Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזדה 3 , המכירה מקדשת את האמצעים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מפנה אתכם לפרק ה 3 בסידרת הכתבות של של אהרונוביץ' על תרבות צריכה בישראל.

 

לטעמי הנושא מעניין מאוד ושופך אור חדש על זלזול היבואנים ביצרן ותרבות הצריכה המקולקלת של הצרכן הישראלי.

 

http://www.netcar.co.il/magazin/ed/editors.asp

 

תהנו.

פורסם

היבואנים אכן מזלזלים (ואנשי המכירות בשטח עוד יותר) והצרכן הממוצע אכן :loco: אבל מכאן ועד למסקנות של רוני המרחק גדול- סביר מאד שאכן מדובר בטעות תמימה ולא בעבירה פלילית חמורה שעונשה מאסר, וסביר עוד יותר שרוב הרוכשים לא יתענינו בנתון הזה ובודאי לא יבטלו הזמנה בגללו.

פורסם
היבואנים אכן מזלזלים (ואנשי המכירות בשטח עוד יותר) והצרכן הממוצע אכן :loco: אבל מכאן ועד למסקנות של רוני המרחק גדול- סביר מאד שאכן מדובר בטעות תמימה ולא בעבירה פלילית חמורה שעונשה מאסר, וסביר עוד יותר שרוב הרוכשים לא יתענינו בנתון הזה ובודאי לא יבטלו הזמנה בגללו.

 

בטח שלא יבטלו , אבל אם הם היו מגלים שבמכונת הכביסה החדשה שהם קנו יש 1250 סל"ד במקום 1300 הם היו הופכים את החנות.

אבל שמדובר במכונית, למרות שזו הקנייה כמעט הכי יקרה בחייו של ישראלי, כל מה שחשוב לו שהיא "לא תראה מוסך".

אני לא מאמין שמדובר בתמימות וגם אם כן, ברגע שהם עלו על הטעות הם היו אמורים לצרף דף תיקון או הסבר גורף לכל סוכני המכירות על ה"בלבול", הם לא עשו זאת ואת זה אני בטוח שהם לא עשו בתמימות.

 

מוכרים לוקשים.

פורסם
מוכרים לוקשים.

על הלוקשים שזכיתי לאכול במעט הביקורים שלי בסוכניות מכירה אפשר לפתוח thread ארוך, אמנם לא מדובר בפירסום רשמי של יבואן, אבל מילה של סוכן מכירות מחייבת בדיוק כמו פרוספקט.

פורסם
אני מפנה אותכם

מפנה אתכם... :wink:

 

סדרת הכתבות הזו בהחלט מעניינת.

מומלץ :!:

אני אוהב את הכתיבה של האיש, עוד מימים ימימה.

 

בכל מקרה, הכתבות הללו לא ייקראו ע"י הלקוח הפוטנציאלי,

אותו אחד שהזמין 3 בלי לנהוג בה בכלל.

כמו בכל נושא הקשור לתחום המוטורי (מיסוי מופרז, גזירות שנופלות

על ציבור הנהגים ימים כלילות, ספורט מוטורי מוסדר, תאונות), המילים

נופלות על אוזניים ערלות... :(

MCS 2008

פורסם

ואנחנו (עם ישראל) מקבלים בדיוק את מה שאנחנו רוצים ואת מה שמגיע לנו.

 

עם כל הכבוד לחובבי הרכב, מיעוט בטל מהאוכלוסיה באמת מבין מה נתוני ההספק, מומנט והביצועים אומרים, ולעוד פחות איכפת. אם את מישהו מהקונים זה היה מטריד או שהיה מבסס את החלטתו על נתוני ביצועים, הוא לא היה קונה מאזדה 1.6 אוטומטית כלל. אני בספק רב אם מישהו מהקונים ינצל את פוטנציאל התאוצה האמיתי של האוטו אי פעם. לעומת זאת האוטו נותן את כל מה שהקונה הישראלי באמת רוצה - תמורה למחיר,אמינות וסחירות.

 

ברמה העקרונית - הוא צודק (למרות סגנון הכתיבה היללני). ברמה המעשית זה ימשיך כי פשוט לא איכפת לנו.

 

נמרוד

פורסם
לעומת זאת האוטו נותן את כל מה שהקונה הישראלי באמת רוצה - תמורה למחיר,אמינות וסחירות.

סתם לקוריוז, על מה בדיוק אתה מבסס את דבריך?

תמורה למחיר - ה-3 נמצאת בסקאלה העליונה של מחירי הקומפקטיות.

אמינות - אוטו שגלגליו נגעו בדוכני הסופרלנד בלבד ולא נחת אצל אף לקוח בחניה?!

