Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'יפ לאודי A3 2.0TFSI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין צ'יפ לבין מחשב דלק+מחשב גדישה..

דיברתי עם גיא פרילינג והוא רוצה על סופר-צ'יפ 4,000 ש"ח שיוסיף לי עוד כ41 כ"ס

עכשיו עד כמה שידוע לי מחשב גדישה +מחשב דלק של Greddy עולים בסביבות ה4,000 גם כן

(Emanage+e-01) שאותם אני יכול להעביר פשוט לרכב אחר אם אני יחליף עוד כמה שנים ואני יכול לשחק עם הנתונים ככה שבזמן נסיעה רגועה לא יצרוך לי הרכב יותר מדי דלק

השאלה היא אם בכלל המחשבים האלה מתאימים לרכב+עד כמה קשה לכוון אותם? ואם הם יכולים לגרום לי בעיות בעתיד?

פשוט זה רכב צמוד מהחברה וכל כמה זמן מחליפים רכבים אז אני לא רואה סיבה טובה להשקיע 4,000 שקל ברכב שעוד שנתיים אני כנראה יחליף שוב..

 

כל יעוץ יתקבל בברכה

פורסם

לא תוכל להשתמש עם הE01 בלי שינוי של המפה הקימת.

בררת אצל E&A בקשר למחיר על הציפים של אפסולוט?לפי פרומוים בחו'ל, כרגע הוא הכי מוצלח בשוק.

פורסם

אני יודע.. בגלל זה אני מדבר על הE-01 ביחד עם ה Emanage

כמה עולה צ'יפ של אבסולוט? כמה כוח הוא מוסיף לי? ואיך אני יוצר עם E&A קשר?

פורסם

תודה

 

.. אני יתעניין אצלם בקשר לצ'יפ למרות שלא נראה לי שהוא יהיה בהרבה יותר זול

אבל עדיין הייתי רוצה לדעת יותר לגבי המחשבים........

פורסם

אני לא מבין תקטע, יש לך רכב חדש ואתה רוצה לשים מערכת ניהול ועוד אחת שלאף אחד בארץ אין ניסיון איתה.

ולמה כל זה בשביל טורבו סטנדרט? תעשה ציפ אפסולוט ותגמור תסיפור מה אתה בכלל מתעסק בשטויות האלה.

הציפ הכי חזק בארץ היום זה אפסולוט שמשווק על ידי E&A וזה מנסיון..

בהצלחה.

S2K-T...R.I.P

פורסם
אני לא מבין תקטע, יש לך רכב חדש ואתה רוצה לשים מערכת ניהול ועוד אחת שלאף אחד בארץ אין ניסיון איתה.

ולמה כל זה בשביל טורבו סטנדרט? תעשה ציפ אפסולוט ותגמור תסיפור מה אתה בכלל מתעסק בשטויות האלה.

הציפ הכי חזק בארץ היום זה אפסולוט שמשווק על ידי E&A וזה מנסיון..

בהצלחה.

קודם כל הרכב לא בדיוק שלי אז לא כזה איכפת לי לנסות.. חוץ מזה שסתם שאלתי מתוך התעניינות כי לא כזה בא לי להשקיע במשהו שילך עם הרכב כשאני יחליף אותו ואז להשקיע שוב כמה אלפים

פורסם

לפני שאתה רץ ומשתולל, יש RECALL על תוכנת ניהול המנוע של ה TFSI

העדכון ימחוק לך את ה"צ'יפ" כך שמומלץ שתמתין מעט עד הטיפול והעדכון, מצ"ב

http://www.vag-club.com/forum75-heb/forum_posts.asp?TID=10165&KW=liorbn

 

ד"א, אם הרכב שלך אוט' בדוק טוב שמותר להעלות הספקים במספרים שציינת, היו מספר אזהרות על הספקים כאלו בשילוב גירים אוט', אני מכליל גם את ה תDSG שכיום לא משודך להספקים המאד גבוהים (עיין ערך לאון קופרה)

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

אני יודע.. גבול המומנט לתיבת DSG הוא 37-38 קג"מ וגם אם עברת בהספק אתה יכול להגביל עדיין אלקטרונית את המומנט

(פחות כיף) למרות שיש תיבת DSG שיכולה להתמודד עם יותר קג"מ והיא התיבה של הS8 אבל היא יקרה מדיי כדי לשווק אותה ברכב כמו A3 או לאון קופרה בגלל זה גם הS3 שהיא באה עם 265 כ"ס היא ידנית בלבד

פורסם

ממה שהבנתי שבדקתי איך אפשר לשנות ניהול מנוע ללאון שלנו (מנוע TFSI2.0) הבנתי שבמנועים האלה מוחרקים את התכנה הקיימת ומתקינים תכנה חדשה.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...