Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מאבד מים *רק* בנסיעה חזקה.


aa123
שימו לב! השרשור הזה בן 6132 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הוולקן שלי. בשבועיים האחרונים נסעתי איתה כ-200 ק"מ של נסיעה מנהלתית, בעיקר בתוך העיר. לא איבדה גרם מים.

אתמול בבוקר. בודק מים - הכל תקין. נסעתי לירושלים ובית שמש טיפה 'חזק'. היום בערב (אני שומר שבת, והרכב עמד יום וחצי) אני בודק - חסר חצי ליטר.

 

 

יש השערות? מכיוון שהייתה נזילה אחת בלבד והיא סודרה (אז בדקנו את המערכת בלחץ) לא נראה לי שיש נזילות. האם יכול להיות שהמים בורחים מהזרבובית שנמצאת ליד הפתח מילוי?

 

 

עיזרו לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איבוד מים אינו תקין והשלב הראשון יהיה הכנסת הרכב לבדיקה יסודית בלחץ של מע' הקירור.

אחרי הבדיקה תדע יותר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לך. פשוט ב-ZX אין מיכל עיבוי, אלא רק פתח מילוי מים.

 

האם, רק לצורך בדיקה, מותר לחסום את הזרבובית הזו כשיש חוסר במערכת ולבדוק אם החוסר לא גדל?

האם כיבוי מנוע ישר כשהוא חם (מה שאני משתדל שלא לעשות) יכול לגרום לאיבוד נוזל קירור?

 

 

תודה שוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחלה נפוצה מאוד בצרפתיות - מכסה רדיאטור לא תקין!

הקפיץ כבר "עייף" ולא מצליח להחזיק את הלחץ הנדרש במערכת. התוצאה: כאשר הלחץ עולה (כתוצאה מהתחממות נוזל הקירור), השסתום במכסה נפתח וחלק גדול מנוזל הקירור בורח החוצה.

תתחיל משם. מכסה חדש לא עולה הרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד אפשרות פשוטה מאוד, בנוסף למכסה רדיאטור - תוודא שאתה לא ממלא את הרדיאטור מעל הסימון של המקסימום (קו אחרון על גב הדוד), המים לא אמורים להיות עד הפקק במצב נורמלי.

 

 

אם החלפת פקק לא עוזרת - כנראה, אטם ראש שלך בסוף חייו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה - תודה על העזרה!

 

החלפתי מכסה רדיאטור (50 שח כולל, בלובינסקי) - הבעיה נפתרה ! :)

 

נסעתי מאז 1000 קמ - כולל העליות של הגליל וירושלים, ונסיעות 'התגרזנות' - ואין איבוד של אף טיפה.

 

 

 

על הדרך לקחתי פרוספקט של ה-207. מוכרים את ה-GTI ב-160K. רציתי נסיעת מבחן, לא רצו לתת (נהג בן 22.5, והסניף אשקלוני). כנראה לא התעקשתי מספיק :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6132 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...