Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו B4 או מזדה 6 (שנתונים 2005) ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

 

אני חדש בפורום, וזו ההודעה הראשונה שאני מפרסם.

אני אשמח אם תוכלו לעזור לי פה..

אנחנו רוצים להחליף את האוטו שלנו, וההתלבטות היא בין הסובארו B4 למזדה 6.

הייתי רוצה לדעת מה דעתכם מבחינת אמינות, איכות, נוחות, ביצועים, וכו'..

בשנתון 2005 המנוע של ה B4 יותר חלש אם אני לא טועה (138 כ"ס) והמזדה 6 טוב יותר (147 כ"ס), מה גם שהגיר של המזדה טוב יותר, בעל 5 הילוכים לעומת זה של הסובארו עם 4 הילוכים.

זה ממש חשוב לי וגם די דחוף...

 

תודה מראש !

פורסם

1) המזדה לעומת זאת, עם מנוע יותר חלש,

2)אבל גיר טוב יותר בעל 5 הילוכים.

 

1) במאזדה מנוע יותר חזק (של פורד מונדיאו 147 כ''ס)

2) הילוכים 4+1

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אתה חייב לנהוג קצת בשתיהן ואך ורק להחליט.

בנתונים יבשים היתרון למאזדה, זריזה ומאובזרת יותר.

מבחינה דינמית, שתיהן נחשבות מוצלחות, מנסיון אני אספר לך שלסובארו אחיזה מעולה, אבל היא מרגישה כבדה ולא כ"כ כיפית. המאזדה קיבלה הרבה שבחים בעיתונות על יכולת דינמית טובה ומהנה.

המאזדה הרבה יותר נפוצה, אבל גם את הסובארו רואים בכל חור.

לי מאוד מפריע האיבזור הבטיחותי החסר בסובארו, מושב הנהג לא נוח, וגם בגירסת ה165 כ"ס הרכב לא מרשים בכוחו, אז עם כמעט 30 כ"ס פחות אני לא הייתי בונה ציפיות.

פורסם

לדעתי, לכל אחת מהמכוניות האלה יש יתרונות בתחומים מסוימים ביחס לאחרת וחסרונות בתחומים אחרים.

המאזן בינהם הוא די שקול והרבה כאן תלוי בטעם אישי.

אילו היית קונה רכב חדש אז היה ניתן להכנס איתך לרזולציות שלפיהם היה ניתן לבחור את הרכב המועדף.

א-ב-ל אתה רוכש רכב משומש וכאן ניכנס לתמונה מצב האקסמפלר הספציפי שמוצע למכירה והמחיר שנידרש בעבורו.

לכן אני הייתי מחפש גם מהדגם הזה וגם מזה, והולך על העיסקה הטובה ביותר שניתן למצוא.

 

בשולי הדברים, אינני בטוח בכך ואני ממליץ לך לבדוק את הדבר, נדמה לי שהסובארו שותה רק אספרסו משובח באוקטן 98, דבר שמייקר מאוד את עלויות האחזקה. בנוסף נראה לי שהסובארו תהיה בזבזנית יותר בבנזין.

ממליץ לך לבדוק היטב את העניין בטרם קבלת החלטת רכישה.

פורסם
לדעתי, לכל אחת מהמכוניות האלה יש יתרונות בתחומים מסוימים ביחס לאחרת וחסרונות בתחומים אחרים.

המאזן בינהם הוא די שקול והרבה כאן תלוי בטעם אישי.

אילו היית קונה רכב חדש אז היה ניתן להכנס איתך לרזולציות שלפיהם היה ניתן לבחור את הרכב המועדף.

א-ב-ל אתה רוכש רכב משומש וכאן ניכנס לתמונה מצב האקסמפלר הספציפי שמוצע למכירה והמחיר שנידרש בעבורו.

לכן אני הייתי מחפש גם מהדגם הזה וגם מזה, והולך על העיסקה הטובה ביותר שניתן למצוא.

 

בשולי הדברים, אינני בטוח בכך ואני ממליץ לך לבדוק את הדבר, נדמה לי שהסובארו שותה רק אספרסו משובח באוקטן 98, דבר שמייקר מאוד את עלויות האחזקה. בנוסף נראה לי שהסובארו תהיה בזבזנית יותר בבנזין.

ממליץ לך לבדוק היטב את העניין בטרם קבלת החלטת רכישה.

 

א- B4 שנת 2005 עם המנוע הישן (138 כ"ס) בעל יחס דחיסה נמוך, לא מצריך 98 כמו המנוע החדש (165 כ"ס) שגם הוא יסע יפה עם 95.

