Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אני מעוניין להגדיש את הרכב הבא שלי (מחפש בימים אלו).

כמו כן, אני מודע היטב לעלויות הכרוכות בכך, קראתי את אחת-עשרה הדיברות למשפר המתחיל ואף למדתי חומר רב מהחיפוש בפורום אך עדיין לא מצאתי תשובות לשאלותיי.

 

אשמח אם תענו לי על מספר שאלות:

1. משטרה - אני יודע שבתיאוריה הגדשה היא לא חוקית, אך מה קורה בפועל? האם שוטרים מבינים במכניקת רכב? מהו העונש?

2. ביטוח - מוותרים מראש על הביטוח? (הבנתי שהביטוח מתנער ממך ברגע שהוא יודע שהגדשת - למרות שעדיין יש רכבים מוגדשים מבוטחים).

3. טסט - מה עושים בטסט?

 

אני רוצה מאוד להגדיש בעתיד אך כרגע אני מתלבט מאוד עקב חוקיות העניין, אך מצד שני יש לא מעט רכבים מוגדשים בארץ ואנשים ממשיכים להגדיש מדי יום כאילו לא אכפת להם מהנושאים שציינתי הנ"ל.

 

תוכלו לשפוך לי קצת אור על הנושא? (אשמח אפילו לסיפורים אישיים)

תודה רבה מראש.

פורסם

1 - בוחן רכב מן הסתם יכול לזהות שברכב מותקן טורבו (ושוטר יכול להזמין בוחן, אם הוא חושד במשהו) למרות שבמקור אין לו. עונש - הורדת רכב מהכביש ו 1000 ש"ח קנס, בד"כ.

2- על ביטוח חובה אי אפשר לוותר...

3 - טסט זה תמיד בעיה. הדבר היחיד שעולה בדעתי זה להסתיר את הטורבו כשמשפרים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לקנות אחת מוגדשת במקור זה לא הצעה לגיטימית בפורום שיפורים.

מצד שני, להגדיש רגב אטמוספרי זה לא עניין של מה בכך ולכן - אם אתה רק בתהליכי קניה של רכב, למה לא לקנות רכב מוגדש ולשפר אותו?

זה לא שיש לך רכב אטמוספרי בבעלותך.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

במידה ותגדוש בצורה סולידית (פורק פנימי,אגזוז אחורי שקט) לא אמורות לצוץ בעיות מיוחדות עם שוטרים, את הטורבו עדיף למקם באיזור קיר האש במידה ואפשר ככה שגם בטסט לא בטוח שישימו לב (החלק הבעייתי והבולט הוא האינטרקולר)

 

לגריידי יש קיט טורבו להונדה שבעזרת בורג אפשר לנתק אותו שלא יעבוד (לפי שמועה ששמעתי פעם.)

פורסם

עדיף למקם את הטורבו באיזור קיר האש? ממתי זה בכלל ניתן לבחירה?

 

ואם הסעפת פליטה מקדימה ?!

 

בכל אופן, מניסיון אישי .. (כמה ניסיונות) , שוטרים בד"כ לא מבינים במה מדובר, וגם אם קיים הגאון, אז אתה מסביר שאין לך מושג וככה קנית את האוטו ובלה בלה, עצרו אותי עשרות פעמים ולא הורידו אותי אפילו פעם אחת בנידון.

 

מבחינת הביטוח לא יצא לי לנסות, אבל חבר שריסק את הרכב קיבל את מלוא הסכום (כמובן ללא העלויות של הטורבו וכל העסק, אבל הוא קנה את האוטו מהביטוח ופירק לבד), לא אמור להיות בעיה, בנוסף אתה יכול לעשות ביטח על פי חוות דעת של שמאי ולכלול את הטורבו וכל השטויות ששמת , יעלה יותר, אבל במקרה תאונה לפחות תהיה מבוטח כמו שצריך.

 

בטסט גם לא ממש אכפת להם שזה טורבו או לא, העיקר שזה פולט כמו שצריך, ושהמס' מנוע תקין - ואם ממש נכנסים לדוקיות, תמיד יש קומבינות שצריך :)

פורסם
לגריידי יש קיט טורבו להונדה שבעזרת בורג אפשר לנתק אותו שלא יעבוד (לפי שמועה ששמעתי פעם.)

אז זה באמת שמועה...

 

אבל אפשר לפרק את הקיט בשעה-שעתיים בתנאים ביתיים ולהחזיר הכל כמו שהיה...

Scooby WRX

פורסם
אז זה באמת שמועה...

 

אבל אפשר לפרק את הקיט בשעה-שעתיים בתנאים ביתיים ולהחזיר הכל כמו שהיה...

 

35ד בלי להרים את האוטו. :twisted:

קו---------------------------------------

פורסם
עדיף למקם את הטורבו באיזור קיר האש? ממתי זה בכלל ניתן לבחירה?

 

ואם הסעפת פליטה מקדימה ?!

 

בכל אופן, מניסיון אישי .. (כמה ניסיונות) , שוטרים בד"כ לא מבינים במה מדובר, וגם אם קיים הגאון, אז אתה מסביר שאין לך מושג וככה קנית את האוטו ובלה בלה, עצרו אותי עשרות פעמים ולא הורידו אותי אפילו פעם אחת בנידון.

 

מבחינת הביטוח לא יצא לי לנסות, אבל חבר שריסק את הרכב קיבל את מלוא הסכום (כמובן ללא העלויות של הטורבו וכל העסק, אבל הוא קנה את האוטו מהביטוח ופירק לבד), לא אמור להיות בעיה, בנוסף אתה יכול לעשות ביטח על פי חוות דעת של שמאי ולכלול את הטורבו וכל השטויות ששמת , יעלה יותר, אבל במקרה תאונה לפחות תהיה מבוטח כמו שצריך.

 

בטסט גם לא ממש אכפת להם שזה טורבו או לא, העיקר שזה פולט כמו שצריך, ושהמס' מנוע תקין - ואם ממש נכנסים לדוקיות, תמיד יש קומבינות שצריך :)

 

 

שים לב שרשמתי במידת האפשר.

 

 

35 דקות לפרק קיט טורבו הוא יודע אבל להחליף לוח שעונים של 2 ברגים לקח לו שעתיים ובסוף הבורר של התאורה נישאר בפנים :wink:

×
×
  • תוכן חדש...