Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאמא שלי יש הונדה סיויק שנת 2002. האוטו עבר 77K ק"מ ועדיין לא הוחלפה רצועת טיימינג.

בטיפול האחרון במוסך המרכזי המליצו להחליף את הרצועה משום שלפי הוראות היצרן יש להחליפה כל 100K או 5 שנים.

 

עבור ההחלפה הם דורשים 1200 ש"ח + מע"מ. האם זהו מחיר סביר? האם כדאי להחליף במוסך שהוא אינו מורשה יבואן (כלומר, האם הפרש המחירים יצדיק זאת? )

 

תודה מראש,

 

טל.

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

יש מוסכים שאינם מורשי היבואן ויעשו גם עבודה טובה ועם שימוש בחלקים טובים וכל זאת במחיר זול יותר.

מהיכן אתם בארץ?, אולי ניתן יהיה לכוונכם למוסך כזה שיתאים לכם.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

האם בהצעת המחיר כלולה גם הח' משאבת מים?

לידיעתך, ברכבים אשר משאבת המים נמצאת כחלק שרצועת התזמון מניעה אותה, רצוי להחליפה בעת טיפול זה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני לא יודע אם יש צורך להחליף גם את משאבת המים. (אולי מישהו יוכל למסור יותר פרטים לגבי הרכב הזה..? )

 

רפי, אני נמצא בראשל"צ, כך שמוסכים באיזור חולון/ראשל"צ/נס ציונה/רחובות יתקבלו בברכה.

 

תודה רבה.

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

אין אף אחד שיכול להמליץ על מוסך שמתמחה בהונדה באיזור??

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

החלפת רצועת תיזמון בהונדה סיוויק 2002

מותחן מקורי +- 600 ש"ח

רצועת תיזמון +- 200 ש"ח

עבודה 300 ש"ח

המחיר משתנה כאשר נוספת משאבת מים ומחזירי השמן

עד +- 600 ש"ח

כל המחירים ליפני מע"מ

אלו המחירים בדר"כ במוסכים עם במורשה או לא במורשה

ממוצע זהה עקב מחירי חלפים יקרים

בברכה ניצן

 

פורסם
אין אף אחד שיכול להמליץ על מוסך שמתמחה בהונדה באיזור??

כמו שקודמיי אמרו מה מצויין לך בהצעת המחיר?

טיפול 100,000 ק"מ או 5 שנים בהונדה מחליפים רצועת טיימינג ,ישנה רצועה נוספת למנוע שיבדקו אם תקינה (אני הייתי מחליף ).

שמן מנוע ופילטר

פילטר אויר

מים לרדיאטור

זה כל הטיפול ,אני לא הייתי מחליף משאבה אצלי הכל עבד מצויין עד 130000 ק"מ(כך גם בסיויקים הקודמות ),אז מכרתי .

שיבדקו את המותחן ,במידת הצורך להחליף .

עד כמה שידוע לי הסכום הכולל בערך (ללא בלמים) כ 1500 ש"ח,אני מאמין ובטוח כי ניתן לקבל הנחה לגבי כל העסק.

 

יתכן כי תחסוך כמה שקלים אבל רצוי שעבודה כזו תעשה במורשה גם בגלל המקצועיות וגם בגלל התיעוד שיעזור במכירה עתידית .

מנסיוני יש את המרכזי בפ"ת ,יש בלוד (הרץ א.ת צפוני ) ויש איילנד בת"א, את רחובות אני לא מכיר אז אני ממש לא יודע .

פורסם

בסיוויק במורשה החלפתי רצועת טיימינג + רצועת מנוע, והחלפת נוזל קירור מקורי של הונדה ב 850 ש"ח בהונדה באשקלון.

במידה והייתי עושה גם טיפול מלא של 100K היה עולה לי 1150 ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...