ב- איך בדיוק קבעת שהסובארו יותר בזבזנית? נראה לי זה לא תשובה ידיד!! שתיהן זהות בצריכת הדלק ביום יום. משהו כמו 10 ק/ל משולב.

 

ג'ימי.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

הB4 בגירסת ה165 כ"ס מגיעה ל1:10 במשולב, ללא מזגן ובנהיגה מכוונת חסכוניות.

אצלנו רוב הזמן היא באיזור ה ואפילו יותר גרוע לעיתים (חיפה, עליות)1:9, ובהחלט מדובר בנסיעה רגועה.

 

הB4 07' צריכה 98? על מכסה הדלק כתוב 95, והיא בסה"כ נוסעת בסדר על 95.

פורסם
ב- איך בדיוק קבעת שהסובארו יותר בזבזנית? נראה לי זה לא תשובה ידיד!! שתיהן זהות בצריכת הדלק ביום יום. משהו כמו 10 ק/ל משולב.

 

ג'ימי.

 

לא קבעתי דבר אלא המלצתי לבדוק, משום מה היה זכור לי (בטעות) שה- B4 צורכת אוקטן 98.

לגבי צריכת הדלק הממוצעת - מערכת ה 4*4 של הרכב גורמת להפסדים מיכנים שבהכרח יעלו את צריכת הדלק.

השאלה היא בכמה - האם העלייה בתנאים מעשיים (לא בתנאי מעבדה) תהיה משמעותית או נסבלת.

פורסם

ברשותי מאזדה 6 שנת 2005, בגירסת האבזור הפשוטה ביותר הקיימת בשוק, אך עדיין, שישה כריות אוויר וציון טוב ב-Euro Ncap נותנים תחושת ביטחון ברכב. מצד שני, אני לא יודע אם קיימת ברכבי מערכת ESP, אך הרכב מגלה יציבות טובה ואחיזה מספקת בהחלט. מצד שני, קצב מהלך שריפת הנורות הוא פשוט לא הגיוני, רק לפני כמה ימים נשרפה לי נורה בלוחית הרישוי האחורית, ונורת חנייה בפנס הקדמי. לפני כן, נשרפו לי המון נורות דרך.

צריכת הדלק, כאמור, עומדת בממוצע על כ-10 ק"מ לליטר.

פורסם
אני לא יודע אם קיימת ברכבי מערכת ESP

 

רק בדגמי LUXURY ו- PREMIUM, לך אין.

לגבי הנורות, כדאי לבדוק הפקת חשמל בעזרת אמפרמטר, אולי זה נותן יותר מדי. הפיוזים, דרך אגב, לא נשרפים?

על פי נסיון תחזוקה של מאזדה6 שנת 2003 (130.000 ק''מ) ומאזדה6 שנת 2004 (125.000 ק''מ) הנורות לא נשרפות בכלל. אני אפילו לא זוכר מתי ואם בכלל החלפתי להן נורות כל שהן. שווה בדיקה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
מערכת ה 4*4 של הרכב גורמת להפסדים מיכנים שבהכרח יעלו את צריכת הדלק.

 

יש לך טעות

 

זאת לא מערכת 4X4 קבועה, הגלגלים האחוריים יתחברו אוטומטית רק כאשר תהיה החלקה של הגלגלים הקדמיים. גרסה כזאת זה פשרה טובה בין ביצועים דינמיים, צריכת דלק, מחיר ואמינות. בכל מקרה, לא תהיה צריכת דלק מוגזמת בהשוואה למאזדה6 רק בגלל העובדה שסובארו היא 4X4.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
יש לך טעות

 

זאת לא מערכת 4X4 קבועה, הגלגלים האחוריים יתחברו אוטומטית רק כאשר תהיה החלקה של הגלגלים הקדמיים. גרסה כזאת זה פשרה טובה בין ביצועים דינמיים, צריכת דלק, מחיר ואמינות. בכל מקרה, לא תהיה צריכת דלק מוגזמת בהשוואה למאזדה6 רק בגלל העובדה שסובארו היא 4X4.

 

 

שוב טעות. כל סובארו *AWD (יותר נכון מ 4X4) היא בעלת הנעה כפולה קבועה, שלא כמו חלק מהיצרנים שמשתמשים בהנעה כפולה עם מצמד האלדקס שמזהה אובדן אחיזה ואז מעביר כוח אחורה.

* ALL WHEEL DRIVE

 

ג'ימי.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
כל סובארו *AWD (יותר נכון מ 4X4) היא בעלת הנעה כפולה קבועה,

 

 

אתה בטוח? אם כך, היא חייבת להיות יותר בזבזנית ופחות אמינה... :? אבל גם יקרה יותר (או יותר נכון יוקרתית יותר)

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...