Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק בטויוטה קורולה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי טויוטה קורולה 2007 אוט'

וצריכת הדלק שלה מוגברת לטעמי

היכן אפשר לבדוק צריכת דלק בצורה מקצועית בארץ ?

פורסם

אתה צודק, אני אכן ערכתי טבלה מסודרת של צריכת הדלק בתדלוקים

לאורך כ 7000 קמ' ומראה על צריכה ממוצעת של כ 8.8 קמ' לליטר!

אך כאשר אני מביא את הנתונים האלה למוסך, הם לא מאמינים לי

ולכן אני צריך בדיקה מוסמכת כי זמן תקופת האחריות שלי מתפוגג.

פורסם

אין מישהו מוסמך לביצוע בד' צריכת דלק,אז הכי טוב זה פשוט להשאיר את הרכב במוסך,ושיבדקו את הטענה שלך,אם הרכב באחריות הם לא ילכו איתך בראש קשה, שתוכיח להם שלא כדאי,ותתפלא כמה שזה יעזור

:evil: תן חיוך,הכל לטובה :lol:

:2gunfire::shock: אם החיים מפנים לך את הגב,צבוט להם בתחת :angel::evilbat:

פורסם

קצת התחשבות באינטלגנציה שלי, בכל זאת זו הקורולה ה-3 שלי

ברציפות ואני נוהג לאפס מונים בכל תדלוק ואני נוהג בצורה מאוזנת ושקולה.

וזה מה שנותן לי לחשוב שישנה פה בעיה.

פורסם
קודם כל צריכת דלק היא משתנה בלחיצות שלך אם תנהג כל הזמן בפול גז כמובן שהאוטו יאכל הרבה..

אבל בתאכלס בנסיעה רגועה הטויוטה שלך תאכל בסביבות האחת ל11 12 כמו ב307 שלי...

יש דרך מעולה לבדוק צריכת דלק מדויקת!!

למלאות פול דלק באוטו(לאפס את מודד הקילומטרים בצג השעונים) ולנסוע עד שמגיע בערך חצי מיכל ואז למלאות שוב פעם פול..ולעשות תרגיל פשוט..

כמות הליטרים שמילאת בצג התידלוק בתחנה לחלק בקילומטרים שעשית...זה הכי מדוייק שיש ! בהצלחה

אם אתה רוצה להיות מ-א-ו-ד מדוייק אז יש שיטה עוד יותר מדוייקת שבה הסטיות קטנות

 

אתה ממלא פול טנק באוטו ורושם בצד מה הקילומטראז' הנוכחי, נגיד 105 אלף קילומטר הרכב עבר עד היום, אתה נוסע וכל תידלוק אתה שומר את הקבלה בתוך קופסא אחרי נגיד שהשעון יגיע ל109 (שזה אומר גמעת 4 אלף קילומטר) אתה פשוט מחשב עם הקבלות את כמות הליטרים הכללית שלקח לך כדי להגיע לשם, ומחלק....ככה גם אם יש סטיות בין פול טנק לפול טנק....הן קטנות...וזניחות

פורסם

מניסיון של 3 שנים על קורולה 2004 , צריכת דלק ממוצעת סביבות ה1-10 , יורד לכיוון ה1-9 כשעומדים המון בפקקים ותנועה עירונית (מזגן לא כבה לרגע)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כתבת

"בכל זאת זו הקורולה ה-3 שלי

ברציפות ואני נוהג לאפס מונים בכל תדלוק "

 

מה צרכת הדלק בקורולות הקודמות ?

למה במוסך לא מאמינים לך? צריכת הדלק שמדדת סבירה לרכב שרוב הנסיעות שלו בעיר.

 

יהודה

פורסם
אתה צודק, אני אכן ערכתי טבלה מסודרת של צריכת הדלק בתדלוקים

לאורך כ 7000 קמ' ומראה על צריכה ממוצעת של כ 8.8 קמ' לליטר!

אך כאשר אני מביא את הנתונים האלה למוסך, הם לא מאמינים לי

ולכן אני צריך בדיקה מוסמכת כי זמן תקופת האחריות שלי מתפוגג.

סליחה שאני מתערב, אלא שצריכת הדלק שאתה מביא סבירה לנסיעה עירונית. לכן אני מניח שהמדובר בנסיעה שחלקה בתנאים בינעירוניים, או שלקורולה צריכת דלק טובה משמעותית מלכל מתחרותיה. פרוט שלך יחדד את התמונה.
×
×
  • תוכן חדש...