Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באופן גורף וכללי אפשר להעזר בתשובה של Smiro

 

אבל אני מתאר לעצמי שאם אתה במידה נניח 185/65/15 סתם דוגמא ותשנה ל 185/55/16, זה לא יפגע משמעותית באיכות (אני מקווה שאתה מתכוון לנוחות) הנסיעה.

 

באיזה מידה אתה כיום לאיזה מידה אתה רוצה לשנות?

 

עמרי.

פורסם

תודה על התגובות לכולם,

 

מדובר על רכב שטח X5 עם ג'נט 17 אינצ' (ראו תמונה מצורפת), הכוונה להחליף לג'נט 19.

 

האם יהיה שינוי משמעותי באיכות הנסיעה (בכבישים בלבד ולא שטח), האם כל אבן תורגש?

BG.jpg

פורסם

זה עלול לפגוע בבטחון הנהיגה.

תאר לך שכל הזמן אתה חושש ששוטר יוריד אותך מהכביש (אם המידה אינה חוקית, כמובן).

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

ברכב זה לא רק שזה לא יפגע בנסיע זה רק ישפר אותה.לרכב זה 19" המידה הכי טובה הסיבה היחידה שהוא מגיעה ב17" זה כדי להוזיל עלויות רכב ואפשרות שדרוג של החברה. גם ככה ב17 זה צמיג כביש ולא שטח

פורסם
ברכב זה לא רק שזה לא יפגע בנסיע זה רק ישפר אותה.לרכב זה 19" המידה הכי טובה הסיבה היחידה שהוא מגיעה ב17" זה כדי להוזיל עלויות רכב ואפשרות שדרוג של החברה. גם ככה ב17 זה צמיג כביש ולא שטח

 

קודם כל אני לא כזה מבין אבל סתם שאלה

בנסיעה בשטח שינוי החתך לא ישפיע??? בכל זאת זה רכב שטח

פורסם

בתקוה שהמידה החדשה חוקית (אחרת יש לך בעיה רצינית), מעבר מ-"17 ל-"19 ידרוש חתך נמוך מאוד.

במקרה כזה סביר להניח שתרגיש משמעותית יותר את פני השטח, בעיקר בשבילים שאינם חלקים.

ובנסיעה בחולות, כאשר בדרך כלל מורידים אויר מהצמיגים, אני חושש שלא יהיה לך הרבה אויר להוריד לפני שהחישוק יתישב על הסוליה.

אבל אם השטח שלך הוא האספלט אין לך בעיה. הנסיעה תהיה קשה יותר, אך כנראה נסבלת.

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

קודם כל זה חוקי, כמעט כל רכב X5 הוא עם 19 זה מגיע עם החברה וכמו שאמרו זה להזיל עלויות שמים 17.

 

עכשיו בפירוש אמרתי לא שטח אלא רק כבישים.

 

אתם אומרים שזה יורגש משמעותית?

פורסם

מה המידות המלאות של הצמיגים בינהם אתה מחליף?

האם אתה משנה גם את רוחב הסוליה או רק את גובה החתך?

 

בכל מקרה, שינוי החתך משפיע בעיקר על יכולת הרכב לספוג מפגעי דרך חדים ו"מהירים" ולא קפיצות ונדנודים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

המידות של הג'נט הנוכחי והצמיגים:

ג'נט:7,5 x 17

 

צמיגים: 235/65 R17

 

מה שאני הולך לשים:

 

9 x 19 Front

10 x 19 Rear

 

צמיגים שהולכים להיות:

 

255/50 R19V

285/45 R19V

 

 

תודה

פורסם

תזכור כי אתה הולך להגדיל את הגאנט ב - 2 מידות וזה אומר גאנט כבד יותר האצה קשה יותר יותר דלק / סולר לק"מ נסיעה.

יתר על כן יש לבדוק מול היצרן האם אין פגיעה בציריות ובמערכת ההיגוי של הרכב.

בנוסף לכך צריך לקבל אישור ממשרד הרישוי.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

עד כמה שידוע לי, רכבי 4X4 חייבים 4 צמיגים זהים.

לא הבנתי אם תתקין 4 צמיגים זהים מאחת משתי המידות שהזכרת, או מידה שונה על כל ציר.

אם שתי מידות שונות, הרי שהקטרים החיצוניים שלהם אינם זהים.

עד 27.1.2020 אני עסוק

×
×
  • תוכן חדש...