Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מהטיול במערב ארופה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני זמן מה הייתי בטיול במערב ארופה, במהלכו ראיתי מספר יצירות אומנות מדהימות, הנה מספר מהן...

 

תהנו.

 

הראשונה הנה הויירון החדשה של בוגאטי, למרות כל "התקלות" בהשקתה (שעדיין לא הסתיימו) החסרתי פעימות רבה שראיתי אותה... הסוכנות ממוקמת בברלין, צמוד לסוכנות בנטלי.

P1010063.JPG

P1010060.JPG

P1010062.JPG

Піскун Святослав Михайлович

פורסם

מכונית שאני אוהב במיוחד, בנטלי אזור. מכונית הפאר האולטימטיבית!

 

ארנאז' T, מכונית ספורט על 2.4 טון.

P1010065.JPG

P1010067.JPG

P1010077.JPG

P1010050.JPG

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
מ ד ה י מ ה ! :shock2:

 

כבר מוכרים כאלו?

 

אני פשוט לא האמנתי שעמדתי מולה, לא יאומן עד כמה הרכב הזה מדהים!

 

כו, מוכרים, אפילו דברתי עם איש המכירות, לצערי, אני לא אנהג בה. (-:

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
מ ד ה י מ ה ! :shock2:

 

כבר מוכרים כאלו?

 

אני פשוט לא האמנתי שעמדתי מולה, לא יאומן עד כמה הרכב הזה מדהים!

 

כו, מוכרים, אפילו דברתי עם איש המכירות, לצערי, אני לא אנהג בה. (-:

 

אם הייתי עומד ליד אחת כזו הייתי נשאר ליידה כל היום :Fade-color

זו הסדרתית הכי מהירה שיש בעולם :!:

 

אבל אני לא דואג,באוטומוטור בפסח גני-התערוכה היא תהיה (כן בטח) :wink:

 

גלעד....אמממ ,לא,עזוב לא הייתי לוקח ת'בנטלי,נכנס מים בחורף :lol:

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
:shock2: אני מפחד לשאול....אבל כמה הויירון עולה??? יש עליה יותר ממליון$ ירקרקים? :oops:

 

המכונית עולה כ1.2 מיליון ארו שזה משהו כמו 1.4 מיליון דולר. רוב המכוניות כבר נמכרו לסוחרי רכב גדולים ( ראו http://www.auto-salon-singen.com). הן קנו אותן כדי ליצור ביקוש גדול וכדי להרים את מחיר השוק לרכב.

Піскун Святослав Михайлович

פורסם

ברחוב המרכזי בברלין, שהוא בעצם הרחוב המרכזי של גרמניה נמצאות שתי סוכנויות גדולות של מרצדס ובמוו, הן נמצאות ממש זו מול זו, במרחק של 30 מטר אחת לשניה.

 

בסוכנות של מרצדס אין משהו מיוחד, המכוניות המוצגות הן אותן מכוניות שאפשר לראות במרכז ת"א, אך בסוכנות של במוו ראיתי את ה-5 בפעם הראשונה. מאוד אהבתי אותה, כבר מהמבט הראשון.

 

בתמונות ניתן לראות SL55 ממרצדס, ו-5 חדשה מ-BMW.

P7060077.JPG

P7060058.JPG

Піскун Святослав Михайлович

פורסם

בעיירה צוג (20 ק"מ מלוצרן), נמצאת סוכנות ענק! של פרארי (הסיבה היא שעשירי עולם מחזיקים בית בעיירה הקסומה הזו).

בסוכנות היו מעל 30 מכוניות ויותר מ-15 מזרטי 3200, חוץ מזה הם טוענים שהן יכולים להשיג כל פרארי שלבך יחפוץ בה.

 

בתמונה ניתן לראות F50, מספר 300 מ-349 ברחבי העולם (עכשיו כבר יש פחות). לידה ניצבת 550 מראנלו.

 

בתמונה הבאה ניתן לראות את כיסוי המנוע של ה-F.

 

בתמונה השלישית רואים מודנה שנת 2001.

 

בתמונה האחרונה רואים חלק מהמזרטי הנמצאים בסוכנות.

P1010047.JPG

P1010039.JPG

P1010035.JPG

232.JPG

Піскун Святослав Михайлович

פורסם

אני חושב שעדיף משהו אקזוטי יותר, כמו לנטיס או אלמרה.

אני אוהב להיות יחודי, והת-חזיות אומרות שהרחובות יוצפו בוויירונים

מגעילות שכאלה, ובכלל הF50, פשוט רכב אספסוף,

350 יחידות, איחס, לקנות אותו כמו של השכן, התרבות באירופה.....זוועה! :evil:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

×
×
  • תוכן חדש...