Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך ראשים חדשים ל2 מכונות גילוח של פיליפס.

אחת שלי - פיליפס 7240XL מסדרת NORELCO.

חדשה לגמרי אבל נפלה וראש אחד נדפק ועכשיו "משחיז".

והשניה של אבי - פיליפס SMARTTOUCH XL בת שנה-שנתיים שמגלחת פחות טוב מקודם וכנראה צריכה החלפת ראשים.

עם שניהם מקבלים פלייר עם כל חלקי החילוף אבל כמובן שמדובר על חו"ל ולא בארץ.

צריך להגיע ישירות לחברה או שסביר להניח שיש גם בחנויות אלקטרוניקה מובחרות?

 

ראיתי שיש LUBRICANT שצריכים להתשמש בו ( לפי המדריך למשתמש ) זאת לא המכונה הראשונה שלי ואף פעם לא השתמשתי בדבר כזה.

צריך? לא צריך?

 

הראשים למכונה שלי הם מדגם HQ8 אם זה אומר למישהו משהו.

 

תודה מראש

ים

פורסם

לפני חודש הזמנתי באיביי שלישיית ראשים HQ5 תמורת 90 ש"ח, כולל משלוח (אין מס - פחות מחמישים דולר). בחנות שהוזכרה כאן המחיר הוא 190 ש"ח.

 

מכיוון שגם החנות ככל הנראה מייבאת עצמאית מארה"ב (לפי הכיתוב NORELCO), אני ממש לא רואה סיבה לתת להם להרוויח עליכם 100 שקל...

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

באמת המחיר מאוד גבוה - 225 שקל לסט ראשים רק למכונה אחת.

למזלי אני צריך רק אחד בשבילי.

אבל למכונה של אבי צריך להחליף את כולם.

המוצר הזה - http://www.eliashave.co.il/product.asp?productid=317&CatCode=

הוא רק הסכין עצמה? או גם ההאוזינג עם החורים?

אני צריך את שניהם כי ההאוזינג התעקם והסכין משחיזה.

×
×
  • תוכן חדש...