, אלונסו לא נהג פחות טוב.

 

לאחר המירוץ, בוא ונסכים שהצעד לא היה מזהיר ... אבל לפחות אלונסו יצא יחסית טוב ממנו...

בכל מקרה, אחד המירוצים הגדולים שהיו בעשור האחרון !!!!!!!!!!!!!!

נ.ב: מי נוסע לנורבורגרינג ? :roll:

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

בהחלט אין מילים.

אפשר לומר כ"כרוניקה ידועה מראש". ככה אני אישית הרגשתי. הייתה לי מין תחושה כל הסופ"ש כי קימי יקח את האליפות.

 

המירוץ רק הראה עד כמה אנחנו חוזרים לפרארי הגדולה של שנות ה 2000. המכוניות פתחו פער כבר אחרי ההקפה השלישית.

 

כולם יגידו כי המירוץ היה שייך למאסה. אך אני אגיד כי המירוץ היה שייך לפרארי ולא למאסה. מאסה עשה מה שהיה צריך לעשות. להוביל כל הדרך, ולוודא כי קימי על הזנב שלו

כל הכבוד ל מאסה, שמוכיח כל מירוץ שהוא בהחלט נהג מעולה ומן השורה. מזל טוב לקימי על אליפות העולם. אפילו מיקה הקינן הוותיק בא לאוהד. התואר חזר לפינלנד. והאליפות לפרארי אחרי כל פרשת הריגול וכ'ו. כאשר הקבוצה דישדשה באמצע העונה. התאפסה על עצמה והחזירה את הכבוד האובד למודנה.

 

 

דרך אגב אני מחפש את המירוץ של שנה שעברה, כאשר מיכאל שומאכר חוזר מהמקום האחרון אחרי הפנצ'ר ועושה בית ספר לנהיגה עד למקום רביעי.

 

הייתה מין תחושה באוויר כי זה מה שנסה לעשה הימלטון , להראות כי הוא שייך לליגה הגדולה. אך צר לי לואיס. אתה עוד "רוקי". נדבר עוד שנה שנתיים אולי אז תזכה באליפות.

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

יש !!!!! יש !!!!! יש !!!!! יש !!!!! יש !!!!!

 

 

 

צירוף מקרים מדהים אבל המזל כמו שאומרים הולך עם אלופים.

 

לכל אוהדי המילטון/אלונזו/מאקלרן אין סיבה להתבאס על גורל האכזר - גם למיקי היו לא מעט מקרים השנה של פרישות שלא באשמתו.

ואם מקלארן לא היו משתמשים במידע גנוב מפרארי אז קרוב לוודאי מיקי כבר היה מקדים בפער די גדול לקראת סוף העונה.

 

והעיקר - איזה תהנוג היה המרוץ הזה וגם רוב העונה - לעת עתה ישכחו הדיבורים על שיעמום בפורמולה 1 icon_cool.gif

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
נראה צעד דבילי ותמוה, מי עולה עם מיכל מלא, 5 דקות לפני סיום הדירוג ועם צמיגי סופר סופט שמחזיקים זמן דומה ??

אולי הוא פשוט נהג פחות טוב ...

ולי זו נראית אמירה יומרנית להדהים. אתה מדבר על אדם עם ק-צ-ת היסטוריה בנהיגה במירוצי פורמולה 1, ששייך לקבוצה עם ק-צ-ת נסיון במירוצים הללו. אתה לא חושב שאולי להם יש ק-צ-ת יותר כלים מאשר לך לקבל החלטות על הטקטיקה שלהם לקראת המירוץ? חשבת אולי שלהם יש ט-י-פ-ה יותר מידע מאשר לך?

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")


×
×
  • תוכן חדש...