Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי בחו"ל סט קומפוננט alpine sps171a כשפתחתי את הקופסה ראיתי שיש חור בגומי.

אטמתי את החור בקצת סיליקון כדי שלא יגדל עכשיו השאלה האם השיפצור שלי יכול לפגוע בסאונד של הרמקול????

פורסם

תמונה אחת תהיה שווה 31 מילים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אהה לא ממש חור ברמקול, רק בגומי,

ממבט ראשוני זה ניראה כאילו ניסו להתקין אותו (כי זה ליד הבורג) ופיספסו עם המברג

 

אבל זה לא משנה, אם הוא לא בתיבה אטומה שמשם יברח אויר, זה לא ממש אמור להשפיע או לפחות ברמה שמישהו יוכל להבחין בכך

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לא הרמקול חדש מהנילון.

כרגע הרמקול הולך להיות בדלת ללא בניה אבל בהמשך אני רוצה לעשות בניה וזה כן יהיה התיבה אטומה אני מקווה שגם בתיבה אטומה לא יברח אוויר בגלל הסיליקון שהדבקתי

וממתי AKPINE מיוצר בסין????ציפיתי שרמקול שעולה 1000 שקל לא יהיה מיוצר בסין

פורסם

וממתי AKPINE מיוצר בסין????ציפיתי שרמקול שעולה 1000 שקל לא יהיה מיוצר בסין

אם זה AKPINE זה בטוח סין

גם אם זה ALPINE זה לא מונע מזה להיות מיוצר בסין

גם אם זה מיוצר בסין זה לא אומר שזה זבל סיני

גם אם זה זבל סיני (זה לא), זה עדיין ALPINE

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ברור שהתכוונתי ל ALPINE ולא ל AKPINE

אני בטוח שזה לא סתם זבל סיני אבל זה עדיין מוצר סיני

אם הייתי יודע שהדגם שקניתי מיוצר בסין לא הייתי חושב לקנות אותו

פורסם

אז תחשוב שוב על כל מה שאתה עושה בחיים כי 99.9% מהדברים שאתה משתמש בהם ביום יום הם ייצור סיני.

 

את הרמקול הזה ניסו להתקין, פיספסו את הבורג עם מברגה או מברג, עטפו יפה חזרה לקופסא המקורית ולניילון המקורי ומכרו לך אותו במחיר רגיל, זה מה שמשוייך לקטגוריה של DOA, שזה בעצם DEAD ON ARRIVAL.

במילים אחרות עשו עלייך קומבינה (כן כן גם בחו"ל קיימים דברים כאלו..)

 

הייתה צריך לפנות לחנות שממנה קנית בחו"ל ולדרוש מהם פיצוי, אם מדובר על EBAY אז יש להם מרכז שירות וישנה מחלקה מיוחדת שמטפלת במקרים כאלו בדיוק.

זה הפתרו הכי מעשי, לאחר מכן אתה יכול לפנות לכל מי שמתקן אלמנטים בבקשה של החלפת סראונד , אני מניח שזה משהו כמו 100-150 ש"ח כולל עבודה , גם במעבדה של אפריל טקליין (יבואני אלפיין) תוכל לעשות זאת, אך אני לא בטוח שתתקבל שם בברכה:).

under construction..

פורסם

בעקרון זה "נגעת נסעת" - לא היית צריך לשים את הסיליקון. היית פשוט צריך להחזיר את המוצר.

 

תפנה באמת לאיביי ותראה אם זה לא עבוד עדיין

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני הייתי מציע להשאיר את זה כמו שהוא. לא נראה לי שתשים לב לשוני בצליל.

 

התקן ותהנה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מחזק את איתמר - כל עוד החור לא גדול והוא רק כמו סדק - תשאיר אותו עם הסיליקון ששמת וזהו .

בדר"כ בעלי מקצוע מדביקים עם דבק גומי את הסראונד מהצד האחורי לו , לידעתך ולידיעת כולם (מי שזה מעניין אותו)

פורסם

אני לא מאמין שאני ארגיש שינוי בסאונד מה שבטוח הסאונד מהרמקולים האלה יהיה יותר טוב ממה שיש לי עכשיו ואם לא בקטנה נקנה סט אחר

פורסם

מסתובבים בארה"ב הרבה מוצרים ריפרביש שנארזים מחדש כמו שיצאו הרגע מהליין במפעל,

תעשה חושבים עם עצמך אם קנית במקום מוכר ואמין.

כמי שחי בארה"ב תקופה קצרה אני יודע שעושים הרבה כסף מההחזרות, אני לא אומר שזה המקרא אצלך אבל כדאי לבדוק,

קשה לי להאמין שמוצר יוצא כה מהמפעל אפילו אם זה מיוצר בירדן, על אחת כמה וכמה שאמרת שהמוצר נרכש בארה"ב שם תופעת הרפרביש חוגגת.

 

בגדול עפ"י מה שאני יודע בארה"ב ניתן להחזיר כל מוצר תוך 90 יום מבלי שישאלו אותך מדוע אתה מחזיר (אני לא רוצה לספר איזה מוצרים אני החזרתי כי זה ישמע מצחיק אבל מי שהיה בארה"ב מבין לליבי),

כל המוצרים המוחזרים לרשתות הגדולות והאמינות מוצעים לסוחרים למיניהם (בתחום האלקטרוניקה והאודיו שולטים שם הישראלים כמובן ובני דודנו מהמזרח התיכון רבתי) והם אמורים למכור את המוצר כסוג ב' בלבד

יש רשתות גדולות ואמינות שבתוכם יש פינות קטנות של מוצרים ריפרביש וזה רשום בגדול שתדע בוודאות שאתה רוכש מוצר ריפרביש.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

הייתי מחזיר את הסט בכיף ולוקח משהו אחר במקום הבעיה שהסט כבר אצלי ואני לא ממש מתכנן לטוס חזרה בשביל להחליף את הסט אני גם בטוח שהיו מקבלים את הסט חזרה יש לי אחריות והכל הבעיה שזה כבר בארץ ואין ממש מה לעשות...

רק לא להתבאס זה הכי חשוב...אולי הם דווקא נשמעים טוב מחר אני אבדק מה הם שווים....

×
×
  • תוכן חדש...