Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אביחי?

אם כן אני לא יודע מה ניהיה לחברים . ניהיו פרועים!

גם גלעד כמעט בטוח פתח הודעה דומה על הכביש בניות בפורום אחר..

 

בירושלים לפי מה שאני יודע וזוכר אין מצלמות מהירות קבועות חוץ מבגין.

 

לפחות לא באיזורים שאנחנו מסתובבים..

תמלא את הרכב במים מהסנרוף (עם צינור), תתכופף למטה ותראה מאיפה נוזל.
פורסם

 

תודה רבה אחי עזרת לי מאוד..

 

 

אביחי?

אם כן אני לא יודע מה ניהיה לחברים . ניהיו פרועים!

גם גלעד כמעט בטוח פתח הודעה דומה על הכביש בניות בפורום אחר..

 

בירושלים לפי מה שאני יודע וזוכר אין מצלמות מהירות קבועות חוץ מבגין.

 

לפחות לא באיזורים שאנחנו מסתובבים..

 

אלמוג, זה בשביל גלעד.

פורסם

שיפסיק כבר לנסוע מהר ה-ל' הזה..

 

תגיד לו שהיום ראיתי בדרך חברון שוטר עם ממלז

 

נסעתי 70 במקום 50 והוא לא עצר

תמלא את הרכב במים מהסנרוף (עם צינור), תתכופף למטה ותראה מאיפה נוזל.
פורסם

כמו שכתבו - קבועות במנהרות של בגין,

וממל"זים בכל מיני מקומות: בגין, הירידה מגילה...

פעם ראשונה שאני שומע על ממל"ז בדרך חברון. טוב לדעת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

גם אני שראיתי לא הבנתי!

 

ראיתי אותו מרחוק הוא לא היה דלוק עם האורות האלה אבל בכל זאת זיהיתי שזה משטרת תנועה אבל לא התייחסתי כל כך לזה כי קצת אחרי באמצע הכביש עמד אמבולנס אז חשבתי אולי יש שם בלגן או משהו ויש שם משטרה ואז שהתקרבתי אליו ראיתי שוטר עם ממלז

 

 

 

ועכשיו בכללי איפה יש שוטרים:

 

חח בואו נהפוך את הודעה הזו לאיפה נמצאים שוטרים בירושלים שאנשים ידעו

 

 

אז ככה. ביציאה מהר חומה אם אתה עולה את העליה ופונה ימינה אז שם בתחנת אוטובוס יש הרבה פעמים

 

אם אתה נגיד בהר חומה פונה שמאלה בסוף העליה(לכיוון גילה) ואז אתה מגיע לצומת כזו ימינה גילה ישר חברון או משהו כזה לא יודע מה יש שם

אז אם אתה פונה לגילה מלא פעמים יש שם משטרת תנועה והרבה פעמים גם בצד השני של הכביש יש

 

פעם אחת ראיתי גם שוטר מתחבה מאחורי איזה בטונדה כזו בהמשך של הכביש כאילו אם אתה נוסע לחברון

 

 

בצומת פת (הצומת ליד אבל קוראים לזה צומת פת זה עם כל החנויות ושבח) אז בצד של שבח יש שם תמיד משטרות או בצד השני של הכביש הם בעיקר עוצרים על כאלה שחותכים את השיירה וכאלה עם פלאפון

 

בפת עצמה אם אתה בא מכיוון הצומת שדברתי עליה אז איך שאתה פונה ברמזור לפת בתחנת אוטובוס תמיד יש שם

 

בתלפיות בתחנת אוטובוס ליד קניון הדר

 

אם אתה בא מכיוון גילה/ארמון הנציב/הר חומה לתלפיות אבל לא נכנס מהכניסה למטה של הביג שופ אלה ממשיך עוד ישר ופונה בפניה שכאילו איך שאתה פונה יש כמו מרכז מסחרי קטן בשטח עפר ואם אתה ממשיך עוד אתה מגיע לכיכר ליד צדקיהו

גם שם ליד המרכז המסחרי הקטן הזה תמיד תמיד יש שוטרים

 

אממ זה מה שבערך עלה לי עכשיו

 

בהצלחה אנשים ותזהרו! אם יש למישהו עוד מקומות שלא רשמתי תוסיפו

תמלא את הרכב במים מהסנרוף (עם צינור), תתכופף למטה ותראה מאיפה נוזל.
פורסם

לבאים מכיוון תחנת "דלק" צומת פת לכיוון צומת ניות בשדרות הרצוג, מחכה לכם שוטר עם ממל"ז בתחנת האוטובוס שצמודה למרכז המסחרי.

לבאים מגשר רמת שרת/ היכל הספורט/ מלחה לכיוון הכיכר שלפני העלייה לגבעת משואה/הכיכר שבה פונים שמאלה לגן חיות בפנייה ימינה לגן שעשועים עומד שוטר עם ממל"ז.

בכביש הראשי לכניסה הראשונה לפיסגת זאב וגם ביציאה משם עומד שוטר עם ממל"ז וגם בישורת לכיוון נווה יעקב בשני הכיוונים.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

×
×
  • תוכן חדש...