Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכבת טורבו


eliranzz
שימו לב! השרשור הזה בן 6137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום ולילה טוב לכולם , עשיתי חיפוש בפורום כבר בקשר להרכבת טורבו אך עדיין לא קיבלתי את התשובות שאני מחפש ולכן אני אשאל כאן בבקשה , אז ככה ...יש לי יונדאי קופה מנוע 2000 הדגם הישן ידנית ....וחשבתי על הרכבת טורבו ואני מחפש עצות על איזה טורבו להרכיב ?k03 או ענארף , אם תוכלו לתת לי מקום טוב שמומלץ , אם בכלל אפשרי לשים , כמה יכול לעלות הסיפור כולל אינטרקולר וחיזוקי שילדה , וכמה בערך כוח סוס יהיה לאוטו לאחר מכן , האוטו עומד עכשיו על 150 כוח סוס בערך , מצטער מראש על כל השאלות =] אבל באמת שאני סומך על אנשים כאן ולכן מקווה לקבל פה תשובה שתעזור לי =] לילה טוב ותודה רבה רבה מראש:-) ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במסגרת הרכבת טורבו צריך להוסיף/להחליף חלקים נוספים מעבר למה שציינתה.

מהו התקציב אותו אתה מייעד לפרוייקט זה?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אממ לא יודע אחי , אני משער שבערך 15-25 אלף..אבל תשמע אחי אם תגיד לי 15 אלף אתה יכול לשים טורבו אבל לא כל כך משמעותי אז אני מעדיף לחסוך בשביל שיהיה משו חזק , מבין אותי אחי ?

 

לא כל מילה שניה שיוצאת לך מהפה צריכה להיות אחי. נא להפסיק להשתמש בה, פה זה לא צאט.

בגירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מינימום 14 אלף מקסימום 200 אלף (ויותר)

זה תלוי בהרבה דברים...

למה לך לעשות חיזוקי שילדה ? אתה לא הולך לשפר את הרכב ל600 HP ומעלה (אולי אתה מיתכוון למוט מיצב וכו)

 

ב 20 אלף אתה יכול להגיע ליופי של שיפור.

(מקווה שלפחות הוא ידני )

רז...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה עדיף רכב אחר אחי ?האוטו הזה מספיק חזק תאמין לי ,ויש לו יציבות וכל הדברים שיכולים לעזור לי במקרה של הרכבת טורבו , ואמרתי כבר אחי יש לי לשים עד 25 אלף , מה אני יכול להוציא מהאוטו בסכום הזה ??..ואיזה טורבו לשים ?ותן לי קצת פרטים אחי , אני מצטער פשוט אני ממש חדש עם האוטו הזה אז בקושי ביררתי ,

 

לא כל מילה שניה שיוצאת לך מהפה צריכה להיות אחי. נא להפסיק להשתמש בה, פה זה לא צאט.

בגירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה עדיף רכב אחר אחי ?האוטו הזה מספיק חזק תאמין לי ,ויש לו יציבות וכל הדברים שיכולים לעזור לי במקרה של הרכבת טורבו , ואמרתי כבר אחי יש לי לשים עד 25 אלף , מה אני יכול להוציא מהאוטו בסכום הזה ??..ואיזה טורבו לשים ?ותן לי קצת פרטים אחי , אני מצטער פשוט אני ממש חדש עם האוטו הזה אז בקושי ביררתי ,

 

הייתי מציע קודם אחי להגמל בפורום מאחי כי יש פה אחים מאוד רגישים לזה עד לרמה של נעילת ת'רד, סבבה אחי?

 

חיזוקי שילדה מיותרים לחלוטין כפי שקודמי אמר שזה דרך אגב יכול לעלות לך בסכום של עוד יונדאי כמו שלך...

הייתי מציע קודם לחשוב על חיזוקי מנוע זה דבר ראשון שאתה צריך לחשוב עליו לפני שאתה חושב לעשות משהו אצלך מהסיבה שהמנוע מאוד עדין....

שיהיה בהצלחה

Honda hornet 600

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל מלחשוב לכמה כ"ס ומומנט אתה רוצה להגיע. לפי זה נוכל לעזור לך יותר.

איך הגעת ל 150 כ"ס? זה נתוני המנוע המקורי?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שומע אח שלי גיבור, השילדה של הרכב שלך דווקא כן זקוקה לחיזוק והקשחה, היא לא שילדה ספורטיבית.

בשביל להחליט איזה טורבו אתה רוצה לשים אתה צריך להגדיר קודם מה בדיוק אתה רוצה, המון כח מסל"ד נמוך שיגמר כמובן נמוך יחסית\כח יחסית סביר אך לינארי כמה שאפשר\היתפרצות מטורפת מעל סל"ד מסויים (נגיד 4-4.5 סל"ד).

