Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלי בעיה רצינית בהרכבה, הרכבתי אותם במקום הרמקולים שבאים מהחברה

אומנם צריך טבעת בעובי של בערך חצי סנטימטר כי אם לא המגנט פשוט נוגע בברזל של הדלת וכמובן גם בחלון..

אהה והם מחוברים למגבר של זאפקו 75 וואט ליציאה, והם מוגברים נמוך נמוך..

פורסם

מישהו יכול להסביר לי איפה בדיוק הבעיה אצלו? לא זיהיתי כלום מהתמונות.. בהתחלה דיברו על החור בברזל שאיתו מחברים לדלת ("לא תהיה אטימה" זה החשש) ואח"כ על הסראונד.

HU: PRS

FRONT: Morel hybrid 5

SUB: Focal 27A

AMP: Bazooka EL460

פורסם

שלום לכולם!

 

אני איש הגברה במקצועי, ואני מתעסק עם הרבה דברים כאלו, אבל בגדלים שונים לגמרי... (מישהו דיבר על רמקולים של 20 אינטש ויותר?)

 

הפגיעה ברמת הסאונד תורגש רק עם מד דציבלים, ורק אם הרמקול הנ"ל יופעל לבדו. אני אעלה בהמשך סכימה של "איך פועל רמקול", ואתם תראו שישנה פגיעה, אבל בגודל של הרמקול הזה - היא פגיעה מינורית. לא הייתי מציע לגעת עכשיו בסיליקון, אלא לקחת סכין יפנית, ו"לשטח" את הגבעה של הסיליקון. זה יוריד את הפגיעה באיכות עשרות מונים.

 

סליחה על אי הדיוק... (או אי הסימטריות..)

disturb.jpg

לכל המעוניין! אני בונה מאגר מערכות סאונד לרכב. המאגר יהיה מוכן תוך כמה שבועות ספורים (הוא שליש מוכן...)

פורסם
רק רציתי להגיד שלי יש את הרמקולים האלו גם..

אחלה קומפוננט רק שחסר להם קצת עוצמה.

 

הם מוגברים נמוך נמוך..

 

אז מה הקטע ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...