Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:p

 

טוב חברים, נראה לי שזאת אחת מהפעמים שלא יתקיים מפגש/רייסים/תאונה ביום ששי הזה עקב חגיגות והאכלות ערב ראש השנה.

 

שיהיה חג שמח לכולם!

 

 

גיא.

פורסם
:p

 

טוב חברים, נראה לי שזאת אחת מהפעמים שלא יתקיים מפגש/רייסים/תאונה ביום ששי הזה עקב חגיגות והאכלות ערב ראש השנה.

 

שיהיה חג שמח לכולם!

 

 

גיא.

 

 

דווקא הרייסים מביאים לי יותר תאבון :mm_tongu:

 

שנה שעברה נפל חג מסויים על יום שישי, המפגש עדיין התקיים, מצומצם אבל התקיים

 

אני אשתדל להגיע

 

שי

 

 

נ.ב

 

חג שמח ס ר ד י ן

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

חג שמח ושנה טובה אנשים !!!

 

מי יתן ולרגל השנה החדשה הממשלה הנחמדה שלנו תחוקק איזה חוק לגבי הספורט המוטורי ואז זו כבר תיהיה התחלה טובה......

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
:p

 

טוב חברים, נראה לי שזאת אחת מהפעמים שלא יתקיים מפגש/רייסים/תאונה ביום ששי הזה עקב חגיגות והאכלות ערב ראש השנה.

 

שיהיה חג שמח לכולם!

 

 

גיא.

 

 

יש מפגש , גיא אתה עדיין חדש או בשפה המקצועית

"צ"ונג " ...

 

בימי שישי מתקיימים מפגשים , לא משנה אם מדובר בחג או לאו , או אם מדובר

בגשם זלעפות שיורד מהשמיים ... ( למעט יום כיפור בו כבר אין ברירה..)

 

אני לא הפסדתי מפגש אוטוטו שנה וחצי , כל שבוע , כל שישי.

 

אפרופו גשם , אני ואייל היינו ביום שישי אחד בחורף עם גשם שוטף , התחבאנו

מתחת לגשר של הבאולינג , היו 3 מכוניות במפגש.

 

ואל תשכחו דבר אחר ... ביום חמישי יש מפגש.

 

 

:idea:

פורסם
צר לי חברים אני אצטרך להבריז מהנ"ל שכן אני נוסע לבית מלון (חינם :twisted: ) באיזור זכרון יעקב..

מישהו התיר לך להכנס לטריטוריה שלי? ועוד בתקופת החגים?! :evil:

:wink:

פורסם
צר לי חברים אני אצטרך להבריז מהנ"ל שכן אני נוסע לבית מלון (חינם :twisted: ) באיזור זכרון יעקב..

מישהו התיר לך להכנס לטריטוריה שלי? ועוד בתקופת החגים?! :evil:

:wink:

 

הוא שמע ( כמוני ) שאמא שגב מבשלת מטעמים לחג ( מישהו אמר גפיל תעפיש.. או איך

שלא רושמים את זה..)

אז כמובן שהוא יגיע לטעום מן המטעמים וכמובן להכנס לטירטוריה של משפחת שגב.

:wink:

פורסם
:p

 

טוב חברים, נראה לי שזאת אחת מהפעמים שלא יתקיים מפגש/רייסים/תאונה ביום ששי הזה עקב חגיגות והאכלות ערב ראש השנה.

 

שיהיה חג שמח לכולם!

 

 

גיא.

 

 

יש מפגש , גיא אתה עדיין חדש או בשפה המקצועית

"צ"ונג " ...

 

בימי שישי מתקיימים מפגשים , לא משנה אם מדובר בחג או לאו , או אם מדובר

בגשם זלעפות שיורד מהשמיים ... ( למעט יום כיפור בו כבר אין ברירה..)

 

אני לא הפסדתי מפגש אוטוטו שנה וחצי , כל שבוע , כל שישי.

 

אפרופו גשם , אני ואייל היינו ביום שישי אחד בחורף עם גשם שוטף , התחבאנו

מתחת לגשר של הבאולינג , היו 3 מכוניות במפגש.

 

ואל תשכחו דבר אחר ... ביום חמישי יש מפגש.

 

 

:idea:

 

אפילו האיש של הבגעעעעעעעלה לא היה באותו היום :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ואל תשכחו דבר אחר ... ביום חמישי יש מפגש.:

 

אתה מגיע לרידינג?

או שאתה ישר הולך לזהב?

 

 

אין מה לחפש ברידינג , מאז שיש חניה בתשלום אין מפגש.

×
×
  • תוכן חדש...