 

כמו כן תיהיה חייב לשפר ברקסים ומתלים, ובמידה ואתה רוצה לשמור על המנוע גם להחליף חלקים פנימיים (מה שניקרא בעיברית סלנגית למהדרין ראש פתוח) וכמובן לדאוג ליישור קו מאסיבי לפני הכל.

 

וזה רק על קצה המזלג כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, אלירן - אנחנו מחכים לתשובות ממך.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חחח מה אני יגיד לך , לא ציפיתי שכל כך הרבה ...אמממ וואלה אתה יכול לתת לי קצת פרטים כמה יעלה לי הכל ?ותנו לי המלצה על איזה טורבו כדי לשים בשביל אפשרות להגיע לאיזה 220 כוח סוס . אם אפשרי :\ האוטו עכשיו 155 בערך בגלל שהוא בא מהחברה 140 ושמתי צנרת וכל מיני חרטות שהוא בערך הגיע לזה...בקיצור תודה גאונים :) ואשמח לקבל עוד תשובות יום טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה צנרת וכל מני חרטות? יש לך קוטר צנרת גדול מהמקורי?

בחישוב פשוט - יש לך 140 כ"ס ואתה רוצה 220 שזה 57% יותר כוח, כלומר גדישה של 0.6 ברוטו - כלומר גדישה של 0.7 באר עם יעילות של 80% (אחרי איבודי חום ותוספת אינטרקולר). לגבי מנוע - כנראה שצריך לחזק אותו טיפה בשביל שיחזיק 0.7 באר. לאו דווקא בוכנות וטלטלים - אולי רק אטם עבה יותר להורדת יחס דחיסה וברגי ARP לטלטלים.

 

עוד כלל אצבע - 80 כ"ס כפול 5CC לכל כ"ס זה 300CC תוספת למזרקים. 300 לחלק ל 4 זה 75, כלומר אתה צריך מזרקים גדולים יותר ב 75CC (לכל מזרק) בשביל להזרים מספיק דלק לתמיכה בגדישה.

 

במקום להחליף מזרקים אפשר להוסיף מזרקים לסעפת ולשלוט בהם על ידי מערכת שמרגישה גדישה.

 

בקיצור, הכל תלוי בכמה אתה רוצה להתפרע עם המחיר.

פרוייקט טוב ואמין יעלה בסביבות 25, לדעתי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל ההערכות של ההספק הנוכחי נשמעות הזויות ולא מבוססות.

נא לא לשכוח שלרכב היו 140 כ"ס אי אז לפני 8 שנים , אני לא יודע כמה ק"מ הוא עבר מאז ובאיזה תחזוקה אבל אני מהמר על הספק נוכחי של 110-120 כ"ס מקסימום.

 

באיזה מצב המנוע? אוכל שמן? מעשן? אולי הוא בכלל לא במצב לגדישה ואז יש לקחת בחשבון שיפוץ מנוע שלא יעלה מעט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפעם הבאה שמישהו יגיד "אחי" / "חחח" / "אמממממ" או משהו בסגנון , הוא יקבל ממני אזהרה .

 

אמממממ , טוב אחים שלי , חחחח....

 

קחו את זה לתשומת לבכם .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באגירה האוטו דנדש , לא מעשן הכל פועל מצויין , עבר 70 אלף קילומטר , תאמין לי שיש לו יותר כוח סוס ממה שאמרת ואני לא סתם זורק דברים באוויר , אבל מה שביאס אותי בכל התשובות שאני צריך לעשות חיזוקי מנוע כי אמרתם שהמנוע עדין , ומה הכוונה חיזוקי מנוע ?משו רציני ?ועדיין לא עניתם אם בסכום של עד 25 אלף אני יכול להגיע לסביבות 230 כוח סוס , כולל כל החיזוקים והכל .תתודה ולילה טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הדרך, אם מישהו זוכר עוד בזמנו (המפגשים שהתחילו בהרצליה) היה בעל מוסך עם קופה צהובה מוגדשת שטען ל 250 כוחות סוס

נסע בערך כמו אימפרזה GT עם ציפ, הוא בעצמו אמר שרק חלקים עלו לו מעל 15000 ועוד הוא מקומבן במשלוחים והוא זה שביצע את העבודה.

לא יודע בידיוק מה עלה בגורלו של המנוע אבל ראיתי אותו אחרי שנה בערך שהוא חזר ליסוע על מנוע מקורי.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...