סחירות - וואלה... :roll:

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

עם כל הכבוד לחובבי הרכב, מיעוט בטל מהאוכלוסיה באמת מבין מה נתוני ההספק, מומנט והביצועים אומרים, ולעוד פחות איכפת. אם את מישהו מהקונים זה היה מטריד או שהיה מבסס את החלטתו על נתוני ביצועים....

 

נמרוד

 

אני מסכים רק עם המחצית הראשונה של דבריך.

רובו ככולו של חוג מכרי המורחב (אני מתייחס בעיקר לאנשים שיצא לי לעבוד אתם בעבר ובהווה) מיחס חשיבות גדולה לנתוני הספק ותאוצה, למעשה זה בין השורות הראשונות שהם יבדקו במפרט (למען האמת גם אני :oops: ) וזאת למרות שרובם ככולם (אנשים משכילים) לא מבין מה הקשר בין הספק לתאוצה ומה ההבדל בין כח לכ"ס.

זו נטיה טבעית של אנשים לחפש מספרי קסם כמדד ליכולת מבלי להזדקק לתהליך המיגע של למידת הנושא ובחינתו בכלים מקצועיים.

עם יד על הלב, כמה מהאנשים כאן היו קונים מזגן (אם היו צריכים לקנות :wink: ) ע"ס נתון כ"ס והמלצות חברים?

אז זו בדיוק הדינמיקה בשוק הרכב.

פורסם
בטח שלא יבטלו , אבל אם הם היו מגלים שבמכונת הכביסה החדשה שהם קנו יש 1250 סל"ד במקום 1300 הם היו הופכים את החנות.

אבל שמדובר במכונית, למרות שזו הקנייה כמעט הכי יקרה בחייו של ישראלי, כל מה שחשוב לו שהיא "לא תראה מוסך".

 

מכונת כביסה זורקים ברחוב לא צריך למכור. בד"כ היא גם מחזיקה מעמד יותר טוב. המוטו של מר ישראלי הוא לא לצאת פראייר שזה אומר להפסיד במכירה כמה שפחות. כל עוד האוטו יגיע מנקודה א ל ב זה מספיק טוב. לכן פרטים טכניים וביצועים לא ממש חשובים. מה כן חשוב - למשל נפח תא מטען בעיקר כי אין לנו מחסן בבית ואנחנו אוהבים מחסן נייד.

 

איזה מזל שפה מתקבצים אוהבי מכוניות - אנחנו מיעוט

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם
בטח שלא יבטלו , אבל אם הם היו מגלים שבמכונת הכביסה החדשה שהם קנו יש 1250 סל"ד במקום 1300 הם היו הופכים את החנות.

אבל שמדובר במכונית, למרות שזו הקנייה כמעט הכי יקרה בחייו של ישראלי, כל מה שחשוב לו שהיא "לא תראה מוסך".

 

מכונת כביסה זורקים ברחוב לא צריך למכור. בד"כ היא גם מחזיקה מעמד יותר טוב. המוטו של מר ישראלי הוא לא לצאת פראייר שזה אומר להפסיד במכירה כמה שפחות. כל עוד האוטו יגיע מנקודה א ל ב זה מספיק טוב. לכן פרטים טכניים וביצועים לא ממש חשובים. מה כן חשוב - למשל נפח תא מטען בעיקר כי אין לנו מחסן בבית ואנחנו אוהבים מחסן נייד.

 

איזה מזל שפה מתקבצים אוהבי מכוניות - אנחנו מיעוט

 

מה שעצוב זה שנראה לי לאחרונה שגם פה אנחנו במיעוט .

פורסם
בטח שלא יבטלו , אבל אם הם היו מגלים שבמכונת הכביסה החדשה שהם קנו יש 1250 סל"ד במקום 1300 הם היו הופכים את החנות.

אבל שמדובר במכונית, למרות שזו הקנייה כמעט הכי יקרה בחייו של ישראלי, כל מה שחשוב לו שהיא "לא תראה מוסך".

 

מכונת כביסה זורקים ברחוב לא צריך למכור. בד"כ היא גם מחזיקה מעמד יותר טוב. המוטו של מר ישראלי הוא לא לצאת פראייר שזה אומר להפסיד במכירה כמה שפחות. כל עוד האוטו יגיע מנקודה א ל ב זה מספיק טוב. לכן פרטים טכניים וביצועים לא ממש חשובים. מה כן חשוב - למשל נפח תא מטען בעיקר כי אין לנו מחסן בבית ואנחנו אוהבים מחסן נייד.

 

איזה מזל שפה מתקבצים אוהבי מכוניות - אנחנו מיעוט

 

מה שעצוב זה שנראה לי לאחרונה שגם פה אנחנו במיעוט .

:( אבל נכון.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

ההצלחה של הלאנטיס כנראה סחררה את ראשם. :